wePowderLABS; welk ski & board van BMB?

• alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 12 novembre 2009 · 18:06
    Ik ben benieuwd wanneer de eerst grote ski firma het concept overneemt 😃
    Het ziet er echt reete strak uit.
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 13 novembre 2009 · 02:15
    [quote author="JaapvR"]Wat zijn de maten? Lijkt het alsof ie ietsje minder taper heeft?

blabla....

Deze ski lijkt daar uitstekend geschikt voor 😢[/quote]

Gewoon proberen, als het niet gaat merk je het vanzelf. En vaak word je er niet eens zoveel slechter van 😋
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 17 novembre 2009 · 09:26
    Mee eens.

Dit jaar wil ik groter... :twisted:
    White room,Pillow lines,I rule
  • Steven
    Tourist
    Steven op 28 novembre 2009 · 18:06
    Er staat bij MK nu een BMB original. De tailrocker is erg beperkt, dus ook mensen die van stijve staarten houden zouden er lekker op moeten gaan. Er staat een Marker Jester rental op, op +6 gemonteerd. Ik ben benieuwd naar de reviews!
    Zelf ben ik deze week onderweg poeder scoren, en ik heb meer ski's bij me dan ik benen heb :shock: Wie wil testen is welkom, reken op omgeving waar de kleur op de plaatjes het meest paars is.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • huib
    Expert
    huib op 28 novembre 2009 · 21:04

Zelf ben ik deze week onderweg poeder scoren, en ik heb meer ski's bij me dan ik benen heb :shock:

Ik zit net nog eens naar de foto's van het Stealth ontwerp te kijken en ik moet zeggen dat ik het een briljant ontwerp vindt!!!
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 11 décembre 2009 · 23:21
    het ontwerp is niet enkel brilliant, zo skien ze ook...
    Nog even de tail 'extremer' maken en dan heeft BMB zeker een winner...
    Binnenkort meer hierover...
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • Dio
    Advanced
    Dio op 14 décembre 2009 · 10:12
    Gisteren in Davos onder  bluebird condities en 40cm lichte pof de BMB [s]flattail[/s] Original gereden ([s]eigenlijk het originele BMB design maar dan zonder tailrocker)[/s]. Veel nieuwsgierige blikken in de lift wat dat nou voor een plank was.

Wat een lekker ding. Echt! Gewoon een héle goede ski.
    Erg lekkere float in de pow en in het verspoord knalt 'ie overal doorheen. De rocker laat je heel kort draaien en is het dus ook een speelski voor in het bos. De stijve opbouw van het middenstuk laat grote lijnen toe zonder dat het onrustig wordt. Een hele solide ski. Top!

Heb ik niks te mekkeren? Toch wel, de gemonteerde setup (Look/Dynastar) vond ik behoorlijk zwaar. Skiend merk je daar niet veel van maar tijdens het halfuurtje hiken voelt het ook als een solide ski.:😃 En, de zachte neus zie je letterlijk niets doen op de piste. Hij steekt dan boven het maaiveld uit en klappert wat doelloos op en neer. Je hebt er geen last van maar het is wel een raar gezicht. Carven doet het ding meer dan prima.

Sjonnie heeft 'm ook gereden en ook hij was onder de indruk. Met deze plank kom je heel erg dicht bij de ultieme One-Quiver ski. Complimenten Steven, [s]ook[/s] dit is een winner.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 14 décembre 2009 · 14:20
    Laat maar horen Sjonnie: line-up tussen deze, die met tailrocker, en je ARG's...
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 14 décembre 2009 · 18:12
    de 3 paar BMB's die wij meehadden zijn ook getest
    Positieve geluiden gehoord! We zijn  benieuwd naar de reviews
    feel like doin' it
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 15 décembre 2009 · 14:37
    Wat zou ik toch graag telemark bindingen op dergelijke skies zien, zeg!  😉
    White room,Pillow lines,I rule

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro