Ik ben er zelf eentje aan het maken. Heb nog niet gevlogen, maar hoop binnen een maand mn eerste beelden te hebben. Ik ben totaal ongeveer 140 euro kwijt geweest. Kan zonder moeite hopelijk een contour meenemen.
Ik ben er zelf eentje aan het maken. Heb nog niet gevlogen, maar hoop binnen een maand mn eerste beelden te hebben. Ik ben totaal ongeveer 140 euro kwijt geweest. Kan zonder moeite hopelijk een contour meenemen. Davos-KlostersMickey op 5 jul. 2013 13:20
Ik ben er zelf eentje aan het maken. Heb nog niet gevlogen, maar hoop binnen een maand mn eerste beelden te hebben. Ik ben totaal ongeveer 140 euro kwijt geweest. Kan zonder moeite hopelijk een contour meenemen.
Samen met @MickeydeHaas vandaag een test vlucht gedaan. Het gaat nu snel met onze quadcopter!! Veel oefenen en dan binnenkort een camera gimbal eronder voor die smooth aerial shots 😃
Wind: hard
Camera: GoPro met tape en ti-raps gemonteerd, bovenop.
Vlucht: moeilijk met de harde wind en harde landing.
Dan toch liever de Hexo+, die volgt je gewoon terwijl je naar beneden vlamt. Je kan wel de bewegingen sturen door hem op voorhand in te stellen via je smartphone. Xavier de le Rue is één van de mensen achter dit speeltje en heeft er al enkele winters duchtig mee geoefend.