Teleaddict op 25 janvier 2013 · 13:24
je wil niet de hele dag continue filmen want dan ben je een shitload film materiaal aan het doorkijken en editten. Ik heb sinds kort de 3 black en zweer al helemaal bij de afstands bediening. 1 run, paar minuutjes materiaal enkel van de actie die er toe doet. Scheelt daarmee enorm in je geheugen kaartje (heb 8gb en nog niet vol gehad (kon toen ff zo snel niet meer kopen)) en batterij. Tussendoor uit zetten van camera scheelt ook enorm in batterij. Die vreet ook als je niet aan t filmen bent maar wel standby staat.
Heb zelf ook al wel eens in de sneeuw gezocht en gelukkig de camera terug gevonden (had er toen 1 geleend...) . Toen was er een onderdeel van de handlebar mount gebroken, maar ik ben ook nog geen fan van die stickers... Ging er bij mij laatst wel erg gemakkelijk af bij een valletje. Wel goed ontvet, maar niet een dagje laten rusten. Misschien scheelt dat.
Ik heb gelukkig door de ruimte rond het asje van de achterdeur een 3mm touwtje gehaald. Een klein lusje waaraan ik dan diverse lengte touwtjes kan bevestigen die ik bijv. aan m'n google lus op m'n helm doe, of een touwtje dat ik vastgebonden/taped heb aan de stok die ik in m'n rugzak doe. Die stress van zoeken in de sneeuw gaat mij niet nog een keer overkomen....
Ga het wel nog een keer met een sticker proberen trouwens. En als die weer niet blijft zitten trek ik de 3m laag eraf en ga ik met epoxy pasta oid in de weer.
http://verticaldissidents.net