Gezocht: budget poederski voor er bij..

• powderforce
    Beginner
    powderforce op 17 oktober 2014 · 20:09
    Beste Wepowder community,

Sinds 2 jaar sta ik weer op de ski's na 6 jaar geboard te hebben en het bevalt me uitstekend. Techniek was snel weer op peil en vooral erg veel plezier weer.

Ik ski momenteel op Rossignol storm's van 2012, 170cm en 92 onder voet. Erg fijne ski's om de pistes en het park aan te doen, maar ik denk door de full camber en de korte lengte(?) gaat het buiten de piste minder lekker.

Daarom op zoek naar iets waar ik wel float mee heb en toch nog af en toe een piste mee af kan.

Waar ik niet zo goed weet welke lengte mij aan te raden is hoop ik dat jullie ervaringen mij kunnen helpen.

Over mij:

Lengte: 183 cm
    Gewicht: 96kg (sportfanaat, geen eetfanaat)

Hoor graag wat jullie mij kunnen aanraden qua lengte of hopelijk heeft iemand nog iets liggen waar ik mooi mee op weg kan.

Budget is laag, tot +/- €150

Bij voorbaat dank!
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 17 oktober 2014 · 20:58
    ik heb nog een paar salomon gun 's eventueel, als ik naar je gewicht kijk is dit wel wat voor jou , alleen wat lengte betreft weet ik het niet. ze zijn 188 wel twintip , maar er zijn er hier vast wel een paar die je kunnen adviseren over de lengte .
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 17 oktober 2014 · 23:52
    http://wepowder.nl/forum/topic/90047

Als je techniek goed is
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 18 oktober 2014 · 00:00
    PM vestuurd voor setje hellbents in 179
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • jasper1976
    Beginner
    jasper1976 op 18 oktober 2014 · 10:49
    zie PM voor k2 kung fujas 2011 189
  • erik4
    Beginner
    erik4 op 18 oktober 2014 · 20:28
    White dots preacher 177

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro