Te koop Dynastar Legend Pro XXL 194cm

• Joske28
    Advanced
    Joske28 op 2 septembre 2014 · 20:36
    Inmiddels echt een legendarische ski.
    Met voldoende input (kracht, techniek) een alleskunner.
    Van harde bugels tot diepe poeder en verspoorde sneew.

Met iets losse sneeuw onder de skies kunnen net zo makkelijk korte als lange bochten worden gemaakt. Hoe meer input hoe meer je terug krijgt.

Voor de liefhebber met Dynastar bindingen, slechts 4-5 weken gebruikt en echt in uitstekende staat. €250,00 of een goed bod.

Dynastar Legend Pro XXL Skis 2010

The Dynastar Legend Pro XXL Skis are built just like a race stock Super G ski from Dynastar’s Race Room, but this big mountain destroyer has an insatiable appetite that can’t be curbed by corduroy. Featuring full vertical sidewalls, two layers of metal and a wood core, the Dynastar Legend Pro XXL is an oversized package you won’t want to miss.

Shape
    Big shape means ripping Super G turns, powder and crud alike, while maintaining stability at high speeds

Construction
    Titanal sandwich construction with 2 layers of metal shaped to match the milled wood core profile; Torsion box technology and Vertical Sidewall construction wraps fiber and extra Titanal around the wood core for torsional rigidity and maximum versatility

Flex
    Durable mixed-wood core with an acrylic Rohacell stringer for added liveliness; 3D core construction mills the wood core and shaves weight from the tip and tail for a lighter ski with increased grip from the thicker edges
    Binding Compatibility
    Requires a binding with a brake width between 110-125mm

Specs
    Terrain: Big Mountain

Ability Level: Advanced-Expert

Turning Radius: 41m @ 194cm
    Rocker Type: Camber

Core/Laminates: Wood
    Tail Type: Partial Twin Tip
    Geniet nooit met mate!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 septembre 2014 · 20:37
    Vette ski. Heb ik ook nog thuis staan 😃
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Joske28
    Advanced
    Joske28 op 2 septembre 2014 · 20:43
    Dit was de eerste ski waar ik echt een halve dag aan moest wennen. De eerste uren namen zij de boel over en besliste wat ze gingen doen. Toen ik eens goed de teugels in handen nam wist ik meteen waarom iedereen zo lovend was over deze skies. Gewoon volle bak geven en ze kunnen alles!
    Geniet nooit met mate!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 3 septembre 2014 · 20:25
    Wat Ar zegt. 😃
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Joske28
    Advanced
    Joske28 op 3 septembre 2014 · 20:43
    Ik heb een paar mooie Movement Trust op het oog maar dan moet ik eerst weer een paar wegwerken om ruimte te maken.😃
    Geniet nooit met mate!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro