Camp xlc390 stijgijzers. Superlicht, maar passen helaas niet op mijn skischoenen. Bij een poging dit te verbeteren heb ik een van de teenbeugeltjes gebroken. Deze zijn nog wel bij te bestellen. Ophalen in eindhoven.
Camp xlc390 stijgijzers. Superlicht, maar passen helaas niet op mijn skischoenen. Bij een poging dit te verbeteren heb ik een van de teenbeugeltjes gebroken. Deze zijn nog wel bij te bestellen. Ophalen in eindhoven.vasco op 18 jan 2022 21:35
Bruine The North Face Prodigy jas maat M. De jas is van Hyvent en nog in prima staat maar ligt al jaren in een zak op zolder. Ik heb deze jas maar weinig gedragen. Heeft o.a. een sneeuwvanger, een recco reflector en ventilatie openingen.
Op de foto ziet de jas er wat gekreukeld uit door de jaren op zolder maar dat komt vast weer goed.
Bruine The North Face Prodigy jas maat M. De jas is van Hyvent en nog in prima staat maar ligt al jaren in een zak op zolder. Ik heb deze jas maar weinig gedragen. Heeft o.a. een sneeuwvanger, een recco reflector en ventilatie openingen.
Op de foto ziet de jas er wat gekreukeld uit door de jaren op zolder maar dat komt vast weer goed.
Ee1co op 4 mrt 2022 15:43
Hoi! ik heb interesse in de jas en neem hem graag van je over! ik zal je een pm sturen
Groetjes Jesse
Kan ik hier iemand plezier mee doen? Hoes voor DSP Pieps pro.
Pieps heeft mijn Pro ingeruild en heb deze nog liggen.
Er is ondertussen een plastic houder beschikbaar van Pieps als upgrade van deze.
Sneeuwkettingen gratis af te halen omgeving den haag of tegen kostprijs te verzenden. Zie foto voor maten. *message édité par Daaf op 10 avril 2022 10:39
Kan ik iemand blij maken met 2 WP hoodies maat large ? Ze hebben een paar kleine vlekjes en van de grijze is het logo een beetje verkleurd, maar verder wel helemaal ok. Liggen in Antwerpen.
Heb nog een snowboardjas liggen van AGC (waterkolom 10.000) oid. Kwam hem net tegen in de berging. Lekker kleurtje, ben je goed zichtbaar. Is in prima staat kan nog jaren mee.
Maat: L/XL
Stuur maar PM bij interesse en of betere foto's.
Voorkeur is ophalen in Rotterdam, anders versturen voor de ontvanger.
*message édité par NiekLB op 25 juil. 2022 20:51 (1% bewerkt)
Répondre
Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.