wePowder awards 2012.. nomineer een shop en de meest inspirerende WP-er

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 octobre 2012 · 16:28
    http://www.wepowder.nl/magazine/artikel/tnf-freeride-film-festival-op-... met dit jaar wederom de wePowder awards.

Jij kunt tot en met vrijdag 15 november:
    * een shop nomineren
    * de meest inspirerende WP-er nomineren

Hoe werkt het?
    * Vermeld hier
    1. de shop die je nomineert (en waarom)
    PS.. de shop moet freeridegerelateerde gear verkopen waaronder minimaal lawinepiepers
    2. de WP-er die je nomineert (en waarom)
    Tot 15 november kun je nomineren, daarna is het woord aan jullie.
    May the powder be with you.
  • doov
    Advanced
    doov op 30 octobre 2012 · 16:36
    Shop: Heel obligaat MK. Vanwege de uitstekende service en het assortiment.

WP-er: Opa.  Vanwege het definitief op de kaart zetten van safety awereness ( als Maarten ook zou posten, dan zou ik een duo nomineren)
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Steven
    Tourist
    Steven op 30 octobre 2012 · 17:27
    Shop: MK, vorig jaar nieuwe binnenschoenen laten foamen, vlàk voor mijn Canada-trip. Heeft mijn trip gered. Menno bedankt!

WP-er: Roelaano, omdat hij voor mij het meest vertegenwoordigd waar WePowder voor staat: Zoveel mogelijk poeder rijden en daar echt voor kiezen, door flexibel te zijn en zorgen dat je er staat als het er ligt.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • BBoef
    Tourist
    BBoef op 30 octobre 2012 · 17:48
    Shop: MK. Hele goed service en iets zien, passen en voelen voordat je iets koopt is beter dan via de webshop.
    WP-er: Echo! Geweldig hoe hij de handschoenen regelt voor ons. Het creëert een wij voor elkaar gevoel  😀
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 30 octobre 2012 · 18:23
    Shop: MK, super service en een groot assortiment.
    WP-er: Echo!! Natuurlijk voor het regelen van de hanschoenen en een  v.b. van de community.
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 30 octobre 2012 · 18:43
    Shop:  Snowcountry.nl. De enige nederlandse online winkel volledig gericht op freeriders
    WP-er: Roelaano. Schoolvoorbeeld van knallen als ze vallen.
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 30 octobre 2012 · 18:58
    shop: snowcountry! omdat het een mooi nederlands initiatief met potentie is!
    rider: Powderskifun, omdat ik van zijn verhalen/filmpjes echt heb genoten deze winter
  • ieism
    Tourist
    ieism op 30 octobre 2012 · 19:02
    Shop: MK. Superservice en altijd net dat beetje extra.

WP-er: Echo. Staat altijd voor iedereen belangeloos klaar, daarom.

splitfest.nl
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 30 octobre 2012 · 19:26
    Door het tijdsverschil ben ik er helaas wat later bij, maar mijn nominatie: Echo.

Niet alleen de handschoenen, heel handig met het leggen van sneeuwkettingen. Maar vooral omdat hij een soort 'semafoon' (sorry voor het oude woord) heeft waarbij hij werkelijk alle reacties op het WP forum bij houdt. Tijdens Kapow een ongelukkige move, maar wel doorgaan en gewoon zitskiën aan het einde van het seizoen in Val Thorens!! Mijn stem heb je!

Daarnaast als shop, Snowcountry!! De service vorig jaar voor mijn ski's en bindingen, top! Een webshop, die net zo makkelijk een afspraak maakt voor een goed advies, afhalen of opsturen het maakt ze niet uit. En 'last but not least' de allerbelangrijkste reden; ze hebben de Icelantic collectie in de winkel!! Awesome!
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 30 octobre 2012 · 19:33
    Echo (voor de handschoenen) en Snowcountry (service tot op de slope)!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 30 octobre 2012 · 22:05

Echo (voor de handschoenen) ...

Of omdat ie een niet zo mooi seizoen (understatement) nog wel mooie dingen heeft laten zien (ik herriner me niet alleen de handschoenen maar ook iets met een zitski...), da's ook inspirerend.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 30 octobre 2012 · 22:30
    Shop: MK Skiservice!

WP-er: Irian van Helfteren! Kom op he, een Nederlander die zich potdomme heeft gekwalificeerd voor de Freeride World Tour ?!?! 😮 RESPECT
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 31 octobre 2012 · 13:12
    Shop: MK. geen discussie.

WPer: Morris! Voor de PA's, de stoke en de tomeloze inzet om deze community op de kaart te zetten en te ontwikkelen!
    powpowwowjippiajippieee
  • doov
    Advanced
    doov op 31 octobre 2012 · 13:25

WPer: Morris! Voor de PA's, de stoke en de tomeloze inzet om deze community op de kaart te zetten en te ontwikkelen!

De kleine lettertjes bij acties?

[sup]Werknemers van Unox en haar reclamebureau zijn uitgesloten van deelname aan de prijsvraag.[/sup]

😋
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 31 octobre 2012 · 13:31
    Shop: MK > goeie collectie en nu ook een online safety afdeling 
    Rider: Powderskifun > omdat ook ik van zijn verhalen/filmpjes echt heb genoten deze winter
    Go to heaven, ski like hell!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 31 octobre 2012 · 13:49

Thanks... maar ik doe natuurlijk niet mee..

De kleine lettertjes bij acties?

[sup]Werknemers van Unox en haar reclamebureau zijn uitgesloten van deelname aan de prijsvraag.[/sup]

😋
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 31 octobre 2012 · 18:17
    Shop: Snowcountry
    Geweldige service en niets dan goede ervaringen.

WP'er: Moeilijke keuze, maar ik denk dat ik voor Echo ga vanwege de ongelofelijke tegenslag afgelopen seizoen, maar wel stoked blijven en blijven skiën. Zo zie ik het graag!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 31 octobre 2012 · 19:47
    Shop: MKskiservice. Met het mes op de keel 😉 Niet heus, maar misschien dat ik dan een volgende keer niet met post-elastieken belaagd wordt als ik schoenen sta te bekijken ;D Niet dat ik er veel gekocht heb afgelopen jaar (wat wax en geschuimde binnenschoenen, meer zal het niet geweest zijn), maar ze staan wel voor je klaar met goed advies als het nodig is en om wat gaatjes te boren als je dan toch met inserts aan de slag wilt. Top.

WP'er: Echo, je hebt het verdiend 😃 En dat je dit seizoen bergen meer geluk mag hebben.
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 31 octobre 2012 · 21:01
    Shop: Snowcountry natuurlijk.

WP-er: Powderskifun. Mooie manier waarop hij de jonge garde representeert. Pure stoke.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 31 octobre 2012 · 21:01
    Durf ik het? Ja ik durf het, shop: Conrad, wie koopt er niet!

Favo WP: Opa, voor de absolute doorbraak van L awareness in 2012.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 31 octobre 2012 · 21:14

Favo WP: Opa, voor de absolute doorbraak van L awareness in 2012.

Volgens mij heeft iemand anders deze doorbraak gerealiseerd (zonder dat hij het zich ooit zal realiseren  :-\ ) Maar idd Opa praat al sinds mensenheugenis hierover en ook zonder "hulp" is het publiek langzaam maar zeker wakker geschud.
    Toerisski
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 31 octobre 2012 · 21:51
    So far:

Shops:
    * MK
    * snowcountry

Afgewezen:
    * Conrad (want niet in de Benelux), maar ik geloof dat ze in de Benelux de warme adem wel voelen

WP-ers
    * Echo
    * Powderskifun
    * Opa
    * Roelaano
    * Irian

Afgewezen:
    * Morris (want wij organiseren het feestje.. 😉)
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 31 octobre 2012 · 22:16
    Protest!

Nergens zie ik de beperking BeNeLux 8)
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 31 octobre 2012 · 22:25

Protest!

Nergens zie ik de beperking BeNeLux 8)

excuuss.. dat had ik natuurlijk ff moeten melden.. dezelfde voorwaarden als vorig jaar zijn van toepassing.. (=Benelux)
  • doov
    Advanced
    doov op 31 octobre 2012 · 23:44
    lux?
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 1 novembre 2012 · 00:39
    luxemburg, voor het geval er shops zouden zitten. Ik weet het het is moeilijk het land binnen te komen maar wat een schatten!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 1 novembre 2012 · 11:17

lux?

Luxemburg..  ;D
    Rex Monte - Amor Nix
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 1 novembre 2012 · 11:30
    Shop - Frosty! Omdat ik nog steeds nooit ergens beter advies gekregen heb dan van Edgar.
    Wepowderaar - Nog een nominatie voor Irian, vanwege zijn FWT deelname en omdat ie bij Kapow ook gewoon een toffe gids bleek te zijn.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • JeroenJanssens
    Tourist
    JeroenJanssens op 1 novembre 2012 · 17:27
    Skishop: Republik,  vanwege de goeie en vriendelijke service
    WP: Koen DJFistel, vanwege de übercoole schrijfsels (en deels uit chauvinisme 😃)
  • skiester
    Advanced
    skiester op 1 novembre 2012 · 18:12
    Shop: MK (tja begint een beetje saai te worden maar het is de enige echte freeride shop in NL)

WP: Koen. Als iemand in een worstfabriek wil werken om meters te kunnen maken dan vind ik dat wel een echte keuze voor poeder.  Daarnaast houdt ie ons ook nog op de hoogte (op onnavolgbare wijze) dus ja: DJ Fistel for president... 8)
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro