Gezocht: 2 vrienden voor shoot in Frankrijk

• SusieHeisa
    Tourist
    SusieHeisa op 7 février 2014 · 11:34
    Hey allemaal,

Heisafilm gaat vijf korte sfeerfilms schieten op verschillende wintersportlocaties in Frankrijk.

Voor deze shoot zijn we op zoek naar twee vrienden, echt goede vrienden. Die elkaar al jaren kennen.

Beetje sympathieke, leuke jongens. Geen extreme hipsters, geen lompe boeren.

Belangrijk is vooral dat het echte maten zijn die met elkaar kunnen lezen en schrijven. Die niet bang zijn om voor een camera te staan. Die samen altijd lol hebben, en ook wel scherpe meningen. En deze ook durven te uiten.

Het liefste zoeken we een skiër en een snowboarder. En het allerliefst ook gasten die echt een serieus staaltje kunnen skiën/boarden... Maar dat zit wel goed hier op WePowder, lijkt me 😉
    En niet geheel onbelangrijk, ze moeten ook wel van 'n biertje houden op z'n tijd. Of twee. Heel vervelend allemaal.

Kortom, leuke koppen. Gezellige gasten, een echt team. Leeftijd: 21-26 jaar.

Draaiperiode: 2 x 2 weken, in februari/maart.

Mocht je jezelf herkennen in de beschrijving en het wel zien zitten om met 'n maat helemaal voor de gratis 4 weken lang de pistes af te struinen, stuur dan even een mailtje naar info@heisafilm.com

Groetjes!

Susie
    & Heisafilm
  • micheldommel
    Advanced
    micheldommel op 7 février 2014 · 12:18
    Ik krijg een beetje jeuk van dit bericht, maar het kan ook aan mn humeur liggen vandaag hoor.
  • Caspar
    Advanced
    Caspar op 7 février 2014 · 12:30
    Ik krijg een beetje jeuk van dit bericht, maar het kan ook aan mn humeur liggen vandaag hoor. micheldommel op 7 feb. 2014 12:18

Ik heb daar ook regelmatig last van. Heb je het al geprobeerd te hot scrapen?
  • SusieHeisa
    Tourist
    SusieHeisa op 7 février 2014 · 12:46
    Haha, sorry voor de jeuk man.
    Van die 'castingberichten' komen ook altijd een beetje lomp over, i know.. Maar 't wordt oprecht een mooi project en t zou leuk zijn om mensen te vinden die we echt blij kunnen maken met een paar weken kosteloos roadtrippen.
    Het gaat overigens niet om een soort platte vakantiefilms o.i.d., mocht dat zo overkomen. Denk meer Top Gear, niet BNN.

Hoop dat het goed komt met t jeukhumeur.
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 7 février 2014 · 13:24
    Zolang de film maar niet door Johan Nijenhuis gemaakt wordt ;-(
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 février 2014 · 13:27
    @SusieHeisa Het zou jullie sieren als je iets meer informatie geeft, in plaats van ongegeneerd een oproep hier te doen zonder ooit maar enige bijdrage aan dit forum gegeven te hebben.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • 49
    Advanced
    49 op 7 février 2014 · 14:03
    @SusieHeisa
    Jullie maken betaalde reclame? Niks mis mee, maar skibums leven ook niet van de wind.
    montagna bianca, ti amo
  • SusieHeisa
    Tourist
    SusieHeisa op 7 février 2014 · 15:00
    [mention="/profile/57"]@Arjen[/mention]: Meer info kan ik niet geven via dit forum, als iemand reageert dan krijgt die uiteraard meer toelichting via de mail. Maar ik heb niet de vrijheid om meer details te geven op deze manier.
    Ik postte deze oproep hier omdat Justin (baas van heisafilm) hier lid is en de tip gaf om even een oproepje te postten. Was niet zomaar random dus, maar ik begrijp je reactie.

[mention="/profile/13403"]@49[/mention]: Dit is een kleinschaliger project wat we vanuit onszelf toch even net wat dikker willen aanpakken dan er eigenlijk ruimte voor is. Omdat het echt iets moois kan worden. Met als gevolg dat zowel cast als crew weinig te bieden valt afgezien van reis, eten, onderdak, skipassen en alles wat ervt. bij komt. Oftewel we doen het voor het eindresultaat en voor de ervaring en niet om er een berg goudstukken aan over te houden, we zoeken mensen die dezelfde insteek hebben.

Snap wel een beetje waar de vijandige reacties vandaan komen hoor, maar deze hele oproep is echt goed bedoeld.
    Ik zal het voor de rest even aan Justin overlaten, dan zijn jullie van me af.
  • costijn
    Expert
    costijn op 7 février 2014 · 15:28
    vet! zou graag willen met rob maar kunnen niet...@haas en @morris?
  • 49
    Advanced
    49 op 7 février 2014 · 16:01
    @SusieHeisa, kijk met dat soort openheid win je hier al veel 😉 Met je eerste berichtje en een check op Heisafilm ging ik toch denken dat de skibums voor commerciële doeleinden zouden worden uitgemolken. Terwijl een eerlijke beloning dan natuurlijk het minste zou zijn. Als het meer een liefhebbers-projectje is dan win alvast meer sympatie.

@costijn "Kortom, leuke koppen. Gezellige gasten, een echt team. Leeftijd: 21-26 jaar."
    montagna bianca, ti amo
  • smorenburg
    Tourist
    smorenburg op 7 février 2014 · 16:05
    @costijn : Helaas zijn we te oude bokken, jouw mooie lichaam had zeker niet misstaan op het witte doek!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 7 février 2014 · 16:10
    Mensenmensenmensen, rustig aan nou. Normaal zouden er bij dit soort oproepjes drommen gekken zich aanmelden. Als ik een halfslachtige vraag stel of iemand mijn statief zou willen dragen voor twee latte's en een spaghetti bolo iedere dag, zit gelijk mijn mailbox vol. Dus ik hoop dat dit bij Heisa ook gebeurt.

Het is dat ik een beetje te oud ben, maar anders zou ik het wel weten. 4 weken gratis de bergen in! Ik kan natuurlijk altijd de crew nog versterken, @SusieHeisa. 😉
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 février 2014 · 16:13
    Komt dat lichaam van @costijn niet beter tot z'n recht in andere producties?
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • skiester
    Advanced
    skiester op 7 février 2014 · 17:23
    Och dat lijkt me echt supervet. Alleen: Ik ben geen gast. En ik ben te oud...

@chilo 2 lattes en een bolo? Lekker! ;D
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • doov
    Advanced
    doov op 7 février 2014 · 17:29
    [mention="/profile/502"][mention=502]@chilo[/mention][/mention] 2 lattes en een bolo? Lekker! ;D skiester op 7 feb. 2014 17:23

Ik red die leeftijdgrens net niet als ik de helft er af lieg. Voor de rest voldoe ik wel aan het profiel. Ik ga klagen bij het discriminatie meldpunt.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 7 février 2014 · 18:36
    [mention="/profile/502"][mention="/profile/502"][mention=502]@chilo[/mention][/mention][/mention] 2 lattes en een bolo? Lekker! ;D skiester op 7 feb. 2014 17:23

Ik red die leeftijdgrens net niet als ik de helft er af lieg. Voor de rest voldoe ik wel aan het profiel. Ik ga klagen bij het discriminatie meldpunt. doov op 7 feb. 2014 17:29

Misschien moeten we het samen doen? lol kan ik klagen over sexe en leeftijdsdiscriminatie! 😉

En wie weet kunnen we die klacht ook best intrekken als ze ons uitkiezen! 😉 lol
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 février 2014 · 18:53
    @SusieHeisa ik voel me al jaren 27. Dus die leeftijd zit goed. Neem je @Arjen @Haas erbij, dan spatten we gegarandeerd van het doek. Als die pixels dat maar houden.
    May the powder be with you.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 février 2014 · 18:55
    @costijn, lees ik nu dat jij dan hier bent?..
    @SusieHeisa, het script is rond. Neem @Arjen @Haas @costijn en ondergetekende en je hebt een eclectische mix van de daltons, haagse harry, een vleugje uit het oosten, diepe poeder, pillows en couloirs....
    May the powder be with you.
  • BigLepowski
    Advanced
    BigLepowski op 7 février 2014 · 19:22
    Ik krijg een beetje jeuk van @micheldommel zijn reactie. En dat ligt niet aan mijn humeur.

Ik ken Heisa, prima lui, no bad intentions en niet onbelangrijk ze houden zelf ook van pow shredden. Hadden ze eerst 150 weken + lid moeten zijn voordat ze een vraag mogen posten? Dat er niet meteen een heel script staat, oke, dat roept vragen op en die kan je stellen lijkt me.

Er wordt een oproep gedaan om een promo film te maken waar je 4 weken gratis mee kan skien!

Iedereens droom hier lijkt me.

Peace.
  • The_O
    Tourist
    The_O op 7 février 2014 · 19:31
    Balen maak ech geen enkel kans: vele malen te oud, lelijk, geen vrienden, lust geen bier, slechte techniek en lompe boer.
    Maar ach ski kleine 5 maanden per jaar in achtertuin dus klaag niet.....
    And Also The Trees
  • 49
    Advanced
    49 op 7 février 2014 · 19:59
    voldoende heisa gemaakt hiero iig 😋
    montagna bianca, ti amo
  • grotesmurf
    Beginner
    grotesmurf op 7 février 2014 · 20:47
    hmm klinkt nice!! 4 weken eropuit met je beste maat in de verse sneeuw, met eten en bier erbij.. en een beetje gefilmd worden dat moet je maar voor tegenprestatie zien 😃) HAHA

Helaas voldoe ik ook niet aan de eisen, (te oud en geen skiënde vrienden).
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 février 2014 · 22:51
    Volgens mij is @SusieHeisa al lang afgehaakt, maarruh ik hou wel van bier en een paar weken close doen met andere vent neem ik wel voor lief 😋 Oh crap, alleen de leeftijd wordt een issue.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 7 février 2014 · 23:18
    Vrouw.
    Veel te oud.
    Niet knap genoeg.
    Drinkt niet.
    Maar mijn gespleten persoonlijkheid en ik willen wel mee, zolang er maar gefilmd wordt in de Zuid-Alpen .
    😃
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 8 février 2014 · 07:20
    heeee Spookjuh.... wat dacht je er van om mijn nieuwste beste vriend te zijn 😉
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 8 février 2014 · 08:40
    Val met 25 jaar precies in de leefdtijdcatagorie.
    Lust bier, ben geen hipster, geen lompe boer en het uiterlijk kan ermee door😀
    Een beetje skiën kan ik ook nog!
    Nu nog iemand in mn skie omgeving die aan t plaatje voldoet. En een werkgever die me even 4weken vakantie gunt😀
  • chilo
    Tourist
    chilo op 8 février 2014 · 09:37
    @skiester Ik zal eens even kijken....Op 1 voorwaarde, we gaan wel met jouw auto! 😉
  • skiester
    Advanced
    skiester op 8 février 2014 · 12:47
    [mention="/profile/1097"][mention=1097]@skiester[/mention][/mention] Ik zal eens even kijken....Op 1 voorwaarde, we gaan wel met jouw auto! 😉 chilo op 8 feb. 2014 09:37

@chilo lolol deal! 😃 En misschien willen ze ons dan wel 4 weken filmen! Sta je er eens voor ipv erachter. Met die auto erbij moet dat een hit worden! Jij lust toch ook wel bier, Toch? 😉
  • chilo
    Tourist
    chilo op 8 février 2014 · 14:32
    Bier? Ja hoor. En met de Tonka kan ook rustig met een biertje extra op achter het stuur klimmen toch? Die rijdt toch overal overheen!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 8 février 2014 · 14:47
    heeee Spookjuh.... wat dacht je er van om mijn nieuwste beste vriend te zijn 😉 fanneige op 8 feb. 2014 07:20
    Kijk dat bedoel ik, altijd wel gelijkgestemden. LOL 😃

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro