Banff on a budget, iemand tips?

• Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 18 février 2020 · 10:23
    Ha, ik heb de luxe dat ik voor werk 2 maart naar Calgary vlieg En wilde graag wat van mijn bucketlist afstrepen.
    Afgelopen kerst is het gelukt maar ik heb nu de mogelijkheid om van 3 TM 6 maart te blijven.
    Zijn er hier al mensen in Banff geweest die tips voor mij hebben om het allemaal iets goedkoper te maken (voor zover dat kan?)
    Ik zag dat er shuttle services vanaf het vliegveld zijn moet alleen kijken of ik dat red want land om 22.00 op papier maar hebben regelmatig vertraging met cargo.
    Ik zat al te denken aan een kamer in een hostel (Samesun?) Om de kosten te drukken en van te voren al een 4 daagse pas aan te schaffen . Iemand anders nog tips?
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
  • Durkie
    Beginner
    Durkie op 18 février 2020 · 13:02
    Als ik het me goed herinner houd de shuttle service rekening met vertraging ook door cargo e.d. volgens mij kan je in sommige hostels ook zelf koken dat drukt de kosten ook. Anders hebben de meeste restaurants een bepaalde avond waarop de korting geven op eten. het loont om even een rondje te lopen en te kijken waar dit is (volg de skileraren die weten dat precies 😉)
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 19 février 2020 · 18:48
    Als ik het me goed herinner houd de shuttle service rekening met vertraging ook door cargo e.d. volgens mij kan je in sommige hostels ook zelf koken dat drukt de kosten ook. Anders hebben de meeste restaurants een bepaalde avond waarop de korting geven op eten. het loont om even een rondje te lopen en te kijken waar dit is (volg de skileraren die weten dat precies 😉)Durkie op 18 feb 2020 13:02 thanks, heb bij de boeking vermeld dat ik vaak vertraging heb dat ik ze eventueel in Seattle een berichtje kan sturen, kon anders altijd de eerste ochtend shuttle pakken zeiden ze al.
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
  • Misplaced
    Advanced
    Misplaced op 19 février 2020 · 22:54
    Klopt elke avond party met korting in een andere bar / restaurant! Wel op de tijden letten 😃
  • Niene
    Niene op 20 février 2020 · 11:30
    Вit is echt een goede optie!
  • djmj
    Advanced
    djmj op 20 février 2020 · 11:56
    Tip: huur een auto ipv de shuttle - is vaak goedkoper en je bent flexibeler. Bv via www.avis-flyingblue.com of billiger-mietwagen.de
  • Peteraloha
    Tourist
    Peteraloha op 23 février 2020 · 15:34
    check Canmore

is goedkoper en heel tof. Meer local en minder toeristisch.
    Vlakbij Banff. En huur een goedkoop autootje in Calgary.

je hebt echt geen 4wd nodig maar het gaat je veel tijd en geld besparen
    mag ik weg

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro