Pak je snorkel maar.. Poederalert#24!

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 11 mars 2013 · 22:19 May the powder be with you.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 11 mars 2013 · 22:24
    donderdag stond al gepland naar Mellau-Damüls..... wat een timing....Yihaaaa! Maar het is een "familitripje"... Nog iemand van plan die kant op te gaan waar ik een ochtendje/middagje (of 2 of 3) verse lijnen mee kan scoren?
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 11 mars 2013 · 22:37
    Ik ben 2 weken geleden terug gekomen uit Damuls. Gaat hem niet meer worden dit seizoen.
  • Easy
    Advanced
    Easy op 11 mars 2013 · 23:18
    Gezocht: poederbuddies met enige freeride skills & lawinekunde kennis.

(L2 theorie & praktijk, skiën: kom overal omlaag en als de lijn het toelaat graag op snelheid)

Auto beschikbaar & de ski-spullen staan al gereed, stuur ff een PB indien je interesse hebt.

ik zat zelf de denken aan woensdagavond/donderdag wegrijden - zondag terug
    Built for Speed
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 mars 2013 · 06:46
    Ik ga deze PA ook even in de gaten houden.... Als ik heel gek ga doen krijg ik mijn werk ongeveer donderdag middag af misschien, dan zou ik vrijdagochtend in de eerste lift kunnen zitten/liggen.

Zondag of maandagavond terug.
    splitfest.nl
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 12 mars 2013 · 07:27
    Ik ben 2 weken geleden terug gekomen uit Damuls. Gaat hem niet meer worden dit seizoen. Spookjuh op 11 mrt. 2013 22:37

Wat bedoel je? Damuls gaat dit seizoen niet meer een goede bestemming zijn? Of jij gaat niet meer richting Damuls dit seizoen?
    White room,Pillow lines,I rule
  • Echo
    Advanced
    Echo op 12 mars 2013 · 07:45
    @telemikey ik gok op het laatste 😃
  • Echo
    Advanced
    Echo op 12 mars 2013 · 07:46
    dubbelpost...
  • doov
    Advanced
    doov op 12 mars 2013 · 09:25
    Ik heb geen snorkel.
    Maar ik ga toch, eigenwijs die ik ben.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 12 mars 2013 · 10:31
    @iesm

Kom je langs in het SBG land? Laat ik je mn achtertuin zien xD
    Atomic
  • patrick3
    Beginner
    patrick3 op 12 mars 2013 · 12:07
    @Echo Ik ga pas over 2 weken naar damuls, word hem dus niet. Veel plezier daar!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 mars 2013 · 13:03
    @iesm
    Kom je langs in het SBG land? Laat ik je mn achtertuin zien xD Neorej op 12 mrt. 2013 10:31

@Neorej Geen slecht idee, volgens mij ben ik nog nooit in die hoek geweest.
    splitfest.nl
  • sanno
    Tourist
    sanno op 12 mars 2013 · 13:06
    ben vanaf zondag met de fam in Neukrichen. Hopelijk is er dan nog wat goeds te vinden en hopelijk krijg ik een dag buitenspeeltijd!
    Nog andere mensen in de buurt om maandag of dinsdag mee af te spreken?
    Toerisski
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 mars 2013 · 14:03
    @Doov: er worden hier interessante suggesties voor goede snorkels gegeven in de comments, mocht je nog interesse hebben: http://wepowder.nl/weblog/4302/Wat-is-de-beste-poeder-snorkel%3F...-
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • doov
    Advanced
    doov op 12 mars 2013 · 14:23
    [mention="/profile/461"][mention=461]@Doov[/mention][/mention]: er worden hier interessante suggesties voor goede snorkels gegeven in de comments, mocht je nog interesse hebben: http://wepowder.nl/weblog/4302/Wat-is-de-beste-poeder-snorkel%3F...- arjen op 12 mrt. 2013 14:03

De daar genoemde snorkels zijn voor sissy´s. Ik ben van plan om nog veel dieper te gaan.
    Ik heb al wel bamboe poles van Epic en bamboe is hol. Ik knustel wel een mondstuk op een van de stokken met andere andere kant een houder voor de Go Pro. Haal ik adem en film in 1 en dezelfde moeite. Geef ik meteen het begrip epic weer een hele andere dimensie.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • SnorkelShop.nl
    Tourist
    SnorkelShop.nl op 12 mars 2013 · 14:57
    @doov....Dat klinkt goed! Wij zoeken nog fieldtesters om een aantal nieuw te ontwikkelen producten aan de tand te voelen. Wellicht kun je contact met ons opnemen? Om dit draadje niet te vervuilen kunnen we misschien beter in het door arjen genoemde topic verder discussieren.
    Blub blub blub
  • Freakystijl
    Beginner
    Freakystijl op 13 mars 2013 · 22:26
    Jaja, PA 24 mogen we zeker niet missen. Dit weekend richting favoriet Obertauern!! Accommodaties downtown voor 2 nachten zijn alleen niet heel makkelijk te vinden. Iemand suggesties in Obertauern? Of adviseren jullie het verderop te zoeken in Radstadt / Altenmarkt? Alvast dank voor de tips!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 mars 2013 · 23:12
    @Freakystijl, Radstadt
    May the powder be with you.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 13 mars 2013 · 23:47
    [mention="/profile/9670"][mention=9670]@Freakystijl[/mention][/mention], Radstadt meteomorris op 13 mrt. 2013 23:12

Yep. Radstadt geeft je de beste uitvalsmogelijkheden.

Jugendgästehaus Tauernruh
    Ernest-Thun-Gasse 8 5550 Radstadt Oostenrijk
    +43 6452 4252

http://www.sendlhofer-radstadt.at/zimmer-pension-radstadt.html...

http://www.loecker.biz/preise.html

Of de jeugdherberg in OT. ( http://www.bergheim-obertauern.at/de/zimmer.php )
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Maraten
    Beginner
    Maraten op 14 mars 2013 · 12:04
    Powderalert #25 in de Vogezen 😀 ?

Of zijn de files daar te lang ;D ?
    Think outside the pistes
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 14 mars 2013 · 12:09
    Ik ben 2 weken geleden terug gekomen uit Damuls. Gaat hem niet meer worden dit seizoen. Spookjuh op 11 mrt. 2013 22:37 Wat bedoel je? Damuls gaat dit seizoen niet meer een goede bestemming zijn? Of jij gaat niet meer richting Damuls dit seizoen? telemikey op 12 mrt. 2013 07:27
    Ik ga niet meer die kant op 😃
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 14 mars 2013 · 16:39
    Jaja, PA 24 mogen we zeker niet missen. Dit weekend richting favoriet Obertauern!! Accommodaties downtown voor 2 nachten zijn alleen niet heel makkelijk te vinden. Iemand suggesties in Obertauern? Of adviseren jullie het verderop te zoeken in Radstadt / Altenmarkt? Alvast dank voor de tips! Freakystijl op 13 mrt. 2013 22:26

Heb in omg Radstadt begin dit jaar erg goed overnacht in het Gasthaus van Hannes Reichelt. Goed ontbijt, prima kamers/ bedden en niet te vergeten een OK sauna en zwembad!

http://www.haus-reichelt.at/

Wel effe zeggen dat je een NL freerider bent en daar bent terecht gekomen via WePowder
    White room,Pillow lines,I rule
  • Freakystijl
    Beginner
    Freakystijl op 14 mars 2013 · 18:56
    Geboekt in Radstadt. Reichelt zat vol, maar Loecker had nog plek! Thnx guys!
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 15 mars 2013 · 07:06
    Wie doet even een live update uit Obertauern oid?

20 cm ligt er al namelijk in mn tuin en het sneeuwt nog steeds vrij hard
    Atomic

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro