Pa 24 obertaurn zaugesee

• Neorej
    Tourist
    Neorej op 27 mars 2013 · 20:13
    OF Zehnenkar omhoog , richting het kruis lopen. Dan rechts traverseren, en de Rinne in. Of achter het Gasthaus daar die kleine kessel in. Zwillingsrinne is ook best tof.

Still so much to do :*(
    Atomic
  • nielski
    Advanced
    nielski op 27 mars 2013 · 23:02
    We doen ook wel eens de achterkant van gnadealm.. Fox ofzo maar was te hard en niet veilig genoeg vonden we.. Maar in zauchensee goed kunnen scoren zondag.. Das wel het geheimpje daar vond ik als je daar in een dump komt alle spiders zitten dan nog binnen super terrein stijl bomen lange open kommen kleine hikes ideaal
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 28 mars 2013 · 07:45
    We doen ook wel eens de achterkant van gnadealm.. Fox ofzo maar was te hard en niet veilig genoeg vonden we.. Maar in zauchensee goed kunnen scoren zondag.. Das wel het geheimpje daar vond ik als je daar in een dump komt alle spiders zitten dan nog binnen super terrein stijl bomen lange open kommen kleine hikes ideaal nielski op 27 mrt. 2013 23:02

WABLIEF?! Waar zitten spinnen in Zauchensee ^.^
    Atomic
  • nielski
    Advanced
    nielski op 28 mars 2013 · 08:20
    Die mensen met spider pakken aan
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 28 mars 2013 · 09:09
    @nielski Haha, die zag ik niet aankomen!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Jochem
    Beginner
    Jochem op 28 mars 2013 · 09:19
    chill filmpje!😃
    Jochem
  • TMOZ
    Advanced
    TMOZ op 29 mars 2013 · 15:56
    ........verlangt terug naar skizone... Neorej op 27 mrt. 2013 14:08

Skizone..hmmmm heerlijk. Toen er nog onderscheid moest zijn tussen boarders en skiers. Toen 100mm nog een dikke ski was. Toen freeriden nog off-piste skiing heette en dat dat eigenlijk niet de bedoeling was. Toen er wanneer er een dump was ik niet kapot ging van jaloezie door de foto's in de ochtend en de GoPro edits in de namiddag.

Als je nu naar skizone.nl gaat wordt je doorgelinkt naar vakantieveilingen.
    The dream is not about actually getting there..but enjoying the ride

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro