Je bent aan het skien en komt tegen?

• Yugooo
    Tourist
    Yugooo op 12 mars 2013 · 06:26
    http://www.swissinfo.ch/eng/swiss_news/Switzerlands_only_wild_bear_is_...
    Zielig. warschijlnlijk is er sprake geweest van gewenning;
    In afgelopen 100 jaar zijn worldwide ongeveer 6300 duizend mensen gedood door de groote roofdieren (beren, leeuwen, tijgers, luipaarden en dergelijke). In Noord america zijn over de periode vanaf 1890 tot 2001 in totaal 70 mensen gedood door grizzly beren . In laatste 50 jaar, in heel Europa, Rusland en Noord America maar 17 slachtoffers van wolven. De voornaamste oorzaak voor de aanvallen op mensen waren gewenning en hondsdolheid. Wolven zijn uiterst schuw t.o.v. mensen, zij zijn wel gek op vee.
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 12 mars 2013 · 09:32

Pic Blanc, Alpe d'huez
    One Life, Live it
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 12 mars 2013 · 18:30
    Ik heb m nog niet gezien, maar een van jullie gaat vast m vast eens tegenkomen in al die exotische oorden, van Gulmarg tot aan Siberie of Kamtsjatska.. Een vriend van me zei eens, als je uren over land vliegt van Japan naar Europa, kun je je voorstellen dat daar beneden in die immens uitgestrekte gebieden nog een mogelijkheid moet zijn,
    Hard facts ...
    Never a last run..
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 13 mars 2013 · 12:22
    Ik was al bang dat een muis niet zou scoren😞 SPAM op 11 mrt. 2013 23:25

Ik ben wel eens een muis koppeltjeduikelend op de baan van een sleeplift in Bellwald tegengekomen; ik moest mn ski optillen om 'm niet te pletten. Zag er niet helemaal relaxed uit voor de muis maar voor mij wel heel bijzonder: cirucsdieren op hoogte!

(waar gebeurd)
    White room,Pillow lines,I rule
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 13 mars 2013 · 12:51
    ... wat een clown 😃

De muis die ik in Disentis met enige moeite ontweek was blind en leek totaal niet geschrokken van de aanwezigheid van mensen.
    Kachelde vrolijk verder richting een stroompje.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 13 mars 2013 · 14:21
    Die documentaire over de Yeti moet je overigens echt zien 😃 hij brengt het grappig (geen discovery channel gewichtigheid) en waarom niet ga je ook nog denken, en deel 2 en 3 laten ook argumenten zien die je toch aan het nadenken zetten. Dr zijn per slot van rekening zoveel vreemde dieren in deze wereld, met ogenschijnlijke ongelooflijke gedrag en mogelijkheden.... de moeite waard...no kiddin..
    Never a last run..
  • xxxMxxx
    Tourist
    xxxMxxx op 14 mars 2013 · 00:40
    Dit kwamen we paar weken geleden in Zermatt tegen. Schijnt dat gemzen na een paar keer wegrennen zo uitgeput zijn dat ze het loodje leggen. Dus toch maar met rust laten...
    - hoe upload ik een foto...??-
  • The_O
    Tourist
    The_O op 15 mars 2013 · 18:39
    In Lake Louise recent ook Lynx gezien en op film gezet! Schijnt dat vanwege piek in Snowshoe hare (=Amerikaanse haas) dit jaar meer gezien zin.

And Also The Trees
  • xxxMxxx
    Tourist
    xxxMxxx op 18 mars 2013 · 09:19

Misschien lukt dit: 50 meter naast de piste gevonden...
  • Daniel
    Advanced
    Daniel op 18 mars 2013 · 10:40
    Wat is er aan de hand met dat beest? Lijkt wel half open te liggen?
    Laat de zwaartekracht je helpen
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 18 mars 2013 · 12:15
    Oh dat ziet er nog luguber uit. Deels ontbonden en toen bevroren? Of aangevreten door vogels zeker.

Het lijkt wel of je m uit gaat laten.
    Never a last run..
  • xxxMxxx
    Tourist
    xxxMxxx op 18 mars 2013 · 22:45
    Ja groot uitgevreten gat in z'n zij. Een z'n dood....
    We hebben m rechtop in de sneeuw gezet en de volgende dag was ie weg. Denk toch dat de keurige piste patrol in Zermatt m hebben weggehaald.
    Op de foto staat m'n neef m uit te laten trouwens.
  • The_O
    Tourist
    The_O op 7 avril 2013 · 17:56
    Gisteren zijn 2 beren in Castle Mountain Resort gespot vanuit lift.

And Also The Trees
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 7 avril 2013 · 19:14
    Gisteren zijn 2 beren in Castle Mountain Resort gespot vanuit lift.
    The_O op 7 apr. 2013 17:56

Cool!
  • Constant
    Beginner
    Constant op 7 avril 2013 · 23:34
    Ik was anderhalve week geleden in Saas-Fee bij de Brittania Hut en terwijl ik stond na te hijgen van de hike, zag iedereen een grote vogel hoog in de lucht rondcirkelen boven ons. Ik dacht, kan mij die vogel schelen, maar ook de locals (personeel van de hut en de skileraren) begonnen vreselijk over-enthousiast te doen. En natuurlijk iemand bij de berghut met een telelens die de vogel ging fotograferen, maar ja, dat doen er wel meer. Het was inderdaad wel een vreemde en hele grote vogel die boven ons cirkelde. Bleek een gier te zijn, je weet wel, zo'n vliegende aasvreter uit western films, die boven je cirkelt als je ergens bijna dood ligt 😃. De ski-leraar woonde zijn hele leven in Saas-Fee, maar had 'm nog nooit gezien.

Ik voel me nog steeds een beetje schuldig dat ik mijn schouders ophaalde over alle ophef. Nu pas realiseer ik me hoe uniek deze waarneming was. Vraag me trouwens af of die gier op mijn matige hike was afgekomen 😃

Even gegoogled, dit was 'm waarschijnlijk, de monniksgier, de grootste roofvogel van Europa.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Monniksgier

@The_O: die twee beren, konden die ook broodjes smeren? 😃
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 8 avril 2013 · 10:20
    supervet, een gier! en beren zijn ook cool, van een afstand... als ik zeker weet dat ze me niet kunnen pakken...
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 8 avril 2013 · 10:44
    Gewoon op de parkeerplaats onderaan een bekende tour... Beter dan 's nachts midden op de weg, waar ze ook regelmatig opduiken...
  • Yugooo
    Tourist
    Yugooo op 27 mai 2013 · 11:30
    Deze held was niet aan het skieen maar toch een sensationeel verhaal dat moeite waard is om te delen met de comunity

http://my.news.yahoo.com/bosnian-shepherd-strangles-bear-bare-handed-1...

Hier de beelden i

• The_O
    Tourist
    The_O op 26 janvier 2014 · 16:53 And Also The Trees
  • AlexL
    Beginner
    AlexL op 26 janvier 2014 · 19:40
    Het schijnt dat er in St Anton regelmatig Cougars opduiken. In de Mooserwirt.

(Sorry, kon het niet laten)
  • Rene
    Beginner
    Rene op 26 janvier 2014 · 21:48
    Hmmmm, Ischgl leek die plaag ook al te hebben 😋
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • The_O
    Tourist
    The_O op 26 janvier 2014 · 21:49
    Hoe wilder hoe beter !!
    And Also The Trees
  • DirkH
    Beginner
    DirkH op 26 janvier 2014 · 23:36

Natuurlijk hebben jullie allen al eens een Dahu gezien.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 27 janvier 2014 · 08:35
    Haha die is goed!
    Let the snow come!
  • poling
    Beginner
    poling op 27 janvier 2014 · 08:57
    helaas geen foto maar in les menuires meerdere keren een vos gezien. overigens gewoon aan de rand van het dorp savonds laat, plunderend de vuilnisbakken af aant gaan.
  • wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 27 janvier 2014 · 15:43
    Eergisteren 6 gemsen die me voorbijliepen op zo'n 50 meter afstand. Ze bleven nog even staan om te kijken wat ik daar aan het uitspoken was. In Ifen - Kleinwalsertal. Toch wel indrukwekkend om ze daar zo tegen te komen, gave beesten joh, echt een mooie ervaring.
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 27 janvier 2014 · 16:55
    Wat een mooie beesten zien jullie allemaal😮
    Ik heb een vogel gezien
    Skileraar bruin Jelmer
  • jpaalman
    Beginner
    jpaalman op 27 janvier 2014 · 17:04
    Paar jaar geleden in Breckenridge een vos die de piste overstak!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 17 février 2016 · 14:33
    Direct naast de piste in Dombay (Russische Kaukasus) soort bison of yak oid

Of onderaan de lift.

Nog gekker was dat je voor iets meer dan een euro een leeuwen welpje mocht aaien.
    Toerisski
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 février 2016 · 14:38
    Een soort reuzen schapen in Noorwegen?
    splitfest.nl

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro