ski roller tas ervaringen?

• kaspar
    Advanced
    kaspar op 9 novembre 2011 · 00:23
    gegroet, allen!

ben benieuwd naar tips wat betreft een goede (én goedkope?) ski tas op wieltjes waar ik tenminste 2x dikke bakken van tegen de 190 in kwijt kan + boots + eventueel gear. goede of slechte ervaringen? welke tas sowieso wel/niet? waar moet ik op letten? waar kopen? vul aan naar hartelust.

het liefste wil ik zo veel mogelijk tassen uit de vergelijking schrappen om het heen en weer gesleep te minimaliseren. maar aan de andere kant, wordt dat ding dan niet te zwaar om te tillen? past ie nog wel in de auto/bus/vliegtuig/topbox?

ik kijk uit naar jullie meningen!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 9 novembre 2011 · 00:47
    Ik heb er verder geen ervaring mee, maar dit is een zeer goedkoop modelletje:
    http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/19986...
  • Sanno1
    Tourist
    Sanno1 op 9 novembre 2011 · 08:05
    zit ook naar het conrad model te kijken. Klinkt best aardig is vooral licht tov de meeste andere. Betekent waarschijnlijk wel dat er minder polstering gebruikt is. Aan de andere kant nu gebruik ik een gewone skihoes en ja de hoes vertoont scheurtjes, maar de ski's lijken er niet slechter van te worden. Als de buitenkant maar van goede kwaliteit is.
    Vraag mij alleen af of de tas een beetje te vervormen is zodat ski's van 194 erin passen. Waarschijnlijk wel. Zou mooi zijn als je het kan bestellen samen met ski's scheelt weer wat verzendkosten.
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 9 novembre 2011 · 10:01
    Wel eens geprobeerd zo'n tas achterin een auto te drukken?
    Heeft imho vooral zin als je met het vliegtuig gaat. Of een vrachtwagen hebt.
  • ollie
    Expert
    ollie op 9 novembre 2011 · 10:19