ALLEEN VANDAAG UITVERKOOP BIJ BEVER EINDHOVEN

• PatrickOoms
    Tourist
    PatrickOoms op 17 février 2011 · 14:16
    Beste mensen!

Alleen vandaag is er bij bever sport, eindhoven SALE (snowboards, jassen alles!) met 20 % extra kasssa korting!
    En het is koopavond... dus als je toch opweg ben naar de poeder, grote kans dat je er langs komt!!
    dit betekend voor mij dat ik een Salomon SICK Stick zojuist heb gekocht NIEUW die van 600 euro met 40% korting en nog eens 20% .... dat ik er maar 288 voor heb betaald! wat ik heb gezien... ligt er nog 1 sick stick (rode) en ook een Nitro Slash(166 geloof ik) met de zelfde korting!

Ik hoop dat ik iemand anders hier nog een plezier mee kan doen!!
  • Steef
    Advanced
    Steef op 17 février 2011 · 14:20
    Goeie deal, die Sick Stick!
    Every turn is a sign of weakness
  • Teze
    Tourist
    Teze op 17 février 2011 · 14:38
    nog enig idee wat de lengte van de Sick Stick is die er ligt?
  • PatrickOoms
    Tourist
    PatrickOoms op 17 février 2011 · 14:40
    de kleur is rood... dus dat betekend dat ie 160 is!
  • peterbollen
    Beginner
    peterbollen op 17 février 2011 · 16:09
    @PatrickOoms: thx!
    @Iedereen: ik eens even gebeld met een bever sport shop om te vragen of er ook sales zijn op lawinesafetymateriaal (piepers, sondes, scheppen). Helaas zijn er op deze artikelen geen kortingen. Wat wel goed is, is dat er wel sales zijn op enkele backpacks (welke precies weet ik niet!)

Grtz!
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 17 février 2011 · 21:46
    De 20% extra kassa korting gaat nu naar 10%, maar in Tilburg staat nog een Sick Stick 163 en een Nitro Slash 166 met dus 40% korting en 10% extra kassa korting (vrijdag t/m maandag). Zie http://www.bever.nl
    Heb zelf een paar Burton Ruler boots voor 131€ gekocht. Er stonden nog meer Rulers en Moto's (allemaal de "saaie" zwarte uitvoering) en wat Nitro boots volgens mij.
  • Tienus91
    Tourist
    Tienus91 op 2 mars 2011 · 12:44
    Thanks voor de tip! Die andere sick stick van de bever in Eindhoven is mine! ;D Helaas geen 20% extra korting meer, maar kon 'm daar niet laten staan! ;D
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 2 mars 2011 · 16:34
    Stond net bij de bever bij the globe in den haag, daar ook een sickstick 160 (rood) te koop met 40% korting (zou ong. 360 moeten wezen dus) en een nitro slash 171, ook met 40% korting...
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • BramMens
    Tourist
    BramMens op 2 mars 2011 · 19:12
    Ook bij Duijvestein in Den Haag staan ze. Echter wel van vorig seizoen voor 50%. Lengte 156 volgens mij.
  • Spider
    Tourist
    Spider op 2 mars 2011 · 22:49
    in tilburg staat ook nog een sick stick (groene)
    Better to burn out, then to fade away.
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 3 mars 2011 · 17:24
    Welke lengte, en wat voor prijs??
  • Spider
    Tourist
    Spider op 4 mars 2011 · 07:50
    163cm...van 599 voor 360
    Better to burn out, then to fade away.
  • Siryl
    Advanced
    Siryl op 4 mars 2011 · 20:03
    Inderdaad 163 die groene!! En hij staat nu bij me thuis...  ;D Kon het niet laten zo net voor vertrek naar St Anton om de hele week Backcountry te rijden met Ripstar! Laat die extra POW maar vallen! Sick Stick is da BoM!
    Go with the Flow

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro