Te Koop: Rossignol XV 167 + XV bindingen. Nieuw 680,- Nu 400

• DanielTomaschek
    Elite
    DanielTomaschek op 13 juin 2014 · 13:32
    Het pro model van Xavier de le Rue!

Rossignol XV 167 + XV bindingen

Het board heeft een directional shape. Camber tussen de bindingen, daarbuiten een flinke rocker om alle oneffenheden en landingen in het off-piste terrein te absorberen.Het is echt een super board voor off-piste!

Door de rocker voelt het board ook kleiner aan als het is. Het board is weliswaar voor grote lijnen gemaakt maar het stuurt erg makkelijk en is best speels en poppy.
    Het board is niet zo stijf als je zou vermoeden van een Xavier de Le Rue pro model en dat maakt het (voor mij) een geweldig board om in het terrein mee te knallen.

Omdat het in de torsie niet zo stijf is hoef je er niet veel energie en techniek in te stoppen om toch dat te kunnen doen wat je wilt.
    En dat is fijn als je je op het terrein wilt focussen ipv op je board skills 😉 Ook op de pistes kun je er goed mee carven en door het magnatraction systeem heb je altijd grip op ijzige terrein.

Meer specs vind je hier:

http://www.rossignol.com/NL/NL/xv-magtek_RECWC02_product_snowboard-men...

Ik heb het board deze winter in totaal 1 week gebruikt. Het board en bindingen zien er echt splinter nieuw uit! Dus dit is weer een koopje! Nieuw 680,- Nu 400,-

PS bij koop wax ik hem nog even voor je 😉

Follow your dreams!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro