Ervaringen Union Expedition 2019/2020 bindingen?

• Tom1234
    Tom1234 op 23 février 2020 · 14:40
    Hi all,

Is er iemand die zijn ervaringen kan delen met de nieuwste Union Expeditions (2019/2020)? Ben wel benieuwd hoe het staat met de rotatiespeling t.o.v. vorige jaren..

Alvast bedankt!
  • victorvaneerd
    Advanced
    victorvaneerd op 23 février 2020 · 19:59
    Hoi Tom,

Ik heb de 2018/2019 versie. Heel erg tevreden over het rijgedrag tijdens het dalen. Geen verschil merkbaar met mijn Union force. Het pin systeem kan makkelijker maar volstaat voor mij.

Voor in ze kocht twijfelde ik ook erg maar even contact gehad met union en zei gaven aan dat de spelling eigenlijk altijd door slechte montage van de binding ontstaat. Ik heb de instructie en hulptools gebruikt en secuur gewerkt en bij mij geen enkele speling.

Succes met de overweging
  • Tom1234
    Tom1234 op 23 février 2020 · 20:27
    Thanks voor je reactie Victor.

Het lijkt mij namelijk een comfortabel en vooral betaalbaar instapmodel. Karakoram Connect R lijkt mij helemaal ideaal maar dan betaal je bijna 2x zoveel.
    Wat ik zo kan zien zijn de Expeditions op elk board te plaatsen of zie ik dat verkeerd? En van -24 tot +24 graden in te stellen toch?
    *message édité par Tom1234 op 23 févr. 2020 20:29 (2% bewerkt)
  • Tom1234
    Tom1234 op 23 février 2020 · 20:39
    ..niet op de Powfinder Split zie ik nu. Dan zullen er mogelijk nog wel meer zijn waar ze niet op passen..
  • victorvaneerd
    Advanced
    victorvaneerd op 24 février 2020 · 08:57
    Door het systeem van union moet je ze kunnen roteren bij het ombouwen. Er mogen dus geen clips in de wegzitten voor deze rotatie. Volgens mij is dit het geval bij de powfinder split maar correct me if I am wrong.

Bij meeste boards geloof ik niet dat je hier problemen mee gaat hebben.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro