Te koop: Marker Baron 13 tourbinding

• Wiebe
    Advanced
    Wiebe op 14 oktober 2014 · 22:46
    Hoi, ik verkoop mijn Marker Baron 13 binding, model 2012/2013, brede ski rem.

Ik had hem toen op mijn nieuwe skis gekocht met in mijn achterhoofd dan alvast set te zijn om te gaan touren maar uiteindelijk komt er van het touren niets terecht dus wil ik de binding verkopen en vervangen door een lichtere niet-tour binding

Ik heb er minder dan 20 dagen op geskied dus hij is in prima staat, al zitten er wel wat gebruikskrassen op. Ik kan een foto maken bij interesse.

Groetjes Wiebe
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 15 oktober 2014 · 00:00
    Hoi Wiebe, misschien even de maat van de rem er bij zetten? 130? 110? En een prijs-indicatie kan ook zeker verschil maken. Succes met de verkoop!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Gregski13
    Beginner
    Gregski13 op 15 oktober 2014 · 09:10
    Hoi Wiebe, wat is de maat van de rem?
    En zou je er misschien een foto bij kunnen zetten?
    No guts, no glory
  • Tim2
    Beginner
    Tim2 op 15 oktober 2014 · 10:41
    Om hem wat sneller te verkopen
    - Prijs
    - Breedte stopper
    - Maat L/S
    - evt foto's van de binding zelf
    Succes!
  • wanobi
    Advanced
    wanobi op 15 oktober 2014 · 17:01
    wat moeten ze kosten ?
  • Wiebe
    Advanced
    Wiebe op 15 oktober 2014 · 17:19
    Nou ik dacht ik loop even naar zolder om een foto te maken, maar dat viel tegen... mijn skis incl de binding zijn weg! Heb 7 paar skis boven liggen maar de dikste ligt er dus niet.

Geen idee waar ze zijn. Laatste trip naar Anton eind maart had ik ze mee, maar slechts 1 dag gebruikt ivm sneeuwkwaliteit en voor de rest piste ski gebruikt. Enige wat ik kan bedenken is dat ze op de een of andere manier niet mee terug zijn gekomen maar dat is niks voor mij.

Hopelijk vind ik ze snel, dan reply ik op deze topic. Mijn skis waren 118 onder de voet dus neem aan dat de stopper 130 is. En schoenmaat 45 dus vast de L binding.

Groetjes Wiebe
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 15 oktober 2014 · 17:38
    Haha wat een grap! Zo veel ski's hebben dat je ze kwijt kunt raken zonder het door te hebben.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro