Nieuwe Ortovox 26L lawine airbag met drie eenheid

• Snowrider2U
    Beginner
    Snowrider2U op 17 février 2020 · 17:35
    Ik verkoop mijn Ortovox lawine airbags. Ik had ze gekocht om te verhuren maar ik ben er achter gekomen dat ze niet verhuur vriendelijk zijn.

De set Is nooit gebruikt en bevat naast de tas een volle stalen cilinder, een Ortovox S3+ pieper, een schep en een sonde

Vraagprijs: €650,-
  • Thune
    Beginner
    Thune op 17 février 2020 · 20:17
    Wel grappig dat deze tas nog steeds op marktplaats staat voor €600,- succes met de verkoop en welkom (als nieuw lid) op we powder
  • Snowrider2U
    Beginner
    Snowrider2U op 17 février 2020 · 20:33
    Dat was oorspronkelijk de vraagprijs daar ook. Maar prijs nu aangepast naar €600,-
    *message édité par Snowrider2U op 17 févr. 2020 20:34 (9% bewerkt)
  • Snowrider2U
    Beginner
    Snowrider2U op 17 février 2020 · 21:37
    Update: 1 van de 4 verkocht voor €600,-
  • B 1 0 0
    B 1 0 0 op 18 février 2020 · 01:20
    Lijkt meer op een handelaar aangezien @Renee1966 deze rugzakken + 3-eenheiden recent heeft verkocht; zie topic: Ortovox Free rider 26 ABS 5 stuks. Paar dagen nadat Renee ze had verkocht kwam de marktplaats advertentie online.
    Succes met de verkoop...
  • Snowrider2U
    Beginner
    Snowrider2U op 18 février 2020 · 08:53
    Zoals ik al heb aangegeven, heb ik die tassen in eerste instantie gekocht om te gaan verhuren. Nu blijkt dat wanneer je aan de hendel trekt zonder dat er een patroon zit vast geschroefd, de tas beschadigd raakt en hij naar Ortovox moet worden opgestuurd om te laten repareren (in de hendel zit een klein explosief, zonder weerstand van de fles kan de slagpin kapot gaan). Na de koop kwam ik er achter dat die Renee precies dit heeft gedaan en dat ik dus een defecte tas van hem heb gekocht. Dit Is dan ook precies mijn punt, de tas is niet geschikt voor verhuur, omdat iemand zonder verstand van de tas aan de hendel zou kunnen trekken als oefening, terwijl deze dus niet te resetten valt.

Met de "winst" kan ik de reparatie of vervangings kosten van de tas betalen, Is dat nou zo gek.
    *message édité par Snowrider2U op 18 févr. 2020 08:56 (6% bewerkt)
  • pauldevries
    pauldevries op 18 février 2020 · 10:53
    Dus de tassen werken niet na behoren en zijn zonder trigger? of heb je ze laten herstellen?
    Lijkt me handig om dat er dan ook nog even bij te vermelden.
  • Snowrider2U
    Beginner
    Snowrider2U op 18 février 2020 · 10:55
    1 tas was defect, wordt momenteel hersteld, rest was naar behoren

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro