Het freeride paspoort is terug!

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 décembre 2012 · 14:02
    Je bent misschien al geschrokken omdat er overal "Toerist" onder je avatar staat op het forum, geen paniek 😃.

Met de nieuwe site is ook het freeride paspoort terug van geweest. Het freeride paspoort geeft inzicht in je capaciteiten als freerider. Het maakt je bewust van de zaken die je al wel kan, maar ook zeker van de zaken die je nog niét kan.

Waarvoor doen we dit?
    Het freeride paspoort dient meerdere doelen. Je kan het freeride paspoort gebruiken om nieuwe poedermaatjes te zoeken die hetzelfde niveau als jij hebben. Maar je kan dit ook als een tool zien om jezelf verder te ontwikkelen. Je geeft de berggids waarmee je gaat rijden direct inzicht in je capaciteiten en daarnaast kan je zien welke routes voor jou geschikt zijn.

En wederom feedback gevraagd!
    Het freeride paspoort is ontwikkeld door wePowder in samenwerking met UIAGM berggidsen, Sander Kan en Rolf Westerhof. Net zoals de site is ook het freeride paspoort nooit af en we horen dan ook graag jullie feedback!

Check http://wepowder.nl/passport
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • sanno
    Tourist
    sanno op 12 décembre 2012 · 14:23
    voor de meesten van ons geldt dat je een beginnende, gevorderde, elite toerist kan zijn. Maar toerist blijf je hoe dan ook.

Ziet er mooi uit het nieuwe paspoort.
    Toerisski
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 décembre 2012 · 14:24
    voor de meesten van ons geldt dat je een beginnende, gevorderde, elite toerist kan zijn. Maar toerist blijf je hoe dan ook.

Lol 😉
    May the powder be with you.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 12 décembre 2012 · 14:26
    Fijn dat het paspoort weer terug is. Ook de overige aanpassingen die zichtbaar zijn bij je account zijn een verademing. Nice job guys.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 décembre 2012 · 14:29
    Bij conditie gaat het van half uurtje naar een uurtje hiken en dan in één keer naar meerdaagse tochten... Waar trouwens opeens ook niet meer over uren hiken per dag gesproken wordt.

Zoals ik bij de site feedback al opmerkte: Die laatste stap lijkt me dus wel erg groot.

Voor de rest: Mooi werk!
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • poling
    Beginner
    poling op 12 décembre 2012 · 14:30
    nice!
  • basvennik
    Advanced
    basvennik op 12 décembre 2012 · 14:37
    Gaaf! Goed werk.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 12 décembre 2012 · 14:38
    Ik krijg mijn conditie niet op expertniveau (in het paspoort 😉 )
  • YellowSub
    Beginner
    YellowSub op 12 décembre 2012 · 14:40
    Ziet er erg goed uit.
    Shit doordat ik de ssc cursus nog niet gevolgd heb, ben ik een toerist 😞
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 12 décembre 2012 · 14:45
    gaaf, leuk werk!
  • RNwnS
    Advanced
    RNwnS op 12 décembre 2012 · 14:48
    Wat ik in de lijst invul komt niet op de juiste plek in de roos te staan.
  • froukski2
    Advanced
    froukski2 op 12 décembre 2012 · 14:49
    Top! Bij mij kloppen de taartpunten alleen niet helemaal - ik heb bij klimmen en conditie een hoger niveau ingevuld dan bij dalen en kennis - maar de taartpunten zijn bij klimmen en dalen het grootst... Of doe ik nu weer wat helemaal verkeerd??
    Skiën in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 12 décembre 2012 · 14:54
    Feedback op de tekst, nu staat er: Dit is niet het moment om te opscheppen. Loopt niet echt lekker. Zou moeten zijn: Dit is niet het moment om op te scheppen. Verder ga ik m maar eenss invullen
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 12 décembre 2012 · 15:00
    bijdrage verwijderd. Ik keek verkeerd naar de taartpuntjes 😞

Goed werk, mannen 😃
  • Martijn
    Beginner
    Martijn op 12 décembre 2012 · 15:00
    @froukski & @RNwnS ging inderdaad niet, bedankt voor de feedback. Werkt nu zoals het moet.
  • froukski2
    Advanced
    froukski2 op 12 décembre 2012 · 15:06
    Top, hij klopt nu helemaal!
    Skiën in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 12 décembre 2012 · 15:20
    Cool!!! mooi werk!
    mooi te zien dat ik van origine alpinist ben die nu ook veel op de skis staat. ofwel omhoog is vaak niet het probleem 😉
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 12 décembre 2012 · 15:31
    Wat wel mooi zou zijn is een soort legenda o.i.d. als je over het paspoort hovert
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 12 décembre 2012 · 16:57
    Vet om het paspoort terug te zien! Maar als ik het goed begrijp is de doorslaggevend factor bij het berekenen van het niveau het SSC lawine #?
    Rex Monte - Amor Nix
  • Allart
    Beginner
    Allart op 12 décembre 2012 · 17:00
    Valt niet tegen 😃
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • doov
    Advanced
    doov op 12 décembre 2012 · 17:03
    Ik zal eens aan mijn conditie gaan werken. Dan kan ik meteen meer klimmen en sla ik dus 2 vliegen in 1 klap.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 décembre 2012 · 17:17
    @whitepowder Nee, je bent zo sterk als het zwakste kwadrant. Scoor je het minst op kennis dan is dat de bepalende factor. Scoor je het minst op conditie, dan is dat m. Etcetc.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • doov
    Advanced
    doov op 12 décembre 2012 · 17:19
    Wrijf het er nou niet in , Arjan.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 décembre 2012 · 17:27
    Sorry Doov! Werkt t motiverend?
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 12 décembre 2012 · 17:39
    @whitepowder Nee, je bent zo sterk als het zwakste kwadrant. Scoor je het minst op kennis dan is dat de bepalende factor. Scoor je het minst op conditie, dan is dat m. Etcetc. arjen op 12 dec. 2012 17:17

ah! Makes sense. thanks!
    Rex Monte - Amor Nix
  • jriph
    Tourist
    jriph op 12 décembre 2012 · 17:52
    Ik ben echt vrijwel altijd het langzaamste in het groepje (met hooggebergte geconditioneerde adhd boppers) maar ik heb geloof ik nog nooit een tour gedaan waarbij je niet minimaal 2x2uur liep te skinnen en 1 of 2 uur te bootpacken, ben dus meer een dieseltje . Dus geen expert maar ergens er tussenin en ik denk dat daar een hoop mensen in vallen

Toch maar eens het gapende gat in mijn gestructureerd lawine onderricht dempen.
    we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 12 décembre 2012 · 17:55
    Zonder vellen ben je dus altijd toerist of beginner😞
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 12 décembre 2012 · 18:14
    zonder vellen kom je meestal verder dan side of slackcountry, maar ook daar valt voor een toerist genoeg te genieten hoor.
    Toerisski
  • sanno
    Tourist
    sanno op 12 décembre 2012 · 18:15
    ach ik kom ook niet verder dan beginner omdat ik nooit in Nederland ben als ssc theorie doet.
    Toerisski
  • doov
    Advanced
    doov op 12 décembre 2012 · 18:31
    Sorry Doov! Werkt t motiverend? arjen op 12 dec. 2012 17:27

Zeker nu ik zie dat SPAM wel conditie heeft !
    Dat had ie anders nooit hoor.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro