Surfen en BBQ op 15 september

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 1 août 2013 · 11:49
    Kan jij je die beelden nog herinneren van de CMH week vorig jaar? Morris die volledig verdween in een grote witte golf? Nou duurt het nog even tot de winter weer begint (we zijn al over de helft mensen), maar dat leek ons leuk om weer een leuk evenementje te organiseren. En dus gaan we surfen, het op-een-na-coolste na heliskiën of heliboarden! Nou ja, eigenlijk is dat gewoon normaal skiën en boarden, maar hey, er ligt nog geen sneeuw!

Waar?
    Op de beste surfspot van Nederland bij de oudste surfschool: bij Hart Beach in Scheveningen!

Voor wie?
    Voor iedereen die zin heeft in de winter, mooie plannen met elkaar wil uitwisselen, de opgekropte stoke er even uit wil laten komen of gewoon lekker een biertje wil drinken. Voor iedere wePowderaar dus!

Wat kan je doen?
    Nou, bovenstaande in ieder geval. Maar…..je kan ook met andere wePowderaars de golven in op de beste surfspot van Nederland: Scheveningen! Voor slechts € 35,00 krijg je twee uur surfles (incl. materiaal) en staat er na afloop een goede barbecue voor je klaar. Dit is een echte wePowder-prijs, want normaal gesproken kost alleen de twee uur surfles je al € 35,00. Wil je alleen komen barbecueën, dan kan dat natuurlijk ook en betaal je € 15,00. Maar ook als je alleen een biertje wilt komen drinken ben je natuurlijk van harte welkom!

Oh, ennuh, de boulevard van Scheveningen is helemaal op de schop gegaan en is nu zo ongeveer de mooiste plek om te longboarden. Dus neem vooral je longboard mee als je lekker wilt cruisen!

Wanneer?
    Zondag 15 september 2013

Hoe laat?
    De surfclinics starten om 12.00 uur en om 14.00 uur. Het vuur van de barbecue gaat om 15.00 uur branden.

Wat moet je doen om er bij te zijn?
    Via deze link kan je op de site van Hart Beach je opgeven voor de surfclinics en/of de barbecue!

http://www.hartbeach.nl/surfwinkel/cmhwepowder.html...

Je ontvangt een mailtje van de mannen van Hart Beach waarin alle gegevens met betrekking tot betalen staan.

Hoe kom ik er?
    Parkeren is gratis in Scheveningen-Haven en het is maar een paar minuten lopen naar de surfschool. Met het OV kan je het beste tramlijn 11 nemen en helemaal uitzitten tot het strand. Vanaf het eindpunt is het een paar minuten lopen.

We zien jullie op 15 september! Op naar de winter!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 2 août 2013 · 13:20
    Super idee..!

Hopelijk waait het ook die dag. Beetje kitesurfen/windsurfen en een leuke bbq.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 août 2013 · 14:29
    @boendertjuh Hopelijk is het juist off-shore windje met een mooie swell en een lekker zonnetje!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 2 août 2013 · 16:49
    Heb je helemaal gelijk in. Plaatselijk dan???

Maar goede condities en daar de surf op afstellen dan !!
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 2 août 2013 · 19:37
    Ik ben er zekr bij!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 2 août 2013 · 20:02
    Leuk. Als ik thuis ben even de vrienden enthousiasmeren.
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 4 août 2013 · 17:20
    Zie ik helemaal zitten...
    knowledge is powder
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 8 août 2013 · 17:30
    Als het net zo is als dinsdagavond dan teken ik ervoor. Zon, geen wind, prima temperatuur, en kleine cleane golven met af en toe een wat hoger setje 😃
  • evan
    Advanced
    evan op 8 août 2013 · 17:43
    Is het water al wat schoner? Vorige week was het erg smerig met veel kwallen.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 9 septembre 2013 · 23:22
    Voor iedereen die zich heeft ingeschreven voor aanstaande zondag: als je nog niet betaald hebt dan is het verzoek van Hart om dat zo snel mogelijk te doen. Zo weten ze een beetje hoeveel vlees er precies gehaald moet worden en hoeveel leraren er moeten worden ingezet.

Heb je je nog niet ingeschreven: dat kan nog en doe je hier: http://www.hartbeach.nl/surfwinkel/cmhwepowder.html...

Zoals het weer er nu naar uitziet wordt het een graad of negentien met een zonnetje en zal er wel wat deining in het water zitten. Wanneer het toch regent wordt er een grote tent bij gezet. Geen reden om niet te komen dus!

Tot zondag! 😃
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 10 septembre 2013 · 10:05
    Ik kijk morgen even of ik het ga redden 😃
  • RP
    Advanced
    RP op 10 septembre 2013 · 10:20
    Skiester en ik zijn van de partij, big waves please..... lol
    Explore the Outdoor!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 septembre 2013 · 14:22
    Moss komt er de nieuwe collectie showen: http://www.mosssnowsurfing.com/
    May the powder be with you.
  • JustFrank
    Advanced
    JustFrank op 10 septembre 2013 · 14:27
    Moss komt er de nieuwe collectie showen: http://www.mosssnowsurfing.com/ meteomorris op 10 sep. 2013 14:22

Leuk ben benieuwd....
    Life is Good! Enjoy the Ride!
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 12 septembre 2013 · 16:45

@Arjen en hoe geweldig gaat dit worden?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 septembre 2013 · 17:37
    Nou, het zal geen epische dag worden, maar wind uit zee en 0.7 meter is zeker voor beginners en nog niet zo geoefende surfers prima.

Als deze voorspellingen kloppen (en die veranderen iedere paar uur) dan lig ik in ieder geval maandagochtend vroeg ook nog in het water 😉
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 13 septembre 2013 · 12:35
    Ik vertrek zondag rond een uur of 9 vanuit Groningen. 1 zitplaats beschikbaar in mijn roestende rode beatmachine.
    FUCK YEAH I AM FREE
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 13 septembre 2013 · 13:02
    Moet effe kijken of ik het ga redden nu.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 13 septembre 2013 · 14:08
    Nog geen rekening ontvangen voor de bbq
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 14 septembre 2013 · 20:04
    Het komt dik binnen vandaag. Morgen draait de wind naar zuidwest en zal het wel wat kleiner zijn. Zonnetje, graad of 16 en watertemp van 20 graden. Klinkt niet verkeerd!

• Niels
    Advanced
    Niels op 14 septembre 2013 · 21:09
    Kom er net uit, gaat de moeite worden morgen!
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 14 septembre 2013 · 21:38
    Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Veel plezier!!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 14 septembre 2013 · 22:07
    @wepowder : enjoy the swell-winter-feelings ; had er écht graag bij geweest ; maar ben (weer) in die onderwijs-swell en mag/moet morgen een tropische plantentuin naast brussel verder gaan uitdiepen ; kans redelijk klein dat ik een vette couloir ga vinden ; maar ge weet maar nooit met de http://en.wikipedia.org/wiki/Amorphophallus_titanum...
    sbs roelz
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 15 septembre 2013 · 11:11
    De zon schijnt, de wind is flink minder en de golven rollen binnen!

Tot zo allemaal!
  • Alexx2
    Beginner
    Alexx2 op 15 septembre 2013 · 11:16
    Summer almost gone .. dus Alexx is terug op de forum 😉
    Ik kom ook later vanmiddag langs, geen bbq wel een drankje (of 2)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 15 septembre 2013 · 22:23
    Het was gezellig! Lekkere golven, zon, wind, regen, een lekkere warme tent, prima eten, koud drinken, relaxte banken en heel veel gezellige mensen! Top dus!
  • Karst
    Advanced
    Karst op 15 septembre 2013 · 22:26
    +1
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 15 septembre 2013 · 22:48
    Was top! Jammer dat ik het surfen gemist heb
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 15 septembre 2013 · 23:04
    Na het zoute zeewater en een grolsch of drie, nu gelukkig home sweet home bij een Belgisch tripel hop Duvelke... Fijn om weer wat forumleden te ontmoeten... c u soon @pieperfest
    knowledge is powder
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 16 septembre 2013 · 00:04
    Erg leuk om eens de gezichten achter de nicknames te zien!
    FUCK YEAH I AM FREE

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro