Golfsurfen in NL

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 8 septembre 2012 · 12:29
    Ik lag vanmorgen vroeg nog even op HvH. Het was niet veel maar het was ook net na hoogwater. Af en toe een nog net te surfen golfje maar eigenlijk net te weinig. Wel zo'n beetje windstil dus wat er was zag er perfect glassy uit. Jammer dat het net niet iets meer was. Misschien vanavond een uurtje voor hoogtij?

Omdat het zo vroeg was lag ik alleen. Even later piepten en twee zeehonden naast me boven. Die beesten hebben me wel 20min in de gaten gehouden. Erg gaaf, zo'n verlaten strand, glassy waves en dan twee van die beesten op nog geen 15m bij me vandaan.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Markie
    Advanced
    Markie op 14 septembre 2012 · 11:50

De golven zijn op. Daarnet ff gekeken. Gisteravond was nog okay in de shorebreak. Kwam zelfs Markie nog tegen.

Sssst Morris! Ik had thuis gezegd dat ik moest overwerken met de secretaresse en dat ik echt niet weer ging surfen  😋
    Het was de laatste avond dat ik die 9 foot had die is nu verkocht 😞 toch maar eens de Scorpion van Donald Takayama gaan proberen!
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 septembre 2012 · 13:33

[quote author=meteo morris link=topic=3967.msg57963#msg57963 date=1346999712]

De golven zijn op. Daarnet ff gekeken. Gisteravond was nog okay in de shorebreak. Kwam zelfs Markie nog tegen.

Sssst Morris! Ik had thuis gezegd dat ik moest overwerken met de secretaresse en dat ik echt niet weer ging surfen  😋
    Het was de laatste avond dat ik die 9 foot had die is nu verkocht 😞 toch maar eens de Scorpion van Donald Takayama gaan proberen!
    [/quote]

Dinsdagavond en gistermiddag waren weer lekker.
    Helaas knalde bij Niels zijn schouder uit de kom..
    Hij heeft nog even de tijd voordat we zeggen 'goodbye water, hello powder'...

May the powder be with you.
  • Markie
    Advanced
    Markie op 14 septembre 2012 · 13:56
    Dinsdag was ik in Egmond maar ze braken daar rommelig en lomp. Steile banken in combinatie met getijde ofzo? Niels zn schouder..fuck... was het een "zee yeti"?
    Moss ziet er goed uit. I like I want!
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • Niels
    Advanced
    Niels op 16 septembre 2012 · 20:55

Niels zn schouder..fuck... was het een "zee yeti"?

Haha nee, die laten meestal grote blauwe plekken achter..deze alleen n blauwe mitella
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 17 septembre 2012 · 16:26
    Zijn er hier ook nog mensen die van wat meer snelheid houden en windsurfen? 😉
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 17 septembre 2012 · 18:12
    Ik werd er pas op gewezen (door golfsurfers) dat die sport 'plankzeilen' heet en geen ...SURFEN  :😃
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 17 septembre 2012 · 21:05
    @surfertje, ik heb een tijd lang fanatiek geplanksurfd ;D ;D. De laatste tijd pak ik vaker mijn GOLFsurf plank alhoewel het toch  bijna altijd begint te kriebellen als ik in het water lig en er staan lekkere bakken met een noorderwindje! Binnenkort maar weer n keer een goede wavesessie doen..
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 septembre 2012 · 21:14

Zijn er hier ook nog mensen die van wat meer snelheid houden en windsurfen? 😉

golfsurfen is veel sneller..
    sneller met je weinige spullen aan het water, snel in het water, snel en hard peddelen voor je golf, snelle en korte ritjes, daarna weer snel naar huis, snelle douche en weer aan het werk.. 😋
    May the powder be with you.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 19 septembre 2012 · 20:47
    Niet 'Golfsurfen in NL' maar (live) http://www.hurley.com/hurleypro/live.cfm?fq=med
  • Steef
    Advanced
    Steef op 8 octobre 2012 · 22:43
    Iemand nog een nat pak gehaald dan vandaag? Vandaag was namelijk superrrr!!
    Kon helaas pas 's avonds maar dat was gelukkig wel met opkomend. Tussen zndvrt en blmdl lagen een paar mooie banken die als een tierelier liepen. Mooie lange, cleane ritten! Jammer dat het zo snel donker wordt....
    Every turn is a sign of weakness
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 octobre 2012 · 04:50
    Only vicariously virtually....

Ik kijk btw vaak naar Taiwan... is in de buurt van hier..  relatief dan he....
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 9 octobre 2012 · 08:11
    Surfin bikini babes, dat is een geheel nieuwe thread waard Dutchess!  ;D

Ik hoop dat je ook een stukje van dat paradijs meekrijgt.
  • Gipfel
    Beginner
    Gipfel op 9 octobre 2012 · 10:39
    Zeker golven gescoord gisteren ... mooie lange steile lijnen die flink opbouwden op de banken. Woensdag weer!!!
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 10 octobre 2012 · 07:20
    Ooh yeah barreltime!!!! Wie is er nog meer 8 uur zandvoort?

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro