op vakansie, met Merel en Ansie

• Merel!
    Beginner
    Merel! op 25 février 2012 · 14:22
    Heee!!
    Wij gaan de komende 5 weken door de alpen cruisen met een camper(ja u leest het goed). Dus wij zijn flexibel en hopen op en dik pak poeder waar dan ook...
    Komende dagen echter nog niet onwijs, dus wij beginnen de komende dagen in st anton!! (één van ons is nog nooit in de mooserwirt geweest) zijn er mensen around en zin om een gids te delen?
    Greetzz Ansje en Merel
  • neorej2
    Tourist
    neorej2 op 26 février 2012 · 09:48
    Misschien krijg je meer respons als je een paar foto's van je zelf post  :😃
  • JeWeDe
    Advanced
    JeWeDe op 26 février 2012 · 10:45
    of van de camper en de skies/boards 8)
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 26 février 2012 · 11:36
    Haha ja, en niet al te enthousiast over après ski begint. Wij gaan natuurlijk puur en alleen voor het skiën. Sorry krijg helaas geen foto's geupload vanaf mijn telefoon...
    Wat er in anton nog op mijn lijstje staat is vanaf stuben stukje hiken en dan volgens mij richting lange, en vanaf de valuga. 
  • brt
    Advanced
    brt op 26 février 2012 · 14:39

Wat er in anton nog op mijn lijstje staat is vanaf stuben stukje hiken en dan volgens mij richting lange, en vanaf de valuga.

Ah ja! Die ken ik! Bijna net zo leuk als dat stukje bij Nendaz. Ga je stukje omhoog lopen vanaf de lift, en dan naar beneden skiën. Fantastisch!

:😃
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 26 février 2012 · 17:01

[quote author=Merel! link=topic=3837.msg53070#msg53070 date=1330252595]

Ah ja! Die ken ik! Bijna net zo leuk als dat stukje bij Nendaz. Ga je stukje omhoog lopen vanaf de lift, en dan naar beneden skiën. Fantastisch!

:😃
    [/quote]

Ik weet anders wel wat ze bedoelt hoor. Mooie afdaling is dat.
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 27 février 2012 · 16:30
    Ach ja, iedereen is natuurlijk bang dat ze ons niet kunnen bijhouden  ;D
  • Dio
    Advanced
    Dio op 27 février 2012 · 16:41
    Met die dikke TST's..  ;D
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 28 février 2012 · 19:26
    hehe ja die TST´s ben ik zo onwijs blij mee! Snap niet dat niet iedereen ze gewoon koopt, ze kunnen gewoon alles!!
    Ennn zoals al is benoemd is dat stuk vanaf Stuben super tof! Nog wel wat poeder gescoord dus de hike zeker wel waard... Helemaal omdat verder alles hier al verspoord is!
    Dus wij gaan maar weer verder, blijven voorlopig maar ff in Oostenrijk. Morgen ff klein prut gebiedje proberen. Mogelijk overmorgen in Sölden. Dus we proberen het nog één keer: iemand in de buurt? Kunnen eerst dagje skiën om te kijken of niveau beetje hetzelfde is...
  • neorej2
    Tourist
    neorej2 op 28 février 2012 · 20:30
    mocht je nou in SBG-land zijn, schrijf maar een pm-tje
  • JurgenB1
    Advanced
    JurgenB1 op 11 mars 2012 · 11:42
    Hoi Ansie en Merel,

Al mooie lijnen kunnen skien ?
    Het is mischien nog wat ver weg, maar ik wil de 1e week van april nog wat freeride machen.
    Dus als jullie dan nog niet powder moe zijn ? Laat dan effe weten maar jullie ergens zitten dan kunnen we mischien samen de laatste poeder uit de Alpen skien. Of is het dan voor jullie weer gedaan met de pret ?

gr, Jurgen
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 15 mars 2012 · 20:09
    Heee,
    Al aardig wat poeder weten te scoren. Al top dagen gehad in st Anton, Flaine en Hasliberg, Jungfrau.
    Nu even wat rustdagen om dan nog ff twee weken te knallen. We zijn dan 1 april weer thuis dus helaas gaat het hem niet worden....
    Groetjes
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 18 mars 2012 · 14:10
    Yo! We gaan morgen skiën engelberg, wie heeft er zin?
  • sanno
    Tourist
    sanno op 19 mars 2012 · 19:08
    ik was er gisteren even gaan kijken zag er toen niet al te best uit. misschien is het er wat vers bijgekomen en zal het morgen beter zijn. succes.
    Toerisski
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 19 mars 2012 · 21:27
    Hehe is wel wat bij gevallen ja.......  ;D
    sneeuw tot boven onze knieën = 50cm!
    soms wel wat zicht, meestal niet, maar heel hard gingen we toch niet met al die sneeuw die ons afremde 😉
    Morgen hebben wij heeeel erg veel zin in!!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 mars 2012 · 21:29
    Morgen blauwe vogel... Geniet!
    May the powder be with you.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro