Carpool e.a. blok I SSC Davos/Klosters

• outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 18 février 2014 · 23:13
    Tijd om te beginnen plannen! Wie rijdt er wanneer en van waar naar Davos/Klosters voor blok I van zaterdag 8 tot dinsdag 11 maart?

Ik vertrek uit België, maar ik zou eventueel ook over Brussel en Luik naar Köln kunnen rijden. Of toch via Luxemburg. Ik heb nog twee comfortabele plekjes voor wie ook even chauffeur wil zijn. Wat plannen jullie?
  • Tineke
    Beginner
    Tineke op 18 février 2014 · 23:25
  • Miggel
    Beginner
    Miggel op 24 février 2014 · 14:06
    [s]Wij zitten met 2 in een vrij ruime auto richting Davos (Lawine I, 8 t/m 11 maart) en kunnen er nog wel iemand bij hebben om de reiskosten te verdelen en de reis te vergemakkelijken 😃

Wel wordt er enige flexibiliteit verwacht, zo willen we bij goede omstandigheden waarschijnlijk donderdagavond 6 maart al vertrekken om even wat warm te draaien op vrijdag. Afhankelijk van geplande einde lijkt het op dit moment ook niet nodig om perse het ontbijt op 12 maart mee te maken.

Vertrokken wordt er uit Harderwijk daarna via Randwijk waarschijnlijk bij Venlo het land uit.[/s]

Auto is vol
    What goes around comes around
  • Miggel
    Beginner
    Miggel op 26 février 2014 · 08:40
    Auto is vol 😃
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 26 février 2014 · 09:36
    Heeren, daames: ik ben nog naarstig op zoek naar een auto waarbij ik mee kan rijden op de heenweg naar Lawine II Blok 1 (8 t/m 11 maart). Ik kom zelf vanuit de randstad, en praktisch alles daar in de buurt is bereikbaar. Ik heb een rijbewijs en Spotify; gezelligheid kan ik niet garanderen.

Daar ik op vrijdag nog een afspraak heb zou ik graag 7 maart (eind van de middag, begin van de avond) pas vertrekken, om vervolgens de volgende ochtend direct de cursus in te rollen. Lekker! Is er iemand met een plekje vrij 😃?
  • Tineke
    Beginner
    Tineke op 26 février 2014 · 23:30
    .
  • Miggel
    Beginner
    Miggel op 27 février 2014 · 07:25
    Hi Tineke, helaas zit de auto al vol. Ik wist niet dat ik mijn bericht kon aanpassen.
  • Jop
    Tourist
    Jop op 28 février 2014 · 19:15
    Ik heb 1 of 2 plekken in mijn auto voor de heenreis op vrijdag. Wil redelijk vroeg vertrekken en woon in Amsterdam.
  • peaz
    Beginner
    peaz op 28 février 2014 · 20:23
    jop hoe vroeg is vroeg?
  • Jop
    Tourist
    Jop op 28 février 2014 · 22:41
    Peaz, weet nog niet precies maar denk zo rond 7.00 uur...
  • BigLepowski
    Advanced
    BigLepowski op 1 mars 2014 · 08:09
    Vertrek met buddie op vrijdag ook uit Amsterdam. Als de ski's in de box gaan kunnen er 1 a 2 mensen meekarren.

Maarre hebben jullie ook zo'n zin!? 😃 😃 😃
  • Tineke
    Beginner
    Tineke op 1 mars 2014 · 10:47
    @Jop en @Biglepowski! Ik join dan graag met 1 van jullie mee! En jaaaa ik heb zin, net een paar uur terug uit Oostenrijk, maar ik wil weer!!!
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 1 mars 2014 · 13:32
    Ook zin hierooo! Ik ga vliegen op Zurich. Woensdag en donderdag ziet het er naar uit dat het flink gaat dumpen. (Nog wel onbetrouwbare termijn) Ik ga vliegen dus probeer vrijdag zo vroeg mogelijk in Klosters te zijn om nog wat lijnen te kunnen zetten alvast. Iemand anders ook plannen om vroeg aan te komen op de vrijdag? Zoek nog poedermaten!
    Life starts at the end of your comfort zone
  • vain
    Advanced
    vain op 2 mars 2014 · 09:42
    Wij vertrekken donderdag nacht uit 020 en plannen rond 11/12 aan te komen om 's middags nog wat in te skiën.
  • Freekzz
    Beginner
    Freekzz op 4 mars 2014 · 22:39
    Vrijdag boarden staat ook voor ons op het programma. Wij (bob&Freek) rijden donderdag nacht naar klosters. @freshpow wij proberen ergens tussen 9 en 10 bij de gondel in klosters te staan.. (Tenminste als reis verloopt zoals we verwachten..)
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 4 mars 2014 · 23:04
    Strak plan mannen. Ik land 8:15 op Zurich. Ik ben nog ff vervoer aan het regelen vanaf Zurich naar Kloster. Afhankelijk of het via een shuttle service of via OV gaat ben ik er ook rond 10:00, of anders rond 12:00. Ik PM mijn nummer wel. @vain is er ook vroeger.
    Life starts at the end of your comfort zone
  • Tineke
    Beginner
    Tineke op 5 mars 2014 · 07:30
    Is er nog iemand die donderdag of vrijdag een plekje over heeft in de auto? Of iemand die nog een plek zoekt en met mij mee wil rijden?
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 5 mars 2014 · 08:31
    @Tineke, ik vertrek morgen-/donderdagmiddag en heb nog twee plekjes vrij. Ik stuur je even een PM. Ik vertrek uit regio Antwerpen, dus andere chauffeurs/lifters: maak je kenbaar, misschien zijn er betere opties.
  • Jop
    Tourist
    Jop op 5 mars 2014 · 10:21
    Tineke, ik vertrek vrijdag rond 7.00 uur uit Amsterdam en heb nog een plek vrij. Waar woon jij?
  • Tineke
    Beginner
    Tineke op 5 mars 2014 · 20:45
    @jop bedankt voor het aanbod! Woon omgeving A'dam 😉 maar rij met Outdoorjoy mee! Dagje eerder al wat poeder scoren.. Tot in klosters!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro