Deze tas is met enkele geniale aanpassingen (add lightness, oftewel alles verwijderen om harder te gaan) weer te koop.
Vaste prijs is nu €127,- Dit is dus voor een totaal werkende airbag, die het gewoon nog doet en waar je ook je boterhammen in kan stoppen.
Het is 15L, ik krijg er een 3-eenheid met ehbo en een paar vellen, een fles water en een pufffy in. Dan zit hij ook echt vol. De rest moet je dus van je vrienden stelen, maar dat is alleen maar meer lightness dus.. Meer geschikt voor dagjes dan meerdaagse tochten dus eigenlijk.
2 keer getest bij MK, altijd van een oud mannetje geweest behalve de afgelopen 3 jaar dus. 😃 Een gedeelte van het rugpand is vervangen door een andere soort stof omdat er sneeuw aan bleef plakken, voorflap is verwijderd want onzin. Er zit een enkele magnetische strap op voor board carry en je krijgt er een voile strap en een prussik bij voor alle andere carry.
Ziet er eigenlijk nog best wel redelijk voor zijn leeftijd (de tas dus, niet de eigenaar). Afhalen Amstelveen.
edit: Er zit geen castratie strap aan want die heb ik er denk ik af gehaald, of hij zat er nooit op. Die moet je er even zelf aan maken anders is het niet veilig natuurlijk.