CarPOW carpool topic

• Echo
    Advanced
    Echo op 8 décembre 2011 · 09:48

[quote author=Echo link=topic=3011.msg45541#msg45541 date=1323267385]
    [quote author=ieism link=topic=3011.msg45497#msg45497 date=1323245638]
    Yep, dat is wel het plan. Behalve als het nu in Kaprun toch opeens heel erg gaat sneeuwen... dan heeft het weinig zin.
    Heb je al vervoer dan?

Ik ben m'n medereizigers ook al aan het warmSTOKEn....waar wilden jullie gaan rijden? Vanuit NL naar Kaprun lijkt de meest logische stop Sankt Anton.......
    [/quote]

Gezellig, zie ik je daar? 😉
    [/quote]
    Uiteraard, Ben, Emmer, MarcD en ik....heb er zin an!!!
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Echo
    Advanced
    Echo op 8 décembre 2011 · 09:54

[quote author=Echo link=topic=3011.msg45541#msg45541 date=1323267385]
    [quote author=ieism link=topic=3011.msg45497#msg45497 date=1323245638]
    Yep, dat is wel het plan. Behalve als het nu in Kaprun toch opeens heel erg gaat sneeuwen... dan heeft het weinig zin.

Heb je al vervoer dan?

Ik ben m'n medereizigers ook al aan het warmSTOKEn....waar wilden jullie gaan rijden? Vanuit NL naar Kaprun lijkt de meest logische stop Sankt Anton.......
    [/quote]

Die kant op lijkt logisch.
    Lijkt me handig om ff af te wachten wat het weer precies doet volgende week, wat er met het lawinegevaar gebeurd, wat er open is.
    [/quote]
    Emmer kan woensdagavond komen zodat we 's nachts rijden, Ben ook...
    Heb al wel met Ben afgesproken dat we inderdaad afwachten wat het weer en de sneeuw doet. Het moet wel echt de moeite zijn want ik ga niet 's nachts rijden om een extra dag OP de piste te krassen.....dan spaar ik mijn geld liever uit...
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Easy
    Advanced
    Easy op 9 décembre 2011 · 22:23
    @ RobinN (of iemand anders): Heb je die plek in de auto nog vrij?

Ik ben namelijk aan het overwegen om me (op eigen gelegenheid qua acco e.d. :-[ ) aan te sluiten indien de weer/sneeuw vooruitzichten begin komende week gunstig zijn. Als de bedoeling is om woensdag te vertrekken, wil ik dinsdagmiddag de knoop doorhakken. Laat maar even weten wat je er van vind!

Mijn mail: dirkvdsteen [at] hotmail.com
    Built for Speed
  • Easy
    Advanced
    Easy op 11 décembre 2011 · 19:36
    UP/kick! voor Nielsie en mijzelf! 😉
    Built for Speed
  • ieism
    Tourist
    ieism op 11 décembre 2011 · 20:00
    Heb Nielsie gister een email gestuurd. Samenvatting:

Er is nog éen plek achter in mijn auto, maar ski's gaan er denk ik niet in passen. Een snowboard past overdwars met de halve achterbank plat namelijk net, maar ski's zijn toch gauw zo'n 20 cm. langer.
    Aan je avatar te zien ben je ofwel een snowboarder met identiteitsproblemen, ofwel een skier...  😉 

Zie voor het poederplan ergens hierboven mijn post.

Ivar
    splitfest.nl
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 11 décembre 2011 · 20:31
    Zijn er al mensen rondom Kaprun die deze week voor KaPow nog poeder willen gaan rijden? Zelf zit ik al in Wagrain (3 kwartier van kaprun) en wil waar mogelijk nog wel paar lijntjes trekken.
  • Easy
    Advanced
    Easy op 11 décembre 2011 · 21:08

Heb Nielsie gister een email gestuurd. Samenvatting:

Er is nog éen plek achter in mijn auto, maar ski's gaan er denk ik niet in passen. Een snowboard past overdwars met de halve achterbank plat namelijk net, maar ski's zijn toch gauw zo'n 20 cm. langer.
    Aan je avatar te zien ben je ofwel een snowboarder met identiteitsproblemen, ofwel een skier...  😉 

Zie voor het poederplan ergens hierboven mijn post.

Ivar

No worries Ivar. Ik ski idd (en mijn BMB's van 196cm moeten mee!) en Nielsie heeft het harder nodig dan ik. Hij heeft al geboekt en is dus anders veel geld kwijt. Ik ben weer eens aan het skibummen: "last minute bedenken dat als de poeder er ligt, het vast gezellig wordt in Kaprun (lees: aan skibuddies geen gebrek). Ik heb de tijd, last-minute accommodatie lukt vast ook wel, nu alleen een (goedkope) lift-optie en dan kan ik in spanning de ontwikkelingen van poederalert #5 afwachten en dinsdag de knoop door hakken." ;D

Maar als er iemand nog een lift-optie heeft/weet hou ik me aanbevolen! 😃
    Built for Speed
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 12 décembre 2011 · 08:26
    @easy: ik heb nog een plekje vrij voor je, maar die latten zijn een probleem (audi a3 en al nodige aan materieel erin). Vertrekplaats is utrecht, woensdag rond 15u. Als je die latten met een andere lift in oostenrijk kunt krijgen ben je welkom!
  • Easy
    Advanced
    Easy op 12 décembre 2011 · 12:46
    Thanx Rickvd & Robin!

Ik heb ook een mail gekregen van tomasdehoog, dus met 3 opties gaat het goed komen. BMB's zijn overigens 196cm skilengte, de absolute lengte is 193cm (net nagemeten). En in het uiterste geval blijven ze thuis (sorry Steven), dan doe ik het met mijn oldskool powder plus en moet ik even snel mijn coreupt's van inserts voorzien vanavond! P+ is 180cm en coreupt's zijn iets korter: 178cm ofzo. 😉

Ik had er even een hard hoofd in tijdens het weekend (geen reacties ??? ), maar maandagochtend breekt aan en voor ik wakker ben heb ik er 3! Helemaal top! 😀

Mail mij nog wel even, dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen.

off-topic: ik heb even naar de layout van Kaprun/Zell am see zitten kijken en volgens mij worden bussen gebruikt om de verschillende dal-liftstations aan elkaar te koppelen (er lijken tenminste geen skibare verbindingen te zijn). Ik heb geen ervaring met dit gebied: dus mijn vraag is, klopt dat?

Built for Speed
  • Easy
    Advanced
    Easy op 12 décembre 2011 · 14:09
    Ok .. snel een kleine update (en dan ga ik echt met niet poeder-gerelateerde zaken bezig):

Ik ga met Tomas mee en we overwegen om pas vrijdag te gaan, dan Kaprun aan te doen (voor de gezelligheid) en daarna St. Anton. Nog niets definitief, dus later meer ..
    Built for Speed
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 décembre 2011 · 15:01
    Wij rijden met @ieism en @nielsie woensdagnacht die kant op maar zijn nog in overweging of we direct naar Kaprun
    gaan, of donderdag eerst ergens westelijker proberen te scoren (st anton lijkt dan voor de hand te liggen) en 's avonds richting Kaprun gaan om daar op tijd voor de borrel binnen te komen.  8)

Maargoed, we moeten maar ff zien wat het weer doet de komende dagen. Boards zijn gewaxt en geslepen en ik ben super_super_super stoked .
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Easy
    Advanced
    Easy op 12 décembre 2011 · 18:29
    Na wat mailtjes over en weer zijn Tomas en ik er redelijk uit (hoewel er niets definitief vast ligt ivm powder forecasts). We hebben zelfs een plek vrij, daarom heb ik even een nieuw onderwerp gestart waarin ik alles uitleg: http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3264.0.html...
    Built for Speed
  • Nielsie
    Tourist
    Nielsie op 12 décembre 2011 · 20:21
    Ik krijg helaas mijn boards niet meer gewaxt en geslepen dus ga kijken of ik dat ergen in Kaprun kan regelen. (ik weet niet of er veel lange traverses zijn in Kaprun). iig superveel zin!

Ik zou deze trip graag tot dinsdag willen rekken dus Easy en Thomas als jullie zondag Kaprun aandoen zou ik graag willen aanhaken 😃
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 12 décembre 2011 · 20:47

Ik krijg helaas mijn boards niet meer gewaxt en geslepen dus ga kijken of ik dat ergen in Kaprun kan regelen. (ik weet niet of er veel lange traverses zijn in Kaprun). iig superveel zin!

Ik zou deze trip graag tot dinsdag willen rekken dus Easy en Thomas als jullie zondag Kaprun aandoen zou ik graag willen aanhaken 😃

Dat waxen en slijpen is zeker te regelen. Goede vriend van mij heeft er een sportzaak 😃
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 12 décembre 2011 · 20:53
    Is er iemand uit de regio Amsterdam/Haarlem die een snowboard voor me mee kan nemen naar een van je collega-KaPOW-gangers?

Het gaat om een 1m63 zonder bindingen. Ik kom het board wel bij je langsbrengen, zodat je er verder geen gezeur aan hebt. In Kaprun kan je 'm dan overdragen.
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Easy
    Advanced
    Easy op 12 décembre 2011 · 21:10

Gooi het even in het http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3264.0.html... topic. Dan blijven beide topic's on topic en hoeft Tomas vanavond maar 1 topic na te lezen. Wel zo makkelijk.
    Built for Speed
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 12 décembre 2011 · 21:14

Is er iemand uit de regio Amsterdam/Haarlem die een snowboard voor me mee kan nemen naar een van je collega-KaPOW-gangers?

Vanuit Utrecht kan ik hem voor je meenemen. Laat maar weten.
  • AlexL
    Beginner
    AlexL op 12 décembre 2011 · 21:18
    @poedersletje:  ik vertrek woensdag rond 17:30 vanuit De Pijp - als je hem voor die tijd kan droppen wil ik gerust "mule" zijn. 
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 12 décembre 2011 · 21:19

@poedersletje:  ik vertrek woensdag rond 17:30 vanuit De Pijp - als je hem voor die tijd kan droppen wil ik gerust "mule" zijn.

HEUL fijn! Ik stuur je even een PM.
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • poling
    Beginner
    poling op 12 décembre 2011 · 21:43

Het gaat om een 1m63 zonder bindingen. Ik kom het board wel bij je langsbrengen, zodat je er verder geen gezeur aan hebt. In Kaprun kan je 'm dan overdragen.

cold smoke weg? laat nog ff weten vwb die oude banger
  • Nielsie
    Tourist
    Nielsie op 12 décembre 2011 · 23:42

[quote author=Nielsie link=topic=3011.msg46078#msg46078 date=1323717692]

Dat waxen en slijpen is zeker te regelen. Goede vriend van mij heeft er een sportzaak 😃
    [/quote]

kijk dat is fijn! ik zal je proberen op te zoeken tijdens de eerste borrel 😃

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro