DAV SnowCard (bestelling gesloten)

• Skinees
    Advanced
    Skinees op 11 octobre 2013 · 19:37
    Ja Bitte, +1 Aanwezig bij FFF
  • Allart
    Beginner
    Allart op 11 octobre 2013 · 23:14
    @jurriaan geen issue om vooruit te betalen, top dat je het wilt doen!
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • skiester
    Advanced
    skiester op 16 octobre 2013 · 11:45
    OK, bestelling closed:

Ik heb bestelling van @RP, @Steef, @osirus, @mhilberts, @MarkieMark, @sebastiaanvk, @jurriaan (die meeneemt voor @evan en @Allart), @sandwijk, @Zimoski, @Tim1, @pulverdude, @Skinees.

@evan heeft als het goed is al betaald de rest mag 12,80 meenemen naar FFF. Graag gepast!

Ik bestel er een paar meer dus degenen die niet hebben besteld en er toch 1 willen: wie het eerst komt die het eerst maalt op FFF!!!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • evan
    Advanced
    evan op 16 octobre 2013 · 12:08
    @skiester
    Dank voor het initiatief! Ik heb mijn €12,80 inderdaad al overgemaakt.
  • Skinees
    Advanced
    Skinees op 16 octobre 2013 · 12:41
    Dank je wel skiester. Tot op FFF.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 16 octobre 2013 · 23:55
    Snowcards zijn bij Bergzeit even niet leverbaar, maar volgende week verwachten ze levering. Als die inderdaad geleverd worden zijn ze gereserveerd voor mij...(en voor jullie dus!)
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 17 octobre 2013 · 17:32
    kan ik nog meedoen? ben aanwezig bij het FFF 😃
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 octobre 2013 · 17:18
    kan ik nog meedoen? ben aanwezig bij het FFF 😃 Geert-Jan op 17 okt. 2013 17:32

Waarschijnlijk wel, want ik heb er iets meer besteld voor late instappers... Eerst moeten ze echter maar komen want ze staan in back order... Schiet me anders even aan op het FFF.
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 18 octobre 2013 · 18:00
    ok doe ik!
  • Doekej
    Advanced
    Doekej op 18 octobre 2013 · 22:13
    mocht je er toch nog 1 hebben, ik ben op FFF. Zou er nog wel een willen mocht er 1 over zijn!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 31 octobre 2013 · 10:09
    Goed nieuws, de snowcards zijn vandaag naar mij verzonden per DHL dus die zouden op tijd moeten zijn voor FFF. Denkt iedereen aan de 12,80 gepast, want ik heb geen wisselgeld! Ik heb 16 bestellingen en heb er 20 gekocht, dus de eerste 4 die zich bij mij melden met 12,80 kunnen er ook eentje krijgen.

Tot 8 november!!
  • Sandwijk
    Beginner
    Sandwijk op 2 novembre 2013 · 14:22
    @skiester, bedankt voor het regelen. Ik zal het geld gepast meenemen.
    Ik ken je verder niet, dus hoe herken ik je? Ga je als Saucer girl verkleed 😃
    Enjoy and ride safe!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 2 novembre 2013 · 16:59
    hihihi heb ik nog over getwijfeld maar als girl kun je het nooit winnen als saucer boy... Ik weet nog niet wat ik ga aantrekken dus voor nu: lang blond haar en sta naast kale gast met bril (tenzij die bier aan het halen is 😀 )
  • rollie
    Beginner
    rollie op 2 novembre 2013 · 19:18
    oooeh zou ik er nog een kunnen krijgen? ben zelf niet op fff, maar volgens mij ging @jurriaan zowel naar FFF als naar dat pieper zoeken in den haag/scheveningen..... (stille hint, het aanbod om hem voor me mee te nemen zal ik niet afslaan 😀 😀 😀 😀)
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 3 novembre 2013 · 13:48
    haha als er een over is dan neem ik die voor je mee [mention="/profile/1108"]@R.O.L.[/mention]
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 3 novembre 2013 · 15:20
    Omdat ik niet naar FFF ging heb ik het kaartje toch maar zelf besteld. (Na een zoektocht of ze echt nergens in NL verkrijgbaar zijn of er iets vergelijkbaars op de markt is, wat dus niet het geval is..)
    Binnen 2 dagen thuis en de grootste meevaller, de verzendkosten waren 1,68 euro..
    Dus mocht je te laat zijn voor de bestel actie van Skiester, de prijzen zijn gewijzigd ofzo? Voor 14.80 euro heb ik hem in huis gehaald..
  • Boarder12
    Beginner
    Boarder12 op 3 novembre 2013 · 17:21
    Omdat ik niet naar FFF ging heb ik het kaartje toch maar zelf besteld. (Na een zoektocht of ze echt nergens in NL verkrijgbaar zijn of er iets vergelijkbaars op de markt is, wat dus niet het geval is..)
    Binnen 2 dagen binnen en de grootste meevaller, de verzendkosten waren 1,68 euro..
    Dus mocht je te laat zijn voor de bestel actie van Skiester, de prijzen zijn gewijzigd ofzo? Voor 14.80 euro heb ik hem in huis gehaald.. Fabergé op 3 nov. 2013 15:20

Top! wil er zelf ook nog 1 bestellen namelijk, ben er niet bij op het fff. Heb je toevallig nog de link naar de site waar je hem besteld hebt?
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 3 novembre 2013 · 17:36
    Binnen 2 dagen binnen en de grootste meevaller, de verzendkosten waren 1,68 euro..
    Dus mocht je te laat zijn voor de bestel actie van Skiester, de prijzen zijn gewijzigd ofzo? Voor 14.80 euro heb ik hem in huis gehaald.. Fabergé op 3 nov. 2013 15:20

Top! wil er zelf ook nog 1 bestellen namelijk, ben er niet bij op het fff. Heb je toevallig nog de link naar de site waar je hem besteld hebt? Boarder12 op 3 nov. 2013 17:21

http://www.av-snowcard.de/

😉
  • Boarder12
    Beginner
    Boarder12 op 3 novembre 2013 · 19:55
    Haha mooi voor de hand liggend 😋
  • RP
    Advanced
    RP op 4 novembre 2013 · 08:35
    (skiester op account RP) @Faberge haha dat heb je dan goed geregeld! Idd weer een andere shop, maar uiteindelijk heb ik zonder verzendkosten kunnen bestellen bij Bergzeit en verwacht ik dat de batch vandaag of morgen binnenkomt bij mij. En dan zijn ze dus 12.80. Verschil kleiner dan een biertje.. maar ach, het was niet echt veel moeite! Bij DAV (de originele uitgevers) hebben ze nog steeds niet mijn vraag beantwoord....

Wel raar dat de website av-.... heet terwijl die kaart dav-... heet
    Explore the Outdoor!
  • jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 8 novembre 2013 · 12:26
    Ha @skiester heb je een pm gestuurd over vanavond! Misschien kunnen we ergens een plek afspreken tijdens een van de pauzes om "the goods" te overhandigen?
  • evan
    Advanced
    evan op 11 novembre 2013 · 19:32
    De SnowCard is binnen met dank aan @Skiester en @jurriaan. Nogmaals bedankt!
  • Sandwijk
    Beginner
    Sandwijk op 11 novembre 2013 · 21:28
    Het was ff zoeken, maar uiteindelijk had ik op het FFF de juiste dame met lange blonde haren naast de kale man met bril gevonden 😃
    Nogmaals bedankt voor het regelen van de SnowCard, @Skiester.
    Enjoy and ride safe!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 11 novembre 2013 · 22:52
    @ all: graag gedaan! Ik heb er overigens nog 2 over: kennelijk 2 mensen die mij niet wisten te vinden!!

Voor die 2 mensen: ik ben op de kick off.... Mocht niemand zich melden dan gaan ze naar iemand anders...
  • sebastiaanvk
    Beginner
    sebastiaanvk op 12 novembre 2013 · 17:20
    He @skiester ik ben helaas een van de twee die je niet kon vinden op het FFF de mijne mag naar iemand anders toe.

toch bedankt voor de moeite!
  • robbe
    Advanced
    robbe op 12 novembre 2013 · 17:23
    als hij op de kick off nog beschikbaar is heb ik wel intresse 😃
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • Buk
    Beginner
    Buk op 11 janvier 2015 · 12:39
    @skiester hij is ook te koop bij de NKBV shop je kan hem daar voor 14 euro incl verzenkosten kopen in de webshop. zou je dit bovenaan kunnen plaatsen?

Volgens mij is hij ook al bij bol.com te koop... (alleen de bescrijving is daar vaag)

Tevens geeft de nkbv een cursus waarbij de kaart er bij in zit ;P
    Buk

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro