Verbier sneeuw....

• LoïcIsliker
    Advanced
    LoïcIsliker op 23 décembre 2013 · 17:54
    De condities in Verbier zij te doen. Doordat het altijd een beetje koud is zijn de pistes top!
    Vannacht is er een heel klein beetje sneeuw gevallen en vond het de moeite waard om De Mont Gelé te klimmen.

Nog steeds oppassen op stenen (ook soms op de pistes).

Kortom sneeuw is zeker nodig 😃

Wou dit even doen,
    Loïc Isliker
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 23 décembre 2013 · 18:28
    Nice!
    Hoop dat er voor lawine 1 praktijk nog wel wat bij valt 😃
    Have Fun daar
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 23 décembre 2013 · 20:17
    In welke Verbier ben jij geweest? Ik ben er gisteren geweest en de condities zijn, als je de onderkant van mijn board ziet, erg slecht! Zeker ook op de piste! Sharks all over the place!

La Thuile vandaag was top! Lekker bochtjes gedraaid in verse sneeuw! Geen poederkoorts!

• Easy
    Advanced
    Easy op 23 décembre 2013 · 23:04
    Ik heb op de mt. Gele ooit een vervelende shark gepakt (gelukkig op de laatste dag van 4 weken dat dan weer wel), mijn knie heeft uiteindelijk ook 2 a 3 weken herstel nodig gehad ... moraal "beware of sharks" in les 4 vallees 😉

Die lui met die "snow sharks/jaws" film zitten er helemaal niet ver naast, vast de filmmakers interpretatie van sterke "shark tales" van freeriders die hij heeft overhoord. 😀
    Built for Speed
  • daryl
    Tourist
    daryl op 24 décembre 2013 · 11:05
    Gisternacht terug gekomen uit Verbier idd later op de dag veel stenen/keien op de pistes. We zijn gisteren maar eerder weg gegaan omdat op de beperkte hoeveelheid open pistes er heel erg veel mensen aanwezig waren..
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 décembre 2013 · 11:17
    @daryl vervelend zeg.
    May the powder be with you.
  • LoïcIsliker
    Advanced
    LoïcIsliker op 24 décembre 2013 · 15:19
    @daryl klopt! heel veel mensen nu in Verbier....😞

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro