Gezocht: 2 vrienden voor shoot in Frankrijk

• SusieHeisa
    Tourist
    SusieHeisa op 10 février 2014 · 11:18
    Ho es, niemand is afgehaakt!
    Haha bedankt voor alle reacties, was even bang om gelyncht te worden maar fijn dat t positief bekeken wordt 😉
    @skiester: volgende x doen we gewoon lekker de girls only variant! Wel zo eerlijk 😃
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 10 février 2014 · 12:22
    @SusieHeisa We zijn ook best wel lief hoor. Streng, maar rechtvaardig en soms wat kritisch en argwanend 😃
  • Bobo
    Advanced
    Bobo op 10 février 2014 · 15:19
    Beschikbaar voor 4 weken en val in het profiel... alleen geen buddy die tijd heeft....
  • Gipfel
    Beginner
    Gipfel op 10 février 2014 · 17:20
    Misschien zijn de twee vrienden uit dit topic wat voor de shoot: http://wepowder.nl/forum/topic/93628 ? 😃
  • skiester
    Advanced
    skiester op 11 février 2014 · 10:00
    Ho es, niemand is afgehaakt!
    Haha bedankt voor alle reacties, was even bang om gelyncht te worden maar fijn dat t positief bekeken wordt 😉
    [mention="/profile/1097"][mention=1097]@skiester[/mention][/mention]: volgende x doen we gewoon lekker de girls only variant! Wel zo eerlijk 😃 SusieHeisa op 10 feb. 2014 11:18

Dan wel de girls only in Tonka variant he!? 😉
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 février 2014 · 20:38
    Ik pas echt perfect bij deze beschrijving samen met een maatje van mij. 23 en 25 jaar oud, hij een goede boarder, ik een goede skier. Jammer dat we allebei niet echt tijd hebben. Heel ongelukkig word ik hier van... Een week of twee zou ik wel vrij kunnen regelen, is dat te kort?
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 22 février 2014 · 00:16
    Zouden twee broers van 18 en 21 ook toegestaan zijn...? Beide een zeer kritische poeder mening😃
    One step at a time.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro