10-70% korting 10 en 17 december in de wePowder shop

• meteomorris
    Expert
    meteomorris op 5 décembre 2011 · 19:22
    10 en 17 december kun je de wePowder shop eens in het echt bezoeken...

De http://
    shop.wepowder.nl/, powdered by Snowcountry. Winkelen vanuit de luie stoel en daarna netjes thuisbezorgd. Maar wie zijn nu de jongens achter deze shop? En wat als je toch eens dat Sweet jasje wil zien, die Jones Hoovercraft eens wilt voelen of een Snowpulse of BCA-float op je rug wilt voelen?

10 en 17 december kun je de shop bezoeken
    Van 14:00 tot 18:00 kun je de gehele collectie bekijken voelen en passen. Waarbij de kortingen oplopen tot 70%!

Uiteraard staat er een hapje en een drankje klaar en maken wij er een gezellige middag van.

Het bezoekadres is
    Peerweg 2
    3785 KL
    Zwartebroek

Minimaal 10% korting!
    Op vertoon van http://shop.wepowder.nl/media/voucher-wepowder-shop.pdf... voucher krijg je altijd 10% korting op alle nieuwe ski’s, boards en kleding.

Wat we zoal hebben?
    Kijk eens rustig rond in http://shop.wepowder.nl/, maar om je te inspireren een kleine greep uit de collectie.

May the powder be with you.
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 5 décembre 2011 · 20:35
    hmm, interessant... ik kan eigenlijk nog wel het 1 en ander gebruiken...
    Live to ride, ride to live
  • nero
    Expert
    nero op 5 décembre 2011 · 23:11
    Voorproefje van onze showroom in opbouw!

• ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 6 décembre 2011 · 00:20

Ik zie daar de Armada ARV staan( met binding), heb die zelf afgelopen weekend gekocht (gelukkig ook met 10 % korting) nieuwsgierig, welke binding is erop gemonteerd?

Woon niet echt in de buurt, maar ben toch geneigd om is even te komen kijken!
    One Life, Live it
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 6 décembre 2011 · 01:58

[quote author=nero link=topic=3215.msg45367#msg45367 date=1323123079]

Ik zie daar de Armada ARV staan( met binding), heb die zelf afgelopen weekend gekocht (gelukkig ook met 10 % korting) nieuwsgierig, welke binding is erop gemonteerd?

Woon niet echt in de buurt, maar ben toch geneigd om is even te komen kijken!
    [/quote]

En kan je toevallig ook vertellen hoeveel met hoeveel korting die arv's weggaan? ;D
  • nero
    Expert
    nero op 6 décembre 2011 · 07:08
    De ARV's zijn nog niet gemonteerd....😃 maar check http://shop.wepowder.nl/armada-arv.html inclusief binding scheelt al minstens 15% 😉...
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 6 décembre 2011 · 10:30
    Dacht toch echt te zien dat er bindingen op die ARV staan (foto), of word ik nou gek 😃
    One Life, Live it
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 6 décembre 2011 · 11:37
    Gladiator aan het dak geschroefd??
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 6 décembre 2011 · 15:31
    Nice Sweet helmpjes! En het huis kan je ook meteen kopen 😉
    Ligt niet helemaal op de route, maar hoop wel even langs te komen!
  • GMR
    Tourist
    GMR op 6 décembre 2011 · 15:50
    Ziet er goed uit!

Woon om de hoek, dus tot zaterdag 😉
    blog op www.burgwal.net
  • PowJur
    Beginner
    PowJur op 6 décembre 2011 · 16:02
    Zijn er ook snowboard boots?
  • nero
    Expert
    nero op 7 décembre 2011 · 10:35
    Nee, wij hebben geen hard- softboots en ook geen skischoenen. Ons inziens geen product om enkel online te verkopen, wie weet in de toekomst...😉
  • nero
    Expert
    nero op 7 décembre 2011 · 11:25

Dacht toch echt te zien dat er bindingen op die ARV staan (foto), of word ik nou gek 😃

Jij wordt echt gek  :😃

Gladiator aan het dak geschroefd??

Het is de Powpow... ;D aardig in de buurt
  • nero
    Expert
    nero op 16 décembre 2011 · 20:59
    Morgen is de wepowder shop nog een keer open vanaf +/- 13:00 uur tot een uur of 18:00... dus voor elke pechvogel die niet als wij niet op kaPOW aanwezig zijn toch een leuke afleiding om even te gekke spullen te zien en te passen. En neem van mij aan dat er hele mooie aanbiedingen zijn.... 8)

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro