wePowder awards 2012.. nomineer een shop en de meest inspirerende WP-er

• ieism
    Tourist
    ieism op 17 novembre 2012 · 11:46
    En dan moeten Roel en Guy een beetje net gaan doen alsof ze hier heel blij van worden? Ik weet het niet hoor.... ik heb groot respect voor wat ze hebben gedaan maar ik weet gewoon niet of het echt gepast is. Misschien een beetje too much nu...
    splitfest.nl
  • skiester
    Advanced
    skiester op 17 novembre 2012 · 11:58

En dan moeten Roel en Guy een beetje net gaan doen alsof ze hier heel blij van worden? Ik weet het niet hoor.... ik heb groot respect voor wat ze hebben gedaan maar ik weet gewoon niet of het echt gepast is. Misschien een beetje too much nu...

Das prima, maar dan vind ik dat we de hele awards een jaartje moeten opschuiven. 
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • semmel
    Expert
    semmel op 17 novembre 2012 · 11:58

Het laat wel zien dat de community achter hun staan..
    Respect the Mountains..!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 17 novembre 2012 · 12:22

[quote author=ieism link=topic=4639.msg62266#msg62266 date=1353149199]

[/quote]

heel sterk.  Ik denk dat Morris en Arjen dat zelf het beste kunnen uitzoeken met de betreffende heren.  Van onze zijde blijft het speculeren...
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 17 novembre 2012 · 12:32

[quote author=semmel link=topic=4639.msg62268#msg62268 date=1353149933]

[/quote]

heel sterk.  Ik denk dat Morris en Arjen dat zelf het beste kunnen uitzoeken met de betreffende heren.  Van onze zijde blijft het speculeren...
    [/quote]
    Neem van mij aan dat Roel, Guy en alle andere betrokken zeer goed weten dat de community achter ze staat. En voor zover ik Roel ken zit hij niet te wachten op een Award omdat hij dit gedaan heeft. Ik persoonlijk zou geen Award willen winnen op deze manier....
    Maar zoals Skiester al opmerkt, het blijft speculeren, ik denk dat Morris en Arjen er samen (al dan niet met raadplegen van de betrokkenen) wel uitkomen hoe ze de Awards gaan doen dit jaar....
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • powderskifun2
    Tourist
    powderskifun2 op 17 novembre 2012 · 12:43

[quote author=skiester link=topic=4639.msg62270#msg62270 date=1353151336]
    [quote author=semmel link=topic=4639.msg62268#msg62268 date=1353149933]

[/quote]

[/quote]
    Neem van mij aan dat Roel, Guy en alle andere betrokken zeer goed weten dat de community achter ze staat. En voor zover ik Roel ken zit hij niet te wachten op een Award omdat hij dit gedaan heeft. Ik persoonlijk zou geen Award willen winnen op deze manier....
    Maar zoals Skiester al opmerkt, het blijft speculeren, ik denk dat Morris en Arjen er samen (al dan niet met raadplegen van de betrokkenen) wel uitkomen hoe ze de Awards gaan doen dit jaar....
    [/quote]

Als je het zo stelt vind ik het zelfs kru om een "Award" uit te rijken aan wie van de drie dan ook. Maar ik denk niet dat je een award uitrijkt aan een redingsactie of onderneming toch? Het zijn de Awards voor de meest inspirerende WP'er en ik blijf de manier waarop Roel ermee naar de community toe mee om is gegaan ongekend inspirerend. Dat heeft niets met het goed of afkeuren van een actie temaken.

Ik heb namelijk werkelijk bewondering voor het artikel dat hij heeft geschreven en de manier waarop hij erin alles uitlegt en verteld.
  • poling
    Beginner
    poling op 17 novembre 2012 · 14:19
    anyway wat de keuze gaat worden, daar ga ik me niet mee bemoeien, maar award klinkt mij meer als iets wat een feestelijk tintje zou horen te hebben... :-\  geen votes van mijn kant iig.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 novembre 2012 · 14:36
    Dank voor jullie input. Nemen we allemaal mee.
    May the powder be with you.
  • doov
    Advanced
    doov op 19 novembre 2012 · 09:41
    Nog een suggestie: De wePowder award voor de meest inspirerende WP-er in 2013 omdopen in de "Steven van Veen award" ( tenzij de nabestaanden daar bezwaar tegen zouden hebben)
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • prefix
    Tourist
    prefix op 19 novembre 2012 · 11:35
    goede suggestie doov!
    The joy i get from skiing, thats worth dying for

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro