wepowder pro freeride routes

• ijsbeer
    Advanced
    ijsbeer op 20 décembre 2022 · 16:20
    Hoi!

Net de Wepowder Pro gekocht en nu kijk ik naar de Freeride Routes. Maar ik had toch iets meer verwacht dan alleen een kaartje. Ik meen de te herinneren dat er vroeger ook beschrijvingen bij de routes zaten?
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 20 décembre 2022 · 17:17
    Zie de laatste post van @arjen op https://wepowder.com/nl/forum/topic/286000#comments....

Misschien zit het wel in de update? 😃
  • ijsbeer
    Advanced
    ijsbeer op 20 décembre 2022 · 18:54
    dank @ThijsB
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 21 décembre 2022 · 06:59
    @ijsbeer Nope, die omschrijvingen komen niet terug (zaten alleen in een experimenteel stadium op het gebied van routes in een van de eerste lines versies), hebben de afgelopen negen jaar hier ook niet ingezeten.

We zijn wel aan het kijken hoe we de freeride routes kunnen verbeteren!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 21 décembre 2022 · 08:15
    Het zou wel tof zijn als tripreports op de één of andere manier aan gebieden gekoppeld kunnen worden. Ik zoek best vaak reports op voor inspiratie maar de zoek functie werkt niet altijd super. Het is wel wat werk om bestaande reports te zoeken en te annoteren maar dan heb je ook wat. Daar wil ik best bij helpen overigens.
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 22 décembre 2022 · 13:13
    @arjen , voor wanneer staat de update eigenlijk gepland? Qua periode, snap dat een vaste dag lastig kan zijn 😉
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 23 décembre 2022 · 06:12
    @Ee1co Klopt idd, zijn we naar aan het kijken. @ThijsB De update staat gepland wanneer het af is. En daarna volgen er nog meer verbeteringen 😉
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro