GoPro HD Hero reparatie

• KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 18 février 2012 · 14:20
    Wie o Wie kan mij helpen?

Mijn GoPro HD Hero werkt niet helemaal 100% meer. De SD-card reader werkt niet meer. Wie heeft ervaring met zulke electronica spulletjes en kan het ook repareren?

Er zit geen garantie meer op de GoPro dus vandaar. Heb zelf al een poging gewaagd, maar kon niks vinden in de card reader.
    It's always snowing somewhere
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 18 février 2012 · 14:50
    Probeer hem eens uit te blazen, of een alchohol doekje er langs te pielen.
    Kan namelijk niet veel aan stuk gaan, is meestal beetje corrosie of stof.
    Heb je al uitgesloten dat het de sd kaart zelf is(staat deze per ongeluk in de lock stand??)
    Of blijft de sd kaart niet vast zitten in de Gopro?
    gr edward
    Summer Sucks!
  • KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 18 février 2012 · 14:53
    Ik heb de GoPro al terug gestuurd vanwege het probleem. De card reader werkt niet. Ik ben gelukkig niet zo lomp dat de kaart op lock staat 😉

Het is een bekend gopro probleem, maar ze zijn te bedonderd om net buiten de garantie periode er iets aan te doen.
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 18 février 2012 · 15:18
    je heb altijd recht op wettelijke garantie!ik heb het gehad met een tv die net na de garantie kapot ging.ff een belletje met rechtsbijstand verzekering daarna weer met de verkoper en mijn tv werd kosteloos gemaakt 😃
  • mvdbrink2
    Tourist
    mvdbrink2 op 19 février 2012 · 11:31
    Je kan altijd aanspraak maken op het conformiteitsvereiste... http://zakelijk.infonu.nl/detailhandel/47870-kooprecht-conformiteitsve...
  • KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 19 février 2012 · 12:32
    Ergens vermoed dat ik al die dingen nu niet veel meer uitmaken aangezien ik de GoPro zelf al open geschroeft heb.

Het gaat me nu echt om iemand die er bekend mee is en het zou kunnen repareren.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro