Roelaano bij RTL

• Dio
    Advanced
    Dio op 16 février 2013 · 09:59
    Hoor net dat RTL vanavond een interview met Roelaano uitzendt. Topic over lawines. Uitzending zou rond 19.30u zijn
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 16 février 2013 · 10:31
    Kan dat op 1 of andere manier ook door ons Belgen worden bekeken?
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 16 février 2013 · 10:56
    http://www.rtl.nl/xl/ Kan dat op 1 of andere manier ook door ons Belgen worden bekeken? Anouk op 16 feb. 2013 10:31

http://www.rtl.nl/xl/ misschien?
    One step at a time.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 février 2013 · 12:26
    Tijdens het journaal zeker?
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 16 février 2013 · 13:22
    Tijdens het journaal zeker? Spookjuh op 16 feb. 2013 12:26

Jeps
  • grotesmurf
    Beginner
    grotesmurf op 16 février 2013 · 13:51
    hmm is niet meer terug te zien..
    ik heb het gisteren gezien bij het rtl4 journaal om 23.55 ( http://www.rtl.nl/xl/#/u/b6a9419e-20ae-390d-9553-15accdc35be6... ). maar het lijkt er nu "opeens" eruit geknipt te zijn..
  • Nadine
    Tourist
    Nadine op 16 février 2013 · 16:02
    Vanavond wordt het voor het eerst om 19.30 uitgezonden op rtl4!
  • Sterre
    Beginner
    Sterre op 16 février 2013 · 19:41
    Ik snap wel dat ze natuurlijk maar een beperkte tijd hebben voor zo'n item op tv, maar nu lijkt het voor mensen die het toch al niet snappen net alsof je met een pieper gewoon overal kunt gaan skien.
    Verder dikke respect voor Roel dat je de tijd en zin hebt gemaakt voor deze opname.
    wooptiedoo
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 16 février 2013 · 19:51
    Gespot! 😀
    Skiing is Freedom!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 16 février 2013 · 20:44
    linkje?
    sbs roelz
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 16 février 2013 · 20:45
    porfavor
    sbs roelz
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 février 2013 · 20:51
    Ik heb het net even gekeken. Respect Roel, dat je daar je verhaal gedaan hebt.

Verder vind ik het vooral een klok-en-klepel verhaal, maar goed, da's ook niet zo heel raar in een item dat slechts een paar minuten duurt door media die verder weinig met freeriden hebben.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 16 février 2013 · 20:55
    idd respect Roel.
    feel like doin' it
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 16 février 2013 · 21:09
    Het was ff zoeken, maar bij deze:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/cc198536-8315-40d1-8e6a-13542e87a583/...

Ze zijn ongeveer 2,5 uur bij mij thuis geweest voor het interview etc. en dan heb je maar 30sec beeld uiteindelijk 😃 De hoofdrede om hieraan mee te werken was om het bewustzijn onder de "gewone" nederlander te vergroten. Al heb ik maar 5 mensen aan het denken gezet dan ben ik al gelukkig 😃

Wel had er inderdaad wel wat meer gewezen mogen worden op het belang van een goede opleiding, ik zal de verslaggever nog ff een sms'je sturen dat ze het SSC en berggidsen nog even een keer nadrukkelijk aanraden!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 février 2013 · 21:14
    @Roel, zeker respect. Mooi om jullie zo op TV te zien.
    Prima verwoord en goed om te zien dat freeriders op steeds meer plekken op hun verantwoordelijkheid worden gewezen.

Enige minpuntje was die pannekoek die hoog opgaf over het Amerikaanse systeem van boundaries en dat we dat ook in Europa zouden moeten doen. Die pannekoek heeft zijn cijfers niet op orde.

In Noord-Amerika zien we de laatste jaren juist een rap stijgende lijn van lawineslachtoffers, terwijl deze in Europa stabiel blijft. Opleiden en informeren werkt blijkbaar toch beter dan boundaries.

Dat gezegd hebbende laat dit onverlet dat we nog veel te doen hebben in Europa.

Op mooie en veilige lijnen!
    May the powder be with you.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 16 février 2013 · 21:47
    Goed stuk Roel! Knap dat je daar zo staat voor je sport, je mening en Steven. Kunnen we die ... alsjeblieft voor eens en altijd uit de media bannen. Wat een sukkel is dat toch.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Dio
    Advanced
    Dio op 16 février 2013 · 21:59
    Inderdaad. Rood waas. [ignoremode]

Goed gedaan Roel. Een mooie beelden opeens zo bij de platte polder-tv.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 16 février 2013 · 22:50
    Respect Roel dat je hieraan hebt meegewerkt! Al was het maar kort, elke seconde op nationale TV is mooi meegenomen voor snow safety awareness naar mijn mening.

Persoonlijk vond ik dat 'ondanks het ongeval is hij alweer offpiste geweest' totaal niet relevant voor dit onderwerp, maar goed RTL wil ook een beetje sensatie hebben zullen we maar zeggen..

Nogmaals respect!
    Rex Monte - Amor Nix
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 17 février 2013 · 01:17
    Mooi item!
    Inside a swirling maelstrom of snowflakes, I feel most free
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 17 février 2013 · 09:01
    Respect dat je er zo over kunt praten.
    Mooi dat er toch wat meer aandacht voor lawine awareness komt.
    Zeker omdat het grote deel van Nederland geen flauw idee heeft hoe en wat.
  • doov
    Advanced
    doov op 17 février 2013 · 12:28
    Knap gedaan , Roel.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 février 2013 · 13:35
    Goed stuk Roel! Knap dat je daar zo staat voor je sport, je mening en Steven. telemikey op 16 feb. 2013 21:47

Precies dat.

... Oh en fijn om te horen dat 6 trips per seizoen helemaal niet zo gek is als sommige mensen me willen doen geloven 😀
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 17 février 2013 · 16:15

Persoonlijk vond ik dat 'ondanks het ongeval is hij alweer offpiste geweest' totaal niet relevant voor dit onderwerp, maar goed RTL wil ook een beetje sensatie hebben zullen we maar zeggen..
    Nogmaals respect! WhitePowder op 16 feb. 2013 22:50

Volgens mij was het meer om aan te geven dat off-piste skiers bewust risico's nemen. Op mij kwam dit niet zo sensatie zoekend over, maar dat is persoonlijk 😉
  • The_O
    Tourist
    The_O op 17 février 2013 · 20:05
    Het complete filmpje (met Hajo Smit op het einde) kun je terugvinden via http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/specials/friso/index.xml... en dan videolink "Veiliger op de piste in Lech".

De opmerking dat het in "America" veiliger is omdat het beter afgezet is gewoonweg lachwekkend. De vraag is wel of dit niet een fout is van verslaggeving RTL die waarschijnlijk een heel verhaal in 1 zin proberen te proppen. Waarschijnlijk wordt bedoeld dat je binnen de grenzen/boundaries hier meer mogelijkheden hebt om te freeriden? Nou prop ik hetzelf ook in 1 zin sorry...
    And Also The Trees
  • Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 17 février 2013 · 20:11
    Mooi stukje, Roel! Hajo Smit is idd een leipe vent. Vorig jaar had ie de dag na het ongeval van Friso meteen zn verhaal al klaar, lekker ongenuanceerd.
    He set my feet upon a rock!
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 17 février 2013 · 20:13
    Best grappig om ''mijn'' jas terug te zien op tv haha, lekkere beelden ook van Roel. Hajo kwam ik twee weken terug nog tegen in konigsleiten in het fun park, hij ging flink op z'n plaat na dat hij over een beginners rail probeerde te komen hilarisch!
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 17 février 2013 · 20:59
    Al met al een prima mini-reportage voor ons vlakke Nederland zou ik zo zeggen. En schitterende freeride beelden ook: de highs and lows in 3:19 is best knap gedaan vind ik...
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 20 février 2013 · 21:57
    Ik hoorde vandaag op RTL4 dat Willem-Alexander en Maxima tegenwoordig ook met een airbag skien. Volgens mij het allerlaatste model, aangezien ze er volgens de royalty deskundige zichzelf mee uit de lawine konden bevrijden 😉
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 21 février 2013 · 19:08
    Ik hoorde vandaag op RTL4 dat Willem-Alexander en Maxima tegenwoordig ook met een airbag skien. Volgens mij het allerlaatste model, aangezien ze er volgens de royalty deskundige zichzelf mee uit de lawine konden bevrijden 😉 Snowzone op 20 feb. 2013 21:57

Zeker die vetklep die ook vaak bij Boulevard zit? 😋
    Rex Monte - Amor Nix
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 février 2013 · 22:03
    Respect voor Roel. +1

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro