probleem met Powfinder

• rogierkoop
    Advanced
    rogierkoop op 17 janvier 2012 · 19:16
    Ik heb rondgekeken mar kon nog niks vinden hierover:

Ik heb het volgende probleem met de powfinder App voor Android; hij laat geen nieuwe sneeuwkaarten zien. het lijkt er op dat de gecachede kaarten blijven hangen oid.

Als ik de 'gegevens wissen' doe via applicatie beheer krijg ik  de nieuwe kaarten te zien, maar daarna dus telkens dezelfde

powfinder 2.02 op android 2.3.3 op Galaxy S2
  • rogierkoop
    Advanced
    rogierkoop op 3 février 2012 · 17:25
    IK heb dit probleem nog steeds met een nieuwe android versie en powfinder installatie op S2

Ben ik de enige? (of gek?)

Bart?
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 4 février 2012 · 09:32
    Hi rogier, we gaan er even naar kijken.
    You ski? wePowder!
  • wulu
    Tourist
    wulu op 4 février 2012 · 09:37
    Klopt op mijn galaxy wordt de app geforceerd gesloten, als ik de app probeer te openen.

• sanno
    Tourist
    sanno op 23 février 2012 · 07:50
    same here Android ICS 4.0.1 crasht bij opstarten
    Toerisski
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 23 février 2012 · 08:04
    Er wordt naar gekeken en er komt binnenkort een update. Ik weet niet of daar de support voor de allerlaatste versie van Android ook in wordt meegenomen (maar ik vermoed van niet).
    You ski? wePowder!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 23 février 2012 · 09:23
    Bij crasht ie ook regelmatig of er laad niets...
    White room,Pillow lines,I rule
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 février 2012 · 14:19

Ik weet niet of daar de support voor de allerlaatste versie van Android ook in wordt meegenomen (maar ik vermoed van niet).

Zou jammer zijn, eigenlijk vooral voor Powfinder snel iets nieuws gekocht, moet ik alsnog mijn oude niet zo goede werkende tfoon mee nemen.
    Toerisski
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 24 février 2012 · 17:39

Bij crasht ie ook regelmatig of er laad niets...

Je zal toch echt iets specifieker moeten zijn, willen we daar iets mee kunnen.

@sanno: ICS is simpelweg nog te nieuw. Dat betekent niet dat het niet gaat werken, maar wel dat we er niet specifiek voor gaan ontwikkelen. We moeten daarin helaas keuzes maken.
    You ski? wePowder!
  • Pollux2
    Advanced
    Pollux2 op 24 février 2012 · 19:28
    S2 hier met 2.3.6 ververst de kaarten gewoon maar geeft ook FC's als ik een paar keer schakel tussen de verschillende tijdsvakken.
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 27 février 2012 · 08:20

S2 hier met 2.3.6 ververst de kaarten gewoon maar geeft ook FC's als ik een paar keer schakel tussen de verschillende tijdsvakken.

ik vermoed dat dat te maken heeft met memory usage. Is een lastige om op te lossen aldus onze frontender.
    You ski? wePowder!
  • rogierkoop
    Advanced
    rogierkoop op 29 février 2012 · 00:42
    wonderbaarlijk:
    de kaart waar de app standaard mee begint is wel up-to-date; de andere niet.

s2 android 2.3.6

instellingen -> applicaties -> applicaties beheren -> powfinder -> buffer leegmaken zorgt er voor dat ik nu weer alle actuele kaarten zie. (voor hoe lang)

verder geen crashes oid

rogier
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 6 mars 2012 · 09:52
    D'r is een update voor Powfinder voor Android: 2.0.3. Check hem hier: http://www.wepowder.com/powfinder/android
    You ski? wePowder!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 1 avril 2012 · 22:36
    Ik had er even geen erg in, maar ik kwam er achter dat Powdinder niet werkt op Android 4.0.x (ICS). Hij is zelfs niet zichtbaar in de Playstore van Google. Nu is het seizoen toch zo goed als afgelopen dus is het niet zo erg dat hij niet werkt.

Zijn er wel plannen om Powfinder werkend te krijgen op ICS? Binnen nu en een half jaar zijn alle devices die op de roapmap staan voor ICS geupdated.
  • Jurgen
    Advanced
    Jurgen op 31 octobre 2012 · 20:08
    haal even een oud topic vanonder het stof

ik heb dit weekend de powfinder app op iphone geïnstalleerd. Werkt netjes, enkel de Powder Forecast is nog steeds die van 9 oktober.

Is dat normaal?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 31 octobre 2012 · 20:26
    @jurgen Klopt, er zit een bugje in (dezelfde als hier op de site). We zijn druk bezig met een grote update waarbij deze bug wordt gefixed. Heel even geduld!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Jurgen
    Advanced
    Jurgen op 31 octobre 2012 · 20:32
    no problem, kan de eerste maand toch nog niet weg  😞
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 23 décembre 2013 · 20:24
    Kan het kloppen dat de powfinder app niet meer heel jofel werkt? Inloggen via facebook gaat niet, en krijg een melding dat je dan naar instellingen facebook moet gaan. Bij instellingen kan ik alleen de regio selecteren? Wil de reports graag delen!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 24 décembre 2013 · 09:23
    @josvboxtel ik neem aan dat dit over iPhone gaat? Heb je al onder instellingen Facebook gekeken of de PowderQuest app toegang krijgt tot Facebook. Dit soort meldingen kunnen alleen komen als je ooit geen toestemming hebt gegeven. Mocht het bovenstaande niet werken dan kun je het best de app verwijderen en opnieuw installeren.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro