Emmel op 18 janvier 2012 · 14:41
HOLYMOLY!ECHTOOKWTF!@!@@!!!!!!!!
YESSWOOOHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry dat het even duurde voordat ik reageerde maar toen ik hoorde dat het daadwerkelijk zo was heb ik meteen al mijn gegevens maar even doorgenomen met CMH, en dan wordt het ineens heel erg heel echt allemaal! Wow! Dit zou ik dus echt nooit geloofd hebben als je me het een tijdje geleden verteld had.
Momentje, even een beetje tot rust komen...
Yes. Allereerst wil ik nog even zeggen dat de afgelopen dagen voor mij, begrijpelijk waarschijnlijk, echt super spannend zijn geweest, en dat ik ook maar weinig nuttigs heb kunnen doen behalve het forum verversen. Ook al is het nooit mijn bedoeling geweest om ook mensen van buiten de community er bij te betrekken ben ik deze mensen erg dankbaar en hoop ik dat ze nog lang hier rond zullen hangen (van een aantal weet ik gelukkig dat het zo is). Toch wil ik vooral ook even aangeven dat de steun, de overweldigende steun, van een heel erg groot aantal wePowder leden me de laatste dagen echt wat heeft gedaan; als je me een aantal dagen had gevraagd hoe ik had willen winnen dan was het wel zo: op de schouders van wePowder. Ik vind het moeilijk onder woorden te brengen maar dit gaat heel diep! Bedankt mensen!!!
En nu heel erg snel aan de slag, voorbereidingen treffen, ski's waxen, GoPro Canada ready krijgen en werken aan het inlossen van al mijn beloften! Het gaat gebeuren!
p.s. zo nog een filmpje van mijn tweede eerste reactie, eerst nog een beetje verder alles weer onder controle krijgen. STOKED!!!!!!
YESSSSSS!!!!!!!!
Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.