CarPOW carpool topic

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 28 octobre 2011 · 14:24
    Ik zag in het KaPOW topic al iemand die misschien een plaatsje over had, maar er zijn vast meer mensen die graag willen carpoolen richting kaprun.

Ik zelf zou in ieder geval graag met iemand meerijden aangezien ik zelf op het moment niet over een auto beschik. Ik woon in Utrecht en hoop komende zondag bij de borrel @ BMB te zijn om evt. wat handjes te schudden.  ;D
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 29 octobre 2011 · 23:39
    Ik heb een plek. Maar het is wel met de Knightrider, dus stalen zenuwen en oordoppen zijn aan te raden. Je kan ook net als mijn vrouw achterin gaan zitten, dat schijnt minder eng te zijn. ;D

Ik wil er wel al donderdag voor de lunch zijn, want dan heb ik een extra snowboard dagje. Dat betekent dat ik om een uur of 2 s'nachts vertrek, en dan nonstop naar Kaprun rijdt. Je mag wel 1x plassen onderweg, want het is tenslotte vakantie.  😉
    splitfest.nl
  • Echo
    Advanced
    Echo op 30 octobre 2011 · 00:11
    Haha, wij hadden hetzelfde idee....mijn poedermobiel zit al vol (ik zei de gek, Emmer, Benski en MarcD) maar als het weer en de sneeuw OK zijn EN de verlenging skipas ook de dag voorafgaand aan het weekend is, vertrekken wij om 00.00 uur en hebben we mooi de eerste lift naar boven.... ;D We kunnen elkaar aflossen met rijden dus.... 😋
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • pieterB
    Beginner
    pieterB op 30 octobre 2011 · 20:52
    Zijn er leden uit omgeving Den Haag met carpool aspiraties?? Wil toch even checken alvorens ik de powder shuttle optie boek...
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 31 octobre 2011 · 08:40

Ik heb een plek. Maar het is wel met de Knightrider, dus stalen zenuwen en oordoppen zijn aan te raden. Je kan ook net als mijn vrouw achterin gaan zitten, dat schijnt minder eng te zijn. ;D

Ik wil er wel al donderdag voor de lunch zijn, want dan heb ik een extra snowboard dagje. Dat betekent dat ik om een uur of 2 s'nachts vertrek, en dan nonstop naar Kaprun rijdt. Je mag wel 1x plassen onderweg, want het is tenslotte vakantie.  😉

Dank voor het aanbod... Maar moet ik me zorgen maken over je rijstijl of over de staat van je auto?  😀
  • ieism
    Tourist
    ieism op 31 octobre 2011 · 08:59
    Staat van de auto is top, net winterklaar laten maken. (lees blut)

Mijn rijstijl valt ook wel mee, ik hou wel van serieus opschieten op lange ritten anders val ik na een uur of 8 in slaap. Mijn vrouw zit liever in een egyptische taxi dan bij mij in de auto, maar dat kan ook aan haar liggen natuurlijk. ;D

Alles wat autobahn is gaat wel min of meer volgas, maar gelukkig gaat mijn auto niet zo verschrikkelijk hard (vw golf).

Ik kom uit Amsterdam overigens.
    splitfest.nl
  • ollie
    Expert
    ollie op 31 octobre 2011 · 09:03

Mijn vrouw zit liever in een egyptische taxi dan bij mij in de auto, maar dat kan ook aan haar liggen natuurlijk. ;D

De combinatie van deze twee opmerkingen doet mij het ergste vermoeden..  😉
    ...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 31 octobre 2011 · 09:59
    @ieism

Klinkt goed, ik neem wel een blinddoek mee ;D
    Ik PM je nog wel een keer voor de details dan.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 1 novembre 2011 · 00:10

Staat van de auto is top, net winterklaar laten maken. (lees blut)

Mijn rijstijl valt ook wel mee, ik hou wel van serieus opschieten op lange ritten anders val ik na een uur of 8 in slaap. Mijn vrouw zit liever in een egyptische taxi dan bij mij in de auto, maar dat kan ook aan haar liggen natuurlijk. ;D

Alles wat autobahn is gaat wel min of meer volgas, maar gelukkig gaat mijn auto niet zo verschrikkelijk hard (vw golf).

kijk daar hou ik van: gewoon doorgassen. Kein geloel. Doe ik ook altijd en de enige reden waarom het me nog niet gelukt is om binnen de 6 uur in de alpen aan te komen is dat ik daardoor elke keer zovaak moet stoppen om te tanken...😮  Ik ga overigens ook vanuit Amsterdam rijden maar wie wil poolen is dus vrij duur uit qua benzine....Ik waarschuw maar alvast.  ;D  Zit je wel in de ultieme poedermobiel, dat dan weer wel. 8)
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 1 novembre 2011 · 00:27

kijk daar hou ik van: gewoon doorgassen. Kein geloel. Doe ik ook altijd en de enige reden waarom het me nog niet gelukt is om binnen de 6 uur in de alpen aan te komen is dat ik daardoor elke keer zovaak moet stoppen om te tanken...😮  Ik ga overigens ook vanuit Amsterdam rijden maar wie wil poolen is dus vrij duur uit qua benzine....Ik waarschuw maar alvast.   ;D   Zit je wel in de ultieme poedermobiel, dat dan weer wel. 8)

Vooral je sig boezemt vertrouwen in.. :😃

"Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!"
  • skiester
    Advanced
    skiester op 1 novembre 2011 · 21:25

[quote author=skiester link=topic=3011.msg42195#msg42195 date=1320102618]

kijk daar hou ik van: gewoon doorgassen. Kein geloel. Doe ik ook altijd en de enige reden waarom het me nog niet gelukt is om binnen de 6 uur in de alpen aan te komen is dat ik daardoor elke keer zovaak moet stoppen om te tanken...😮  Ik ga overigens ook vanuit Amsterdam rijden maar wie wil poolen is dus vrij duur uit qua benzine....Ik waarschuw maar alvast.   ;D   Zit je wel in de ultieme poedermobiel, dat dan weer wel. 8)

[/quote]

Klopt, ik ga ook nooit hard genoeg... 😋
    ;D
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 2 novembre 2011 · 21:44

[quote author=Surfertje link=topic=3011.msg42197#msg42197 date=1320103638]
    [quote author=skiester link=topic=3011.msg42195#msg42195 date=1320102618]

kijk daar hou ik van: gewoon doorgassen. Kein geloel. Doe ik ook altijd en de enige reden waarom het me nog niet gelukt is om binnen de 6 uur in de alpen aan te komen is dat ik daardoor elke keer zovaak moet stoppen om te tanken...😮  Ik ga overigens ook vanuit Amsterdam rijden maar wie wil poolen is dus vrij duur uit qua benzine....Ik waarschuw maar alvast.   ;D   Zit je wel in de ultieme poedermobiel, dat dan weer wel. 8)

[/quote]

Klopt, ik ga ook nooit hard genoeg... 😋
    ;D
    [/quote] motor lenen?  ;D
  • Ogre/Robbert
    Beginner
    Ogre/Robbert op 2 novembre 2011 · 23:26

rijdt zo ... met die kettingen ;D
    may the pow be with you
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 3 novembre 2011 · 12:23

Ik heb anders nog wel een knal oranje Puch Maxi te leen?
    Pow!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 3 novembre 2011 · 22:40

[quote author=ogre link=topic=3011.msg42375#msg42375 date=1320272816]

Ik heb anders nog wel een knal oranje Puch Maxi te leen?
    [/quote]

Als ie in 4x4 uitvoering beschikbaar is... graag!  😋
  • Jasper
    Tourist
    Jasper op 4 novembre 2011 · 14:06
    Wil donderdagochtend vroeg uiterlijk 3.00 vanuit Den Haag vertrekken en heb in de aanbieding twee of drie (skibox + dragers nodig) plaatsen in een Passat station met winterbanden en vierwielaandrijving.
    Rijstijl; relax maar wel lekker doorrijden en dus niet plankgas in Duitsland.
    Heb genoeg geroadtript om te weten dat dat vooral veel extra benzine kost en weinig tijdwinst oplevert 😉
    Mochten de omstandigheden voor de dagen erna heel goed zijn dan plak ik er graag nog een max twee dagen aan vast.

• Emmel
    Advanced
    Emmel op 4 novembre 2011 · 18:26

Wil donderdagochtend vroeg uiterlijk 3.00 vanuit Den Haag vertrekken en heb in de aanbieding twee of drie (skibox + dragers nodig) plaatsen in een Passat station met winterbanden en vierwielaandrijving.
    Rijstijl; relax maar wel lekker doorrijden en dus niet plankgas in Duitsland.
    Heb genoeg geroadtript om te weten dat dat vooral veel extra benzine kost en weinig tijdwinst oplevert 😉
    Mochten de omstandigheden voor de dagen erna heel goed zijn dan plak ik er graag nog een max twee dagen aan vast.

Dat klinkt erg goed zeg! Je hebt PM!
    Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.
  • ollie
    Expert
    ollie op 9 novembre 2011 · 10:30
    Voor de liefhebbers: ik rij na Kapow terug met een (bijna) lege auto.. plek voor 2 man met materiaal. Voor de afdeling zuid misschien makkelijk: Eindhoven, Den Bosch of Tilburg ligt allemaal binnen het bereik.

Aangezien ik al meer dan een week voor Kapow in de bergen zit, is heenrijden niet echt een optie (of je moet per ongeluk ook naar de EHBBO cursus gaan).
    ...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
  • rob
    Advanced
    rob op 11 novembre 2011 · 22:36
    He poederfreeks,

Ik rij dinsdag-middag-avond naar Kaprun, Blijf onderweg ergens slapen en kom woensdag aan.
    Zondag-avond vetrek ik weer en slaap onderweg.
    Ik heb plaats voor een mede-reiziger.
    Als we de diesel delen, dan heb je een plek in mijn nwe V50 D2.
    (Ps in ben een rustige reiziger. Ben niet van de snelle...maar van genieten van de vakantie...)

Iemand ?
    Rob.
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 23 novembre 2011 · 09:39
    Ik heb evt. ook nog een plekkie vanuit het zuiden van het land. Wordt wel een beetje passen en meten in de polo maar moet lukken. EmileHendrix rijd mee en we zijn van plan rond 3-half 4-4uur 's nachts vanuit Oosterhout te vertrekken.
    Waar het wit is, is een weg.
  • Boogerd
    Beginner
    Boogerd op 23 novembre 2011 · 13:46
    Beetje offtopic, maar gaat wel over carpoolen 😉

Als er iemand naar (omgeving) Mayrhofen wil rond 3 december, dan heb ik nog een plaatsje over in mijn auto. Ik ga alleen niet meer terug... 😀
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 décembre 2011 · 11:10
    :o Update/vraag voor Willem2k:

Even de sneeuw afwachten maar als het volgende week zo blijft als het nu is, is het wat jou betreft een optie om eerst donderdag overdag een dag in bijvoorbeeld de regio Voralberg te gaan spelen? En dan in de namiddag of avond naar Kaprun door te rijden?

Ivar

splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 5 décembre 2011 · 13:01

😮 Update/vraag voor Willem2k:

Even de sneeuw afwachten maar als het volgende week zo blijft als het nu is, is het wat jou betreft een optie om eerst donderdag overdag een dag in bijvoorbeeld de regio Voralberg te gaan spelen? En dan in de namiddag of avond naar Kaprun door te rijden?

Ivar

Hey, had je vanochtend net een DM gestuurd om de details eens door te spreken. Je zou dan woensdagavond willen vertrekken? Ik zou het in ieder geval even met mijn baas kunnen bespreken, die gaat ook meerdere keren per jaar op wintersport dus misschien heeft ie begrip voor de situatie  😉
  • pieterB
    Beginner
    pieterB op 5 décembre 2011 · 14:24
    @ Jasper, PM sturen lukt niet dus maar zo...

Ik heb een tijd op de reservelijst gestaan voor kapow, en heb nu bericht dat ik toch mee kan. 😉.

Mijn vraag, bestaat de mogelijkheid tot carpolen van uit Den Haag nog? Zou ideaal zijn daar ik zelf ook uit den haag kom.

Vriendelijk Groeten Pieter Bartlema
  • skiester
    Advanced
    skiester op 6 décembre 2011 · 14:28
    Ja das dan waarschijnlijk mijn plekkie  >😞  :'(

Veel plezier!

@ Jasper, PM sturen lukt niet dus maar zo...

Ik heb een tijd op de reservelijst gestaan voor kapow, en heb nu bericht dat ik toch mee kan. 😉.

Mijn vraag, bestaat de mogelijkheid tot carpolen van uit Den Haag nog? Zou ideaal zijn daar ik zelf ook uit den haag kom.

Vriendelijk Groeten Pieter Bartlema
  • ieism
    Tourist
    ieism op 7 décembre 2011 · 09:13
    Yep, dat is wel het plan. Behalve als het nu in Kaprun toch opeens heel erg gaat sneeuwen... dan heeft het weinig zin.

Heb je al vervoer dan?
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 7 décembre 2011 · 14:41
    Gaaf, gaat nog druk worden donderdag  ;D
  • Echo
    Advanced
    Echo op 7 décembre 2011 · 15:16

Yep, dat is wel het plan. Behalve als het nu in Kaprun toch opeens heel erg gaat sneeuwen... dan heeft het weinig zin.

Heb je al vervoer dan?

Ik ben m'n medereizigers ook al aan het warmSTOKEn....waar wilden jullie gaan rijden? Vanuit NL naar Kaprun lijkt de meest logische stop Sankt Anton.......
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 7 décembre 2011 · 16:07

[quote author=ieism link=topic=3011.msg45497#msg45497 date=1323245638]

Heb je al vervoer dan?

Ik ben m'n medereizigers ook al aan het warmSTOKEn....waar wilden jullie gaan rijden? Vanuit NL naar Kaprun lijkt de meest logische stop Sankt Anton.......
    [/quote]

Die kant op lijkt logisch.
    Lijkt me handig om ff af te wachten wat het weer precies doet volgende week, wat er met het lawinegevaar gebeurd, wat er open is.
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 8 décembre 2011 · 09:41

[quote author=ieism link=topic=3011.msg45497#msg45497 date=1323245638]
    Heb je al vervoer dan?

[/quote]

Gezellig, zie ik je daar? 😉
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro