Wat klopt hier niet?

• poling
    Beginner
    poling op 17 septembre 2013 · 22:28
    my god wat een toon soms 😞
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 17 septembre 2013 · 23:13
    hun beddegoed daarentegen is naar het schijnt héél comfortabel ! http://www.pbteen.com/shop/new/burton-shop/
    (hun condooms zou ik mijns inziens niet zo vertrouwen)
    😃
    sbs roelz
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 septembre 2013 · 23:58
    hun beddegoed daarentegen is naar het schijnt héél comfortabel ! http://www.pbteen.com/shop/new/burton-shop/
    (hun condooms zou ik mijns inziens niet zo vertrouwen)
    😃 koen_djfistel op 17 sep. 2013 23:13

LOL!
    May the powder be with you.
  • evan
    Advanced
    evan op 18 septembre 2013 · 01:09
    Wat een simpel plaatje van een rugzak al kan losmaken …
    Ik kan me wel vinden in het commentaar van degenen die zeggen dat een vak voor een pieper praktisch is voor onderweg naar de berg en dat niet alles voorgekauwd hoeft te worden. Vanzelfsprekend haal je de pieper uit je tas en test je die voordat je de eerste lift omhoog neemt. Veel gebruikers van een pieper hebben een lawinecursus gevolgd en het blijkt uit de reacties dat tijdens zo'n cursus het correct dragen van een pieper zeer effectief onderwezen wordt. Van degenen die geen cursus gevolgd hebben maar wel zo verstandig zijn om een pieper aan te schaffen mag je verwachten dat zij zich verdiepen in het gebruik van zo'n apparaat, zeker gezien de niet geringe prijs van een eenvoudige pieper. Tenslotte ligt het voor de hand dat mederijders elkaar wijzen op de juiste manier van dragen.
    Dit neemt natuurlijk niet weg dat het een ongelukkig plaatje is. Ik had er expliciet bij vermeld dat je de pieper op de berg altijd op je lichaam en niet in je rugzak moet dragen. Positief beschouwd kan je Burton ook prijzen dat het zijn klanten erop wijst dat de pieper een essentieel onderdeel is van je backcountry-uitrusting. Zonder drie-eenheid had een onwetende snowboarder ook kunnen denken dat je de schep alleen gebruikt om kickers te bouwen en een sonde om te meten of de sneeuw diep genoeg is om met een onbeschadigd Burton-board beneden te kunnen komen 😉. Die backcountry snowboarders zonder helm en rugzak in dat Burton-filmpje lijken mij veel schadelijker voor het besef van veiligheid onder wintersporters.

En m'n klimharnas en 50 meters touw om mijn nek. Je weet nooit....
    ieism op 17 sep. 2013 16:06

@ieism: fijn om te weten dat Saucerboy ook snowboarders inspireert.
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 18 septembre 2013 · 07:00
    @ Evan,

Jij weet het beter te verwoorden! 😉
    Taal is niet mijn vakgebied, maar dit is dus ook wat ik duidelijk wilde maken.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 septembre 2013 · 11:35
    "Zonder drie-eenheid had een onwetende snowboarder ook kunnen denken dat je de schep alleen gebruikt om kickers te bouwen en een sonde om te meten of de sneeuw diep genoeg is om met een onbeschadigd Burton-board beneden te kunnen komen..."

Lol... kijk ik snowboard niet dus ik zou niet weten hoe snowboarders denken maar zoals eerder al werd gezegd, door een snowboarder...:

Ff serieus, als je een vakje voor je pieper in je tas ziet zou je de conclusie kunnen trekken dat hij daar ook in hoort. Snowboarders zijn vaak al niet het scherpste mes uit de la, daar zou Burton wel rekening mee moeten houden eigenlijk.. ieism op 17 sep. 2013 16:06

😉 😉 😉

En @Mikey, misschien kwam ik wat scherp uit de hoek maar je verwoordde het idd anders dan dat je kennelijk bedoelde. Natuurlijk hoeft niet alles voorgekauwd te worden en iedereen met IQ boven schoenmaat weet ook wel dat reclame niet de waarheid is.

Echter in dit geval vind ik het wel echt dom, omdat dit (pieper in tas) een fout is die vaak gemaakt wordt (ook door skiers hoor 😉, zie dat verhaal maar van dat echtpaar dat ging toeren, de vrouw omkwam in een lawine en waarvan de man uiteindelijk in de rechtbank terechtkwam omdat ie er niet voor had gezorgd dat ze de piepers zijn gaan dragen - zaten - idd - dus nog in de rugzak).
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 18 septembre 2013 · 11:41
    @ skiester,

poeder erover 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 18 septembre 2013 · 11:45
    @ skiester,
    poeder erover 😉 Mikey op 18 sep. 2013 11:41

+1
    May the powder be with you.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 18 septembre 2013 · 11:55
    @meteomorris en @FreshPow,

Bedankt voor het antwoord! beide dingen bijzonder logisch, haha. 😉
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • evan
    Advanced
    evan op 18 septembre 2013 · 12:21
    @ skiester,

Haha, gelukkig zijn de scherpe kantjes eraf.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 septembre 2013 · 14:39
    @ skiester,

Haha, gelukkig zijn de scherpe kantjes eraf. evan op 18 sep. 2013 12:21

Maar het moet wel een echte goede dikke laag poeder worden hoor, en als het te lang gaat duren dan word ik pas echt vervelend 😉
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 18 septembre 2013 · 16:57
    Eindelijk eens een beetje discussie hier, gaat er gelijk poeder over....
    😉
    powpowwowjippiajippieee
  • emistos
    Advanced
    emistos op 18 septembre 2013 · 17:27
    my god wat een toon soms 😞 poling op 17 sep. 2013 22:28
    Precies! iedereen maar weer even de eerste twee blauwe lettertjes van de website goed lezen.
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 18 septembre 2013 · 17:30
    @ skiester,

Haha, gelukkig zijn de scherpe kantjes eraf. evan op 18 sep. 2013 12:21

Met poeder haal je toch de scherpe randjes er niet af..... Ik blow daar altijd ff voor 😉

• evan
    Advanced
    evan op 18 septembre 2013 · 17:53
    Met poeder haal je toch de scherpe randjes er niet af..... Ik blow daar altijd ff voor 😉
    Roelaano op 18 sep. 2013 17:30

Haha! Ik vond het ook al een beetje vreemd staan toen ik het las; in plantaardige vorm maakt het je geest scherper en in H20-vorm houdt het je kanten scherp 😃.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 septembre 2013 · 18:25
    Ik heb echt helemaal plat gelegen om dat stukje! He die mongool naast je, die heeft ene kop als een bak met wurmen! Beetje skunk jongen? Dan voel je je vast beter!!

😀 😀 😀
  • evan
    Advanced
    evan op 18 septembre 2013 · 19:34
    Roelaano op 18 sep. 2013 17:30

Haha! Ik vond het ook al een beetje vreemd staan toen ik het las; in plantaardige vorm maakt het je geest scherper en in H20-vorm houdt het je kanten scherp 😃. evan op 18 sep. 2013 17:53

'De kou is uit de lucht' leek me overigens ook geen geschikte metafoor. Scheißmetaphern!

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 18 septembre 2013 · 22:48
    over juiste metaforen gesproken 😉
    sbs roelz
  • The_O
    Tourist
    The_O op 19 septembre 2013 · 00:20
    Ach du meine Güte, die (Laibach) heb ik ja ooit Live in mijn Life mogen bewonderen.
    And Also The Trees
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 27 octobre 2013 · 19:10
    Ik dacht vanmiddag aan dit topic toen ik Sander Janson z'n pieper uit z'n Snowpulse zag halen voor het freeride checkpoint 😉

Vanaf 6:50 http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-snowmagazine-194469/251d1307-da4f-3389-89dc...
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Kendo
    Beginner
    Kendo op 27 octobre 2013 · 19:22
    Scherp..... En hij heeft ook de beenlus niet om 😉
    (Neem aan dat een snowpulse, net als ABS, dit ook heeft)
    “Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 27 octobre 2013 · 19:41
    Op 6:58 zegt hij ook dat aangeven off-piste pistes, lawine vrij zijn..... Ze geven wel echt het goede voorbeeld bij RTL. Misschien moeten ze eens een cursus bij het SSC doen.
    One step at a time.
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 27 octobre 2013 · 19:46
    Ik dacht vanmiddag aan dit topic toen ik Sander Janson z'n pieper uit z'n Snowpulse zag halen voor het freeride checkpoint 😉
    Vanaf 6:50 http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-snowmagazine-194469/251d1307-da4f-3389-89dc... pulverdude op 27 okt. 2013 19:10

Als ze nou iemand met echt verstand van zaken dat deel even lieten presenteren. Die vijf minuten op tv verpesten zoveel werk van mensen die wel goed bezig zijn.

"in het onderdeel Snowtips laten we zien hoe je op een schans met je ski´s een voorwaartse salto maakt."
    De gemiddeld kijker van dat programma zit vast te wachten op tips voor frontflips denk ik 😃
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • KarlijnvdB
    Tourist
    KarlijnvdB op 27 octobre 2013 · 21:07
    Ja en met je zogenaamde poederski's het terras op raggen 😋
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 27 octobre 2013 · 21:24

Die vijf minuten op tv verpesten zoveel werk van mensen die wel goed bezig zijn.
    Zimoski op 27 okt. 2013 19:46

+1

Erg jammer weer dit idd..
  • MBulten
    Advanced
    MBulten op 27 octobre 2013 · 21:27
    Na zijn vrienden-maak actie op het terras, ging Sander later ook lekker met niet-vergrendelde trigger de skihut in. Leuk om hem dan binnen even te begroeten met een trek...lol !
    LedFloyd
  • Kendo
    Beginner
    Kendo op 30 octobre 2013 · 13:38
    AD magazine was ook weer redelijk kort door de bocht afgelopen zaterdag
    “Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
  • JeffreyBuik
    Advanced
    JeffreyBuik op 30 novembre 2013 · 01:48
    Pff wat een onzin over een EPIC FAIL van Burton... Ik kijk elke dag naar filmpjes op internet waar alle grote ski en board merken aan mee doen... En wat zie je ... geen helm... geen tas... lawine's bewust los trappen etc. Ik weet dat dat vaak pro teams zijn en er altijd mensen klaar staan om te helpen wanneer het mis gaat... Het verkeerde voorbeeld geven alle merken in films!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro