Dutch week Valtho

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 27 avril 2013 · 10:35
    Skiester/ Aimée nul zes 52 32 88 36
    Echo / Eric nul zes 53 213 856 Temples du Soleil (gegeven paard enz....) za t/m za
    Benski / Ben nul zes 20 436 970 Village Montana za t/m za
    Erwin / Erwin nul zes .....
    ieism / Ivar nul zes...... 83080816 vr tm/ di ofzo
    RP nul zes 41194756
    Peter nul zes 41225237
    MH74 / Mimosa nul zes 24501898 za t/m za
    Emmer nul sechs drei 8600277 do, vr, za mogelijk
  • ieism
    Tourist
    ieism op 27 avril 2013 · 20:48
    Vandaag een steenarend van heel dichtbij gezien in Aussois ! (maar verder alleen helemaal bovenin sneeuw, 4 uur lopen voor een half uurtje slush bochten) 😃

Regent het nou in Valtho ook, of zie ik dat verkeerd... Het lijkt wel even wat kouder te worden nu..
    splitfest.nl
  • freek
    Beginner
    freek op 27 avril 2013 · 22:17
    T is nu droog, net eindelijk iets wat op droge(re) sneeuw begon te lijken
  • ieism
    Tourist
    ieism op 28 avril 2013 · 18:03
    Iemand zin om morgenochtend heel vroeg naar Cervinia te rijden? Ik heb het wel een beetje gehad met dat softijs hier. 😃

Mijn plan is om daar nog een dag te gaan kijken, en eventueel nog te overnachten daar als er wel sneeuw is. Overigens is de voorspelling een hoge sneeuwgrens en weinig zicht, dus het is een beetje een gokje. Maar Valtho ziet er ook niet zo gunstig uit morgen...
    splitfest.nl
  • Echo
    Advanced
    Echo op 28 avril 2013 · 19:32
    Zin genoeg, maar geen kans. Ochtendjes vrijmaken kan altijd, maar hele dagen op pad gaat hem niet worden nu.... Have fun!
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 28 avril 2013 · 21:45
    Hoe kom ik aan een paar testski's in Val Tho? Zijn die er eigenlijk met een lengte van 1,65 meter?
    Powder makes me happy!
  • freek
    Beginner
    freek op 29 avril 2013 · 09:19
    Ik laat offpiste in valtho voor wat het is, ik hou niet van regen 😉 draai me liever nog een keer om in bed
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 29 avril 2013 · 09:41
    @Freek Klinkt goed daar in ValTho! Is het wel gezellig?
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • freek
    Beginner
    freek op 29 avril 2013 · 09:44
    Prima te doen hier! Als je al die idioten die je snachts uit je slaap houden even vergeet. Voor wat de regen betreft heb ik t over 2300m hoogte, op 3200 zou t natuurlijk sneeuw kunnen zijn maar dan nog zal de kwaliteit met deze temperaturen niet al te best zijn. Dan maar een weekje *kuch* piste en biertje bij de 360 bar
  • Echo
    Advanced
    Echo op 29 avril 2013 · 18:11
    Lig lekker met griep in bed, alles doet me zeer 😞 Hopen dat het morgen beter gaat en dat het weer ook opknapt....
  • freek
    Beginner
    freek op 29 avril 2013 · 18:36
    Lig lekker met griep in bed, alles doet me zeer 😞 Hopen dat het morgen beter gaat en dat het weer ook opknapt.... Echo op 29 apr. 2013 18:11

Morgen Same shit, different day! Doe me dan maar zon als t toch 4 graden plus is 😉 beterschap @Echo !
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 29 avril 2013 · 23:30
    Het weer is niet ideaal in Val Tho, maar vandaag wel heel lekker Whitedots getest. Echt een feest om met die ski's over de zachte/natte sneeuw te surfen! Op poeder is het vast helemaal lekker surfen, maar ik kon geen poeder vinden vandaag...
    Powder makes me happy!
  • freek
    Beginner
    freek op 30 avril 2013 · 09:25
    Het weer is niet ideaal in Val Tho, maar vandaag wel heel lekker Whitedots getest. Echt een feest om met die ski's over de zachte/natte sneeuw te surfen! Op poeder is het vast helemaal lekker surfen, maar ik kon geen poeder vinden vandaag... mh74 op 29 apr. 2013 23:30
    Haha daar moet je Sherlock Holmes voor heten om die nog te kunnen vinden 😉 Maar je hebt gelijk! De knop omzetten en lekker surfen 😃
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 mai 2013 · 13:02
    Uiteindelijk ben ik woensdag vanuit Limburg met m'n zoon doorgereden naar Tignes, waar mijn dochter aan het Steasy freestyle kamp deelnam.
    Het zal dezelfde slush toestand geweest zijn als in ValTho. Heerlijk voor de monoski. 😃
    @Echo Een keer afspreken in Zoetermeer om te testen?
  • Echo
    Advanced
    Echo op 5 mai 2013 · 15:26
    Vind ik een prima plan @Emmer!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 mai 2013 · 16:08
    @Echo Heb je nu dezelfde zoollengte als ik: 314 mm?
  • Echo
    Advanced
    Echo op 5 mai 2013 · 16:17
    [mention="/profile/936"][mention=936]@Echo[/mention][/mention] Heb je nu dezelfde zoollengte als ik: 314 mm? Emmer op 5 mei 2013 16:08
    318
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 mai 2013 · 17:43
    Dat gaat prima lukken.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 5 mai 2013 · 19:36
    Nou dat was een heel leuk weekje. Zeer wisselende omstandigheden met regen, zon en zelfs nog een beetje poeder. En bierregen in de snowtime tent! 😀

De achterkant van Bouchet was heel goed te doen met aan het eidne van de week bovenin poeder en lager werd het zacht. De Whitedots bleken prima slush skis!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 5 mai 2013 · 20:49
    Nou dat was een heel leuk weekje. Zeer wisselende omstandigheden met regen, zon en zelfs nog een beetje poeder. En bierregen in de snowtime tent! 😀
    De achterkant van Bouchet was heel goed te doen met aan het eidne van de week bovenin poeder en lager werd het zacht. De Whitedots bleken prima slush skis! skiester op 5 mei 2013 19:36

Het was een alleraardigst weekje inderdaad 😉
    En dat van die Whitedots kan ik alleen maar beamen ( be-amen dus, niet de Scotty variant...), maar ik blijf mijn Icelantics toch net iets lekkerder vinden 😉
  • RP
    Advanced
    RP op 6 mai 2013 · 12:25
    Was topweek!

Regen, sneeuw, dooien, vriezen en zon!

En leuke feestjes in de Snowtime tent!

De hele week op Whitedots gestaan, 2 dagen op de Preachers en de rest van de week op de Redeemers, my new best powderfriends!

Later een review van beide ski's maar tipje van de sluier: Redeemers staan in mijn loods!
    Explore the Outdoor!
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 7 mai 2013 · 10:47
    Was absoluut een topweek! We hebben zelfs nog een paar keer verse poeder geskied, en dat had ik vooraf niet durven hopen. Ook nog kennis gemaakt met andere WePowderaars, leuk!

En ook ik ben met Whitedot Redeemers naar huis gegaan. Ze surfen heerlijk door poeder en natte slush. Zelfs in de regen had ik nog lol met de Redeemers. Ik moest ze gewoon kopen toen ik ze eenmaal geprobeerd had!
    Powder makes me happy!
  • Mareeky
    Tourist
    Mareeky op 7 mai 2013 · 22:37
    Ha, ik vond het ook helemaal top. Heerlijk Jones en Nidecker boardjes van Erwin geprobeerd en nog een paar uur op helaas te lange Preachers gestaan. RP, Aimee, Eric en Moos natuurlijk, bedankt dat jullie een beginner op sleeptouw namen!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 7 mai 2013 · 22:50
    Hi Mareeky! Volgend jaar staan er een paar in 169 voor je klaar! 😀
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 8 mai 2013 · 22:14
    Lol, goed bezig Aimee 😃
    Waar het wit is, is een weg.
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 10 mai 2013 · 12:37
  • psd
    Tourist
    psd op 14 mai 2013 · 19:58
    Das maar net goed afgelopen. Daarom moeten die koolzuurflessen aan een ketting zitten!
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 14 mai 2013 · 22:22
    Je kan ook die idioot aan een ketting leggen 😃
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 14 mai 2013 · 22:39
    Je kan ook die idioot aan een ketting leggen 😃 rutgerberge op 14 mei 2013 22:22

😃 😃 😃
  • RP
    Advanced
    RP op 15 mai 2013 · 13:58
    Goh, laat ik dat nu net gemist hebben.....
    Explore the Outdoor!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro