Japan 2013, wie gaat er ook?

• raz
    Advanced
    raz op 29 novembre 2012 · 14:25
    Hier hetzelfde probleem. Ik heb het overwogen, maar heb geen info kunnen vinden. Staat zeker op mijn lijstje om dara ter plekke eens uit te zoeken, want het moet wel mogelijk zjn: er zijn enthousiaste camperaars onder de japanners, ik weet alleen niet hoe en waar ik zoeken moet.
    Autohuur is vrij duur, heb ik me laten vertellen, en je hebt internationaal rijbewijs nodig.
    Wat yannick en de zijnen hebben gedaan; een busje gehuurd en daar slaapplekken ingebouwd. ook een optie.
    Ik post mijn bevindingen na mijn trip. Dutchess op 29 nov. 2012 02:37

Ik heb net een mailtje gestuurd naar http://japanrv-rental.com. Misschien komt daar wat uit. Het lijkt mij wel ideaal dat je een eigen vervoermiddel hebt en dus heel flexibel bent. En je hoeft natuurlijk niet steeds op zoek naar een hostel of hotel. Of het veel voordeliger is betwijfel ik. we zullen zien!
  • raz
    Advanced
    raz op 29 novembre 2012 · 14:33
    Morgen een kleine Japan meeting bij FFF?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 18 décembre 2012 · 00:09
    ride with sebasmorel
    sbs roelz
  • raz
    Advanced
    raz op 19 décembre 2012 · 16:17
    ride with sebasmorel koen_djfistel op 18 dec. 2012 00:09

Afgesproken!
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 20 décembre 2012 · 16:19
    Ja...
    Never a last run..
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 20 décembre 2012 · 21:58
    ride with sebasmorel koen_djfistel op 18 dec. 2012 00:09
    Afgesproken! raz op 19 dec. 2012 16:17

Ga een paar hele mooie lijnen voor Sebas trekken...
  • rembo
    Tourist
    rembo op 5 janvier 2013 · 01:26
    Iemand tips? We willen in loop van januari voor ruime week naar Japan.
    Alleen is vraag aanvliegen op Tokio voor Myoko of langere vlucht met overstap naar Sapporo voor het noorder-eiland?
  • raz
    Advanced
    raz op 5 janvier 2013 · 13:21
    @rembo
    Wij konden ook niet kiezen en gaan in 2 weken eerst naar Honsu (bijv Myoko) en daarna een week naar Hokkaido. Honsu heeft heftigere bergen, hokkaido gemiddeld genomen meer sneeuw. Wanneer gaan jullie en wie is jullie eigenlijk 😃 Misschien ontmoeten we elkander!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 5 janvier 2013 · 14:04
    Over vijf dagen zit ik in Myoko!!!!!!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • raz
    Advanced
    raz op 5 janvier 2013 · 15:18
    @dutchess heel relaxted! veel spass... wellicht zien we elkaar in Hakuba rond de 27ste!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 6 janvier 2013 · 12:28
    @raz; zeker weten! Ik ga met Juul, Nicky en de gids mee op de maandag 28! Dan zien we elkaar vanzelf neem ik aan?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro