TK: Nieuw in doos, helm POC receptor BUG 57-58 L, Coral Blue

• kaspar
    Advanced
    kaspar op 9 janvier 2012 · 14:14
    Dag allen,

ik heb een POC helm kado gekregen, maar deze zit me net te klein. Ruilen zit er niet in, want aan de andere kant van t land gekocht, plus niet meer in mijn maat beschikbaar. Hij is nieuw in doos, compleet met boekjes, stickervel, zak, extra padding, goggle clip en bankersbrim.

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de bovenkant van de helm zeer licht beschadigd is met een paar kleine krasjes, die ik eigenlijk alleen zag in juiste hoek onder het licht. Dit is waarschijnlijk in de winkel gebeurd met passen of schuiven in de display oid.

Nieuwprijs is 109eu mag weg voor.. um.. doe maar een mooi bod? ruilen voor zelfde model XL mag ook.
    Passen en ophalen in Amsterdam.

Groetjes!
  • rjzuurmond
    Tourist
    rjzuurmond op 12 mars 2012 · 22:45
    hoi, heb je de helm nog?
    ik ben wel geinteresseerd voor 40 euro.
    nooit gevallen ermee?

ik woon in Amsterdam; laat graag even snel weten of je hem nog kwijt wil.

groet
    Reinier
  • Steef
    Advanced
    Steef op 13 mars 2012 · 12:54

nooit gevallen ermee?

huh....er staat nieuw in doos...Kan natuurlijk zijn dat ie met de doos in zijn handen op zijn muil is gegaan...

[size=6pt]sorry...moest er ff uit...[/size]
    Every turn is a sign of weakness
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 14 mars 2012 · 13:10
    Nou, dan bied ik 50€. Heb echt een nieuwe helm nodig... Dat betekent, ik heb niet eens een helm (geloof ik, moet even checken), maar wordt wel echt eens tijd. Waar in Damsko woon je? Ik kan hem snel komen passen.
  • Daniel
    Advanced
    Daniel op 26 juin 2012 · 15:27
    Is die helm verkocht?
    Laat de zwaartekracht je helpen

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro