Powder ski "welk advies"

• CPet
    Advanced
    CPet op 9 janvier 2013 · 21:53
    Mr Pollard Opus 192cm met Marker Jester. Ik denk dat dit wel een goede keus is.
    Let the snow come!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 janvier 2013 · 10:32
    ...Ben al aan het kijken waar ze nog te krijgen zijn maar kom dan alleen uit in United states EVO of backcountry.CP. op 9 jan. 2013 18:57

Oooooooo weet waaraan je begint..

Enne trouwens, ze staan gewoon om de hoek: http://www.snowcountry.nl/line-mr-pollard-s-opus-5574.html...

[edit] Moet je wel opschieten want ze hebben nog maar één paar in 192 [/edit]
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 10 janvier 2013 · 14:09
    Hi, vanwaar die

Oooooooo weet waaraan je begint..

Ik zag ze inderdaad op de site staan. Is wel een optie inderdaad.

Het gaat er nu om is het een goede keuze? Menno zei over de skie topper alsmede zijn collega. Ik vind de techniek mooi en hij ziet er goed uit! Blijft is het inderdaad wat! Menno kon ze helaas in 192 niet meer leveren en vond 185 te kort voor mij. Dus ik moet als ik besluit inderdaad some where else kijken. Hou trouwens mijn scott er bij mocht ik het te plomp vinden in de coulaur of de enkele ritjes piste.

Hoe dan ook blijft moeilijk de keuze.
    Let the snow come!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 janvier 2013 · 15:18
    Die ooooo slaat op het ski's bestellen in de States. Heb al meerdere keren gehoord van btw bij betalen en 1x iemand die wel heeft besteld (en betaald) maar nooit iets heeft gekregen.

Die ski lijkt mij een topper (zeker als Menno dat ook zegt, die weet waar hij over praat).
  • CPet
    Advanced
    CPet op 10 janvier 2013 · 17:01
    Ah zo bedoel je. Tja dat kan inderdaad maar via Creditcard is het wel verzekerd! Is alleen een hoop rompslomp achteraf. Ik snap wat dat het niet altijd goed gaat Dio.

Ik ga eens shoppen bij Conrad scheelt wel een flinke duit zie ik.
    Let the snow come!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 janvier 2013 · 19:34
    Nou dat valt nogal mee, tenzij je €15,-- een flinke duit vindt? Opus + Jester 16: Conrad 689,-- + €25,-- zzgl versand = €714,-- Mannen van Snowcountry €729,-- en geen gezeik-garantie. Als er wat mis is wordt het gefixt zonder moeilijk gedoe van ski's terugsturen naar Duitsland etc. Ik zou het wel weten voor die € 15,--.

Of zeg ik nou heel rare dingen?
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 10 janvier 2013 · 20:12
    Dio +1

Hou dat geld lekker in de Nl economie! Alleen maar positieve ervaringen met Snowcountry, snelle levering, omkijken naar de klant en meedenken.
  • os
    Tourist
    os op 10 janvier 2013 · 20:19
    Dio +1
    Hou dat geld lekker in de Nl economie! Alleen maar positieve ervaringen met Snowcountry, snelle levering, omkijken naar de klant en meedenken. CuttingStorm op 10 jan. 2013 20:12

+1

Suport your local shop! (doe ik overigens niet altijd, maar het is gewoon een goeie deal!)
  • CPet
    Advanced
    CPet op 10 janvier 2013 · 20:51
    Hi, jullie hebben helemaal gelijk het scheelt bijna niks. Is inderdaad niet de moeite. Ga ook niet daar een ski kopen en dan lopen shoppen bij een ander voor een binding. Ik ga mij bedenken en dan zullen we zien.

1+ inderdaad!
    Let the snow come!
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 10 janvier 2013 · 21:21
    Ik heb afgelopen maanden via e-bay geprobeerd om JJ's in de US te kopen. Meerdere keren kreeg ik via de mail het antwoord dat ze ze niet wilden/konden versturen naar Europa. Kon wel maar erg hoge verzendkosten. erg makkelijk gaat het dus niet vanuit de US, is mijn ervaring.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 janvier 2013 · 21:25
    Hi, jullie hebben helemaal gelijk het scheelt bijna niks. Is inderdaad niet de moeite. Ga ook niet daar een ski kopen en dan lopen shoppen bij een ander voor een binding. Ik ga mij bedenken en dan zullen we zien.
    1+ inderdaad! CP. op 10 jan. 2013 20:51

Only friends on a powderday, Bro. 😃
  • CPet
    Advanced
    CPet op 11 janvier 2013 · 20:33
    Hi, dankzij de goede service van Swing skischool heb ik een setje Scott venture gekocht voor het allmountain. Goed om de baantjes in Oostenrijk te doen als het niet bulkt van de sneeuw en voor de coulloirs die er zijn!. 136-98-126 rocker camber venturi. Mooi voor als de kids ook mee skien! Nu nog de Mr Pollard Opus halen en ik heb voor 2 jaar mijn setjes staan. Deze beide zijn het dus geworden! Bedankt voor alle hulp!
    Let the snow come!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 11 janvier 2013 · 21:40
    Haha, mooi man. Klassebakken daar ga je veel plezier aan beleven. Leuk dat we mochten mee shoppen 😉
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 11 janvier 2013 · 21:48
    Aardig adresje dat Swing in Heerenveen he?
    Moet een beetje sneupen tussen de spullen maar eigenlijk hebben ze alles.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 11 janvier 2013 · 21:58
    Evert en Marit zijn inderdaad in mijn optiek lieve mensen Met een goed en leuk bedrijf waar ze veel mooie spullen hebben. Ook voor een tripje freeride naar Frankrijk kan je zeker bij hun terecht. Thanks allemaal voor het mee shoppen 😉))
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 20 janvier 2013 · 19:08
    Zo net toch nog een setje Scott Pure voor het grote werk er bij gescoort. 3 setjes nieuw spul poeh nu is het wel klaar!
    Let the snow come!
  • bartus
    Beginner
    bartus op 20 janvier 2013 · 19:44
    Van die Opus ga je zeker geen spijt krijgen. Ik heb ook een setje (mijn eerste poederski) en ze zijn prima te gebruiken op de pistes. Alleen op hard aangevroren zwart een beetje minder grippy maar je komt er prima mee naar beneden.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro