[UPDATE] TNF Freeride Film Festival - Powdered by wePowder

• coen
    Advanced
    coen op 21 octobre 2011 · 13:33
    Oeh hopen op meer data en locatie's! Amsterdam is zo ver vanaf Groningen en zonder vervoer 😞
    Earn your turns...
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 21 octobre 2011 · 13:52

Oeh hopen op meer data en locatie's! Amsterdam is zo ver vanaf Groningen en zonder vervoer 😞

Tijd voor een carpooltopic! Hoe meer, hoe beter! (enne, het is niet in A'dam, maar in Zoetermeer 😉)
    You ski? wePowder!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 21 octobre 2011 · 14:08

En het is met gepaste trots dat we film #4 kunnen aankondigen...

LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!
    May the powder be with you.
  • coen
    Advanced
    coen op 21 octobre 2011 · 16:59

[quote author=coen link=topic=2919.msg41206#msg41206 date=1319196837]

Tijd voor een carpooltopic! Hoe meer, hoe beter! (enne, het is niet in A'dam, maar in Zoetermeer 😉)
    [/quote]

Haha oh ja, stimmt! 😉 Had Amsterdam van vorig jaar nog in m'n hoofd.

Earn your turns...
  • Niels
    Advanced
    Niels op 21 octobre 2011 · 20:59

Wederom te gek dit! I'm in!!!

• gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 22 octobre 2011 · 12:59
    hmmm... mn vriendin is jarig... wat zal ik doen...
    live to ride, ride to live
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 octobre 2011 · 13:02
    Tjeez, dat je daar nog over na moet denken :😃 Tot de 18e ;D
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 22 octobre 2011 · 13:13
    @Emmer, je hebt gelijk. Ik neem haar mee. Verrassing lieffie!!! Gefeliciteerd!!! 😀
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 octobre 2011 · 13:26
    😀
  • Karst
    Advanced
    Karst op 23 octobre 2011 · 20:04
    YES!
    Wij zijn erbij! Vriendin hotel geboekt in Scheveningen op haar Ibis punten.
    zin in!

... Dus het wordt ook nog een romantisch weekend ( 😉 --> @Gillie-o!)

@carpool topic, wij komen vanuit Maastricht, 2 punto plekjes vrij.
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 24 octobre 2011 · 05:17
    @Karst, Ik woon er nog geen tien minuten vandaan. M'n vriendin dronken voeren, thuis brengen en hop weer terug!!! (Oeps zei ik dat hard op...?)
  • rob
    Advanced
    rob op 18 novembre 2011 · 07:58

Domme vraag misschien, maar moet je je ook nog aanmelden of gewoon komen en genieten ?
    Last minute, maar ik kan er toch nog bij zijn.  ;D
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 18 novembre 2011 · 09:00

Domme vraag misschien, maar moet je je ook nog aanmelden of gewoon komen en genieten ?
    Last minute, maar ik kan er toch nog bij zijn.  ;D

Gewoon komen, want het wordt behoorlijk gezellig! 😃
    You ski? wePowder!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro