Gezocht: Poedermaatjes PA#12

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 19 janvier 2012 · 10:47
    @rfrieling: Ik vertrek morgenavond met Willem2K met de Twingo vanuit Utrecht richting Oostenrijk. Zondag aan het eind van de middag rij ik weer terug. Bestemming ligt nog niet helemaal vast (Kleinwalsertal/oberstdorf, Warth, Lechtal?) Montafon lijkt weinig sneeuw te krijgen. Is St. Anton bereikbaar zaterdag en niet afgeladen vol? Moeilijk al die keuzes.
    Geen idee of je er bij past in de auto, maar voor de bagage kan ik er nog een dakkoffer op zetten.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 19 janvier 2012 · 11:09

@rfrieling: Ik vertrek morgenavond met Willem2K met de Twingo vanuit Utrecht richting Oostenrijk. Zondag aan het eind van de middag rij ik weer terug. Bestemming ligt nog niet helemaal vast (Kleinwalsertal/oberstdorf, Warth, Lechtal?) Montafon lijkt weinig sneeuw te krijgen. Is St. Anton bereikbaar zaterdag en niet afgeladen vol? Moeilijk al die keuzes.
    Geen idee of je er bij past in de auto, maar voor de bagage kan ik er nog een dakkoffer op zetten.

Kan je achterbank in delen plat emmer? Dat zou wel een hoop schelen denk ik.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • mvdbrink2
    Tourist
    mvdbrink2 op 19 janvier 2012 · 11:31
    @rfrieling: Ik zit vanaf zaterdag een weekje in Montafon... PM maar even als je in de buurt bent en nog op zoek bent naar een poederbuddy.

Gr.Mark
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 19 janvier 2012 · 11:32
    @Willem2K Ja die bank kan in delen plat, maar een hoop scheelt het bij dit wagentje niet  😞 Met z'n tweeën gaat het best lukken, met drie biedt de dakkoffer uitkomst. Maar als volwassene 8 uur op de achterbank :-\

Ik moet gauw op zoek naar een iets groter karretje 😃
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 19 janvier 2012 · 11:39

@Willem2K Ja die bank kan in delen plat, maar een hoop scheelt het bij dit wagentje niet  😞 Met z'n tweeën gaat het best lukken, met drie biedt de dakkoffer uitkomst. Maar als volwassene 8 uur op de achterbank :-\

Ik moet gauw op zoek naar een iets groter karretje 😃

We zijn met 3 mensen in een VW Polo naar Mayrhofen gereden en dat was goed te doen. Af en toe ff stoppen om de beentjes te strekken en degene die wil slapen op de achterbank.
    Waar het wit is, is een weg.
  • rfrieling
    Advanced
    rfrieling op 19 janvier 2012 · 14:50
    thanks! klinkt goed. ik denk nog even over terugreis na. kunnen we mailen? victor - at - zomaar - punt - info
    skiR
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 19 janvier 2012 · 17:34
    Ik ben ook hard op zoek naar poederbuddies voor de komende PA#12.

Zit nu zelf in Obertauern (regen vandaag! Meh!) en heb afgelopen vier dagen echt super condities gereden, maar heb hierna geen plannen of vrienden, dus hoor het graag als iemand nog een buddy wil/nodig heeft.

Moi:
    Tijmen, 21 jaar
    Anwärter, Landes 1, Alpinkurs (die ik dus nu doen in Obertauern)
    50+ auf die Ski.

Waar:
    Overal in Oostenrijk is goed. St. Anton en omgeving klinkt goed. Als iemand geïnteresseerd is:
    06-25 410 820

Wanneer: Zondag tot 6 februari. Yep, tijd zat.

Ik ben niet zozeer op zoek naar een plaats in auto/vervoer, vooral in buddies met wie ik kan knallen!
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 23 janvier 2012 · 10:03
    Hoe heeft iedereen het gehad afgelopen weekend?
    Waar het wit is, is een weg.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 23 janvier 2012 · 10:38
    Zaterdag in sonnenkopf was EPIC, vooral de ochtend toen het nog koud was. Op plaatsen letterlijk ballsdeep en faceshots all the way. In de loop van de middag werd het helaas wat warm, maar wel echt een dikke dag. Sprak een stel britten in de lift waarvan er één veel in canada geskied had en zelfs hij was onder de indruk.

Helaas geen footage omdat mijn gadgets en collectief mee ophielden  >😞 ... misschien toch maar eens een gopro / contour investeren

Zondag hebben we het wat hogerop gezocht in Schruns, maar dat had eigenlijk niet heel veel zin omdat het boven de bomen nog steeds slecht zicht was. Minder sneeuw daar en risk 4, maar nog wel wat meer mellow en fielbefahren dingetjes kunnen doen voor het ook daar te warm werd.

Maar, welbesteed weekend al zeg ik het zelf  8)

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 23 janvier 2012 · 10:57
    +1 ;D
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 23 janvier 2012 · 11:12

Zaterdag in sonnenkopf was EPIC, vooral de ochtend toen het nog koud was. Op plaatsen letterlijk ballsdeep en faceshots all the way. In de loop van de middag werd het helaas wat warm, maar wel echt een dikke dag. Sprak een stel britten in de lift waarvan er één veel in canada geskied had en zelfs hij was onder de indruk.

Zondag hebben we het wat hogerop gezocht in Schruns, maar dat had eigenlijk niet heel veel zin omdat het boven de bomen nog steeds slecht zicht was. Minder sneeuw daar en risk 4, maar nog wel wat meer mellow en fielbefahren dingetjes kunnen doen voor het ook daar te warm werd.

Maar, welbesteed weekend al zeg ik het zelf  8)

Een semi-verloren vrijdag, doordat de lift in Flumserberg op een gegeven moment dicht ging vanwege de wind. Zaterdag en zondag, zoals bovenstaand  8)
    Met wat meer ervaring in het finetunen was er denk ik meer te halen geweest. Maar toch een prima geslaagde trip.

Nu nog ff goed aan de conditie werken, want dat was toch wel een beperkende factor.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro