[UDPDATED]Poedersletje's yard sale: no 1 damessplitboard, 2 snowboards, 3 jassen

• poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 5 novembre 2011 · 15:34
    [EDIT. Toegevoegd: Nike ACG down riding jacket, Burton damessplitboard]

Vanwege hernieuwd overzicht in mijn schuur ben ik aan het opruimen. Daarom de volgende zaken in de verkoop. Voor alles geldt, de genoemde prijs is een suggestie van mijn kant. Als jij iets anders in je hoofd hebt, staat het je vrij me te PM'en, mailen of bellen met een betere suggestie.

NIEUW TOEGEVOEGD- Complete Burton S-split 157 - bieden vanaf 300eu
    Het spltiboard van mijn meisje, maar die toert tegenwoordig liever op d'r ski's. Gebaseerd of de Burton Face, bouwjaar weet ik niet meer. Board komt compleet met Burton split-system (waar je je bindingen op schroeft en stijgvellen. Weet niet precies de waist-width, maar gemaakt voor kleinere voeten (minder dan mt.42). Op de foto is ie nog niet gewaxt, maar hij krijgt nog even een onderhoudsbeurt voordat ie wordt verkocht.

- 2009 Arc'teryx Firee hoody, softshell, maat L - bieden vanaf 110eu
    Lekker warme softshell met capuchon. Ideaal voor mensen die het wat vaker koud hebben.

- Nike ACG Guide jacket, maat L (triple lager Gore-Tex) - bieden vanaf 120eu
    Bombproof Gore ProShell jack. Mooie subtiele kleur en de rode ritsen houden het nog en beetje funky.

- Nike ACG down riding jacket, maat L - bieden vanaf 100,-
    Superwarme donsjas, met features om er ook in te kunnen rijden (sneeuwvanger, vent-zips). NIet voor mensen met hele lange armen.
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 5 novembre 2011 · 17:49
    Op naar het gear minimalisme 😉
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 5 novembre 2011 · 18:04

Op naar het gear minimalisme 😉

Je weet 't!
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 9 novembre 2011 · 17:25
    Zeker intresse in die ACG jas! Check je mail  😉
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • Anton
    Tourist
    Anton op 10 novembre 2011 · 14:22

Mooi spul; maar helemaal voorzien 😃 Niet nog ergens een knappe gtx broek liggen?  :😃

• poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 10 novembre 2011 · 20:57

Mooi spul; maar helemaal voorzien 😃 Niet nog ergens een knappe gtx broek liggen?  :😃

[s]This is your lucky day! Ik ben nog meer kasten aan het uitmesten en vind zowaar nog een superfijne Goretex 'tuinbroek' (een salopet dus), maar dat klinkt niet zo stoer. Het is eigenlijk de broek die hoort bij de Guide Jacket. De stof van de broek is zo geniaal zacht en comfortabel dat je dat even gevoeld moet hebben. Maat XL, zodat ie een beetje roomy is, want guide broeken zijn nou eenmaal een beetje strakkig. Hij is zwart met bretels en een extra cargo pocket op je rechterdijbeen die in de praktijk heel handig is, doorlopende ritsen aan de zijkanten zodat je 'm kan strippen als een Chippendale. Wat kleine beschadigingen onderaan de broekspijpen die gerepareerd moeten worden, kan ik ook voor je laten doen (het atelier van Denig zit bij mijn werk om de hoek).[/s]
  • coen
    Advanced
    coen op 10 novembre 2011 · 21:26
    Is dat serieus je 06-nummer? Geniaal! 😀
    Earn your turns...
  • Anton
    Tourist
    Anton op 11 novembre 2011 · 00:24

[quote author=Anton link=topic=3055.msg43178#msg43178 date=1320931343]
    Mooi spul; maar helemaal voorzien 😃 Niet nog ergens een knappe gtx broek liggen?  :😃

This is your lucky day! Ik ben nog meer kasten aan het uitmesten en vind zowaar nog een superfijne Goretex 'tuinbroek' (een salopet dus), maar dat klinkt niet zo stoer. Het is eigenlijk de broek die hoort bij de Guide Jacket. De stof van de broek is zo geniaal zacht en comfortabel dat je dat even gevoeld moet hebben. Maat XL, zodat ie een beetje roomy is, want guide broeken zijn nou eenmaal een beetje strakkig. Hij is zwart met bretels en een extra cargo pocket op je rechterdijbeen die in de praktijk heel handig is, doorlopende ritsen aan de zijkanten zodat je 'm kan strippen als een Chippendale. Wat kleine beschadigingen onderaan de broekspijpen die gerepareerd moeten worden, kan ik ook voor je laten doen (het atelier van Denig zit bij mijn werk om de hoek). Prijs €100 excl. kosten van reparaties.
    [/quote]

Whoopie! Dat klinkt goed 😃 Je hebt PM

• poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 11 novembre 2011 · 08:18
    [s]Hier zijn de foto's van de broek:

Het beschadiginkje valt me eigenlijk heel erg mee, nu ik nog eens goed kijk. Er is een punt van een stijgijzer door de onderste rand van de broek gegaan. Als je goed kijkt zie je hem onderaan de linkerbroekspijp zitten op de eerste foto. Het zit in ieder geval onder de sneeuwvanger, dus ook niet in het 'waterdichte gedeelte' van de broek. Reparatie moet geen enkel probleem zijn.

Het liftpasje van de deelname aan de 22ste http://lbs.mtbaker.us/ houd ik nog even voor in mijn eigen verzameling snowboard-memorabilia. 😃
    [/s]
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 11 novembre 2011 · 13:09
    beetje seamgrip en ducktape (aan binnenzijde) en gaan met die banaan!! 😉
    http://verticaldissidents.net
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 13 novembre 2011 · 09:55
    Factors en een Banger zijn de deur uit. Voor sommige andere zaken lopen pas-afspraken etc. Feel free to make me an offer I can't refuse...
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 17 novembre 2011 · 20:33
    Broek is verkocht.
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 18 novembre 2011 · 12:51
    Infernus blij met een donsjas!
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 18 novembre 2011 · 15:27

Yes!
  • Anton
    Tourist
    Anton op 18 novembre 2011 · 22:17

En Anton blij met een broek, waar prima impactshort en kniebescheming onder kan  ;D
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 19 novembre 2011 · 15:55

En Anton blij met een broek, waar prima impactshort en kniebescheming onder kan  ;D

Mooi! Goed te horen...
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 1 décembre 2011 · 14:09
    Nieuwe items toegevoegd: splitboard, down jacket en rockboard.
  • poling
    Beginner
    poling op 1 décembre 2011 · 21:10

- Atomic Cold Smoke 163, bieden vanaf 50eu
    Niet geheel onbelangrijk: een van de mooiste topsheetgraphics die atomic ooit heeft gemaakt... 😃

WORD !! die base is ook wel erg gaaf. Zou het aan de muur doen zelfs... 50E slet...daarvoor hou je hem toch??

tja, zou het bijna doen, aan de andere kant, nog een board  :😃 en die experience..of een banger...*portomonee kijkt..*  :-\

• PowJur
    Beginner
    PowJur op 1 décembre 2011 · 21:53
    Hoe breed is de cold smoke, breed genoeg voor maat 43-44?
  • poling
    Beginner
    poling op 1 décembre 2011 · 23:27
    damn moet ik er straks ook nog snel bij zijn ook.. 😮
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 2 décembre 2011 · 17:05

Hoe breed is de cold smoke, breed genoeg voor maat 43-44?

Hij is 25,3. Dat zou een een beetje krap moeten zijn voor maatje 43-44. Maahaar, Ik heb zelf maatje 42 en er nul problemen mee gehad. Hangt er waarschijnlijk vanaf welk merk schoenen je hebt en hoe groot ze vallen aan de buitenkant...
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 2 décembre 2011 · 17:07

tja, zou het bijna doen, aan de andere kant, nog een board  :😃 en die experience..of een banger...*portomonee kijkt..*  :-\

Voor jou? Beter praten we over de prijs van die Banger of Experience. Ik heb je zien rijden, daar ga je véél plezier van hebben.
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 2 décembre 2011 · 18:33
    Beide K2 Turbo Dreams zijn verkocht.
  • PowJur
    Beginner
    PowJur op 2 décembre 2011 · 19:50
    is de atomic nog steeds te koop, ik zou hem graag reserveren als dat kan?
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 2 décembre 2011 · 19:59
    PowJur,

Atomic is er nog steeds. Stuur even een bod en gegevens via PM of email naar bas@powderchase.com

Grt
    De Slet
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 2 décembre 2011 · 20:12
    ik ben de PM functie ff helemaal kwijt in de nieuwe lay-out. Beter stuur je even een mailtje.

grt
    b
  • PowJur
    Beginner
    PowJur op 2 décembre 2011 · 20:20
    Sorry ik ben een beetje voorbarig geweest, ik kom het deze maand waarschijnlijk niet helemaal uit met de sponsoring van de ib groep. Dus ik laat het board over aan een andere lucky buyer
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 13 décembre 2011 · 15:35
    Weer een board en jas verkocht. Lijst geüpdate.
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 24 décembre 2011 · 15:59
    En Xavier de le Rue mag wel op zijn tellen passen, Ferdy82 is de gelukkige eigenaar van een Rossi Experience.
  • Ferdy82
    Tourist
    Ferdy82 op 25 décembre 2011 · 09:41
    Haha.

Ik kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.

Trouwens voor de personen die nog interesse hebben in de Atomic Banger. Dit board heb ik gister ook vast gehad en ziet er nog zeer goed uit en is voor 100 euro echt een koopje. Dus wie maakt Poedersletje los?

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro