Gezocht: Poedermaatjes PA#12

• MarcD
    Beginner
    MarcD op 15 janvier 2012 · 23:39
    PA#12 komt eraan (http://www.wepowder.nl/node/3404) en ik wil deze heeeeeeeel erg graag meepakken.

Zijn er mensen die gaan rijden en een plekje in de auto over hebben?

About me:
    -skiër, 26 jaar, man
    -Lawine kennis: SSC 1 praktijk, 2 Theorie
    -Niveau: 26 weken ski-ervaring, anwarter gedaan en beetje indoor lesgegeven. 35-40 graden terrein geen probleem.
    -3-eenheid is vanzelfsprekend
    -verder weinig veeleisend, als er maar gescoord kan worden

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 janvier 2012 · 07:34
    Loop ik waarschijnlijk weer een DIKKE mis :'( :'(
  • Rutger
    Advanced
    Rutger op 16 janvier 2012 · 08:49
    ik ga het meemaken PA 12 zit ik in leogang, helaas zitten we al met zn 4-en in de auto.. dus geen plek meer
    The object in life is not to be on the side of the majority,
  • JurriaanErnst
    Tourist
    JurriaanErnst op 16 janvier 2012 · 09:45
    Hey Marc,

Ik ben voornemens te gaan.
    Snowboarder
    ssc1 theorie en praktijk ssc2 theorie gedaan.
    nog aan het uizoeken wanneer vertrek en wanneer terug.

jurriaan
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 16 janvier 2012 · 12:04
    Ik wil dit alert graag meepakken, moet nog even met mijn baas overleggen maar kan waarschijnlijk donderdagavond
    vertrekken en zou dan dinsdag weer aanwezig moeten zijn. Ik heb op het moment geen auto, maar wel een rijbewijs. De bestemming maakt me niet zo veel uit. Tatras en de Karpaten lijkt me ook vet, evt. vliegen / auto huren lijkt me dan ook het onderzoeken waard.

Ik ben een boarder van 30 jaar met inmiddels behoorlijk wat weken freeride ervaring, een behoorlijke conditie
    en verschillende (niet ssc) lawine cursussen achter de kiezen.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 16 janvier 2012 · 13:15
    PA #12 gaat vrij nemen niet lukken (helaas 😞), maar ergens in februari/maart een tripje maken lijkt me een mooi plan.
    Waar het wit is, is een weg.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 janvier 2012 · 19:29
    Ik zit er zwaar over te denken om vrijdagmiddag te gaan rijden ri Alpen (oost). Helaas zondagmiddag weer terug, maar is beter dan niks. :😃
  • wulu
    Tourist
    wulu op 16 janvier 2012 · 19:59

ik ga het meemaken PA 12 zit ik in leogang, helaas zitten we al met zn 4-en in de auto.. dus geen plek meer

Yo Rutger, ik zit vanaf zaterdag in Leogang en vrijdag de 19e in Fieberbrunn. Lijkt me kick om eenpaar runs te te doen met wat mensen van het forum.
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 16 janvier 2012 · 21:09

Ik zit er zwaar over te denken om vrijdagmiddag te gaan rijden ri Alpen (oost). Helaas zondagmiddag weer terug, maar is beter dan niks. :😃

hmmm, dat terug zal wel lastig worden 😉
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 janvier 2012 · 21:22

Hoe laat vrijdag middag Emmer?

Misschien misschien..

Ja, misschien, misschien ... Het ziet er naar uit dat ik tot 17.00 u moet vergaderen 😞 Naar huis, eten, spullen inladen. 19.00 u weg? Tauplitz en Krippenstein zijn wel een eindje rijden.

[quote author=Emmer link=topic=3495.msg49082#msg49082 date=1326738590]

hmmm, dat terug zal wel lastig worden 😉
    [/quote]
    Vanwege ingesneeuwd, of drukte :-\ ?? Of plotseling opkomende winterdepressie?  😃
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 janvier 2012 · 08:48
    Hoppa, vrijdag en maandag vrij dus dat is alvast geen probleem meer. Nu nog reisgenootjes en vervoer  :😃
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 janvier 2012 · 09:27

[quote author=RobinN link=topic=3495.msg49087#msg49087 date=1326739227]

Misschien misschien..

Ja, misschien, misschien ... Het ziet er naar uit dat ik tot 17.00 u moet vergaderen 😞 Naar huis, eten, spullen inladen. 19.00 u weg? Tauplitz en Krippenstein zijn wel een eindje rijden.
    [/quote]
    Het lijkt erop dat het in Vorarlberg ook flink gaat sneeuwen. Dan zie ik bv Warth-Schröcken meer zitten om 'even' aan te doen.
  • Rutger
    Advanced
    Rutger op 17 janvier 2012 · 09:29
    @WULU.. Gezellig !.. ik ben zat tm vrijdag in leogang..

mail je tel nummer etc even..
    rutger.schepp@gmail.com

• Rutger
    Advanced
    Rutger op 17 janvier 2012 · 09:32

[quote author=Emmer link=topic=3495.msg49148#msg49148 date=1326745371]
    [quote author=RobinN link=topic=3495.msg49087#msg49087 date=1326739227]

Misschien misschien..

[/quote]
    Het lijkt erop dat het in Vorarlberg ook flink gaat sneeuwen. Dan zie ik bv Warth-Schröcken meer zitten om 'even' aan te doen.

[/quote]

Of flims 😋
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 janvier 2012 · 10:18
    Mwah hah hah. Flims ..., als je voor Warth kunt kiezen. Alsof dit leven al niet duur genoeg is ;D

Nee, inderdaad, daar zijn de voorspellingen ook goed. Dank voor de tip ook. Leuk gebied. Was er vorig jaar een dagje in erg magere condities. Zal nu wel een wereld van verschil zijn. Ik hou het in de gaten. Moet dan ook even Bad Ragaz checken want dat was nog erg oké toen Flims er beroerd bij lag. Leuk gebiedje net om de hoek bij Flumserberg, maar schijnt veel rustiger te zijn vwb Züricher weekenders.
  • wulu
    Tourist
    wulu op 17 janvier 2012 · 13:56
    @Rutger: inbox!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 janvier 2012 · 22:48
    Robin, Marc, hoe staat het er bij jullie voor? Ik geloof toch dat ik vrijdagavond moet gaan rijden  :😃  [size=4pt] en zondag weer terug :'([/size] Ik zie Bregenzerwald het meeste zitten qua afstand, hoewel Flumserberg wat dat betreft ook goed is (maar druk?)
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 18 janvier 2012 · 09:58
    Dilemma dilemma! Realiseerde me gister avond ook dat ik nog (ja nog steeds  >😞) geen 3-eenheid heb.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 janvier 2012 · 10:06

Robin, Marc, hoe staat het er bij jullie voor? Ik geloof toch dat ik vrijdagavond moet gaan rijden  :😃  [size=4pt] en zondag weer terug :'([/size] Ik zie Bregenzerwald het meeste zitten qua afstand, hoewel Flumserberg wat dat betreft ook goed is (maar druk?)

Emmer, mocht je nog een plekje overhouden (Ik zie robin twijfelen) hou ik me aanbevolen. Ik heb namelijk WEL mijn eigen 3 eenheid klaarliggen  :😃
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 18 janvier 2012 · 10:23
    Willem2k, ik hou het plekje nog even vrij voor RobinN. Maar ik hou je op de hoogte. Ik ga er vanuit dat met z'n tweeën passen met ski's en andere spullen in onze Twingo. Maar als we het willen proberen met z'n drieën vind ik het ook goed. Heb hier nog een geleende dakkoffer staan die we kunnen gebruiken.
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 18 janvier 2012 · 10:24
    We kunnen eventueel met mijn Polo (net iets ruimer dan twingo denk ik) en dan moet 3 man lukken als we een beetje creatief inladen. Ik laat het vanavond weten!
  • poling
    Beginner
    poling op 18 janvier 2012 · 10:29
    damn das nog eens hardcore...  8)

msschn ook maar eens geld gaan tellen, en voorzichtig thuis polsen....  :😃
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 janvier 2012 · 10:31
    @emmer / RobiN

Mail anders even naar willem2k op gmail punt com.

3 man in een polo zou trouwens prima moeten werken. Ben in november nog met 3 in een clio naar Saas Fee gereden en eerder met 3 in een yaris naar oostenrijk geweest. Je moet misschien niet je hele quiver mee willen nemen, maar zo als het er uit ziet ga je toch alleen je poeder plank nodig hebben.  8)

• RobinN
    Advanced
    RobinN op 18 janvier 2012 · 10:39
    Mijn mail adres is robinnijsse apenstaartje gmail punt com. Arjen kan jij het eerste mailtje er even uit gooien?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 18 janvier 2012 · 10:51
    Mail gestuurd 😃
  • Sten
    Advanced
    Sten op 18 janvier 2012 · 10:56
    Heren,

Ben net 1 week terug van PA10.. Als Pow chase 9 feb niet doorgaat wil ik over een week of 2 wel weer knallen. Heb een voiture 2 pax
    Wat doe ik nog op kantoor
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 janvier 2012 · 11:07
    Sten, mail me maar als je plannen hebt (adres staat in mijn vorige post). Ik kan op het moment redelijk flexibel zijn en wil nog wel wat tripjes maken dit seizoen.
  • Sten
    Advanced
    Sten op 18 janvier 2012 · 23:40
    ok, ik mail iedereen als de feb pow chase van 2 of 9 feb niet doorgaat.
    Wat doe ik nog op kantoor
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 19 janvier 2012 · 09:43
    Ik zit deze PA even uit (vriendin heeft d'r been gebroken en ik wil haar niet alleen laten zitten terwijl ze niet echt mobiel is). Wel hou ik me warm aanbevolen voor vlokkenjagen over een paar weken, mail adres staat hier al ergens 😃
  • rfrieling
    Advanced
    rfrieling op 19 janvier 2012 · 10:08
    Ben ook op zoek naar mensen om bij aan te haken voor PA #12. Indien mogelijk ook meerijden.
    Flexibel vanaf vrijdagmiddag.
    Alle gear zelf inclusief 3 eenheid. Tour en ruime backcountry en powderchase ervaring maar even buddieloos.
    M, 28y, focus op mooie lijnen scoren en dingen gunstig houden. Verder compleet flex.
    Denkt zelf aan Montafon en Arlberg. Wil graag wat treeruns en andere routes showen.
    Moet dinsdagavond laat uiterlijk weer terug zijn. Eerder ook goed.
    Mail me op: victor – at – zomaar – punt - info
    skiR

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro