vouloir: Gezocht: Voile Touring bracket en stabelizer pin

• Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 16 octobre 2021 · 09:22
    Gezocht voor men volgend winterse knutsel project:
    - voile touring bracket (die wat passen op de DIY slider tracks)
    - stabelizer pin om door de touring brackets te steken.
    Als iemand nog iets heeft liggen waar hij/zij graag vanaf wil hoor ik het graag.
    Bedankt!
    Willem
  • Mars
    Tourist
    Mars op 20 octobre 2021 · 08:58
    Als al een knutselproject is;
    De RVS beugels heb ik diverse keren zelf gemaakt uit een 2 of 3 mm plaatje. Twee driehoeken knippen, de punten afronden, 5 gaten boren en daarna buigen.

Die zwarte plastic geleiders maken ze wat makkelijker in gebruik. Maar het gaat heel goed zonder. De oorspronkelijke uitvoering had dat ook niet.
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 20 octobre 2021 · 18:10
    Dat is ook een optie.
    Ik wil de pin door de twee brackets krijgen, zonder speling.
    Dat lijkt me toch niet eenvoudig als je de plaatjes zelf met de hand moet plooien.
  • raoulvos
    Advanced
    raoulvos op 21 octobre 2021 · 10:25
    Ik heb nog wel een setje gebruikte spark R&D pucks liggen, maar als ik zo lees ga je die juist zelf maken?
  • vlokfeest
    Advanced
    vlokfeest op 21 octobre 2021 · 14:23
    @Dorylus... volgens mij heb ik nog wel wat liggen. Ik heb dan wel weer interesse in die pucks @raoulvos
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 22 octobre 2021 · 07:25
    Ik heb nog wel een setje gebruikte spark R&D pucks liggen, maar als ik zo lees ga je die juist zelf maken?raoulvos op 21 okt 2021 10:25
    Bedankt voor het aanbod, maar die heb ik niet nodig.
    Het is voor een surfertje, dus zonder bindingen.
    Je mag ze aan @vlokfeest geven.
  • ellen@dullens.eu
    Advanced
    ellen@dullens.eu op 26 novembre 2021 · 17:52
    @Dorylus. Ik weet niet of dit is wat je bedoeld maar ik heb hier nog een setje Voile slider pennen. Volgens mij de versie welke niet passen met de crampons.
    GirlPowder
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 26 novembre 2021 · 21:38
    @Dorylus. Ik weet niet of dit is wat je bedoeld maar ik heb hier nog een setje Voile slider pennen. Volgens mij de versie welke niet passen met de crampons.ellen@dullens.eu op 26 nov 2021 17:52
    Bedoel je de pennen waarmee de slider tracks scharnieren?
    Ik ben opzoek naar de pen die de twee Touring rackets verbind.
  • ellen@dullens.eu
    Advanced
    ellen@dullens.eu op 27 novembre 2021 · 09:39
    @Dorylus. Ja die pennen bedoel ik. Hiermee scharnieren de slider tracks tijdens het omhoog skinnen.
    GirlPowder
  • ieism
    Tourist
    ieism op 27 novembre 2021 · 11:26
    Volgens mij is hij op zoek naar een enkele pen waar je de touring brackets mee kan verbinden als het snowboard in elkaar zit. Ik weet niet of dat een standaard ding was, dat maakte we vroegah zelf van metaal staf of een vliegerstok. Het is een beetje een afwijkende maat, maar een vliegerwinkel heeft dit meestal wel liggen in carbon of glas voor een paar euro.
    splitfest.nl
  • Mars
    Tourist
    Mars op 27 novembre 2021 · 13:25
    @Dorylus bedoelt de splitboard stabelizer. Eigenlijk een lange sliderpin.
    Het was een aftermarket ding. De reviews waren destijds niet zo geweldig. Ik heb ze daarom nooit uitgeprobeerd.

Bij Woodstock zouden ze hem nog moeten hebben: https://www.woodstockshop.com/fr/snow/10451-splitboard-stabilizer-sp.h...

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro