Sinds wanneer is wepowder een soort van marktplaats2

• Ors
    Advanced
    Ors op 17 oktober 2014 路 22:43
    Ligt het aan mij of staan er de laatste tijd wel heel veel te koop advertenties op wp?
    Ik kom/kwam hier vooral vanwege roadtrips, tripreports, en dat soort dingen... To share the stoke, zeg maar. Niet om anderen van hun spul af te hoeven helpen 馃槥
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • Sterre
    Beginner
    Sterre op 17 oktober 2014 路 22:48
    Dan start je zelf toch een spannend topic over roadtrips en dergelijken?
    wooptiedoo
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 17 oktober 2014 路 22:48
    misschien is het de tijd van het jaar Ors , er zijn weinig mensen op roadtrip nu dus ook geen tripreports . Stoke is er wel genoeg geloof ik 馃槈
  • os
    Tourist
    os op 17 oktober 2014 路 22:49
    Ligt niet aan jou, maar aan de tijd van het jaar, denk ik. Als de vlokken eenmaal vallen wordt het vast anders.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 oktober 2014 路 23:19
    @Ors grappig dat je het zegt. Vorige week de verhouding tussen het aantal topics/reacties vergeleken met vorig jaar. Zit niet heel veel verschil tussen (als in: niet heel veel meer of minder marktplaats posts). Verschil is waarschijnlijk dat we vorig jaar het eerste poederalert al achter de rug hadden en de Alpen nu nog aan het wachten zijn op de eerste sneeuwval (die hopelijk snel gaat komen 馃槂 ). En dan komen de trips / stoke topics vanzelf weer in de meerderheid 馃槂
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 17 oktober 2014 路 23:53
    Neveneffect van poederstress dit?
  • Caspar
    Advanced
    Caspar op 18 oktober 2014 路 00:09
    Ik heb een emmertje stoke te koop. € 70,00. Voor €85,00 heeft @evan er een verhaal bij van zijn ski avonturen met Norbert Maier in Amerika.
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 18 oktober 2014 路 00:10
    dan had je de tripsreports van de zomereens moeten lezen馃槈

terechte constatering ook, maar het komt volgens GFS ergens wel goed de aankomende weken.

vorig jaar rond deze tijd hadden we inderdaad de eerste fix er al opzitten馃槂

http://wepowder.nl/weblog/4585/PA%231-de-beelden
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 18 oktober 2014 路 00:25
    Ik herken @Ors Twee jaar geleden dacht ik precies dat. Maar ik drukte, denk ik, net niet op enter. Durfde het niet.

En daar kreeg ik spijt van. Een boel spijt. En dan komt er een punt waarop je knopen door gaat hakken en keuzes gaat maken.

Hmm, misschien drie jaar terug.
    Nieuwe mensen nieuwe dingen. Alles positief 馃槈

Iets met sneeuw.

+1 gebroken sleutelbeen en afgelopen winter

En 's zomers wordt je echt gek.

Dan volgen er oktobertrips, goeie-doelen acties en dit soort dingen.

Met wepowder ga je sneeuw op auto's vinden (zoek de auto's)....

...en hier over skibaarheid staan praten...

En de vraag is nu of ik spijt heb van een offer dat ik eerder bracht...

(Het spijt me van de threadvervuiling allemaal, maar ik wilde @meteomorris en @arjen al wat langer melden dat de disclaimer hier onder een paar jaar geleden ietsje anders leek. Iets met 'wit', 'poeder' en 'verslavend'. Of vergis ik me nou 馃槂)
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 18 oktober 2014 路 07:47
    @Ors, goed punt. En dan ga ik binnenkort ook nog eens mijn kasten leeg halen 馃槈
    Maar we gaan het in de gaten houden. Wie weet op termijn uit het forum halen en apart zetten... Volgende week eindelijk significante sneeuw!!
    May the powder be with you.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 18 oktober 2014 路 08:13
    @meteomorris : volgende week al !!?! oei !! oeooeioei! 馃槂
    sbs roelz
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 18 oktober 2014 路 08:14
    @EmileHendrix : gai ze oek ninormaal eh 馃槂 mor wél lache 馃槂
    sbs roelz
  • Constant
    Beginner
    Constant op 18 oktober 2014 路 08:52
    Ik vind het ook ronduit vreselijk, al die mooie leden-aan-leden aanbiedingen tegen echte vriendenprijzen. Ik moet mijzelf continu beheersen om het niet te gaan kopen 馃槂

En valt me nog reuze mee dat er geen klachten zijn van hardwerkende wintersportwinkeliers hierover!
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • ieism
    Tourist
    ieism op 18 oktober 2014 路 10:27
    @Ors Ik zie het probleem niet echt, er staat een icoontje bij. Je kan er ook niet op klikken.

Maak anders een bookmark voor alleen het tripreport forum. http://wepowder.nl/forum/7

Het is niet zo dat er veel slalomski's op staan ofzo, en veel mensen zijn blij met een goedkoop setje poederspul. Persoonlijk koop ik er haast nooit iets, maar heb er ook geen last van.
    splitfest.nl
  • evan
    Advanced
    evan op 18 oktober 2014 路 12:26
    [mention="/profile/10682"][mention=10682]@CPet[/mention][/mention] heeft nog een paar kleine dingen op het forum staan zoals een mooie nieuwe sumtec Petzl pickel en een Mammut Zephir klimgordel. Verder is het voor dit jaar echt over. Heb geen geld meer voor nieuwe gear bedoel voor ski gear dan... Heb een nieuwe racefiets nodig natuurlijk omdat deze in brokken ligt..... Tevens gaat mijn zoon na zijn winterskiseizoen op zichzelf wonen en heeft de centjes ook hard nodig. Hij zal wel niet veel meer zo even meenemen. Ik denk dat het dus niet veel meer word 馃槥 Sorry mannen!!! CPet op 16 okt. 2014 19:14Het zal dus binnenkort wel over zijn, @Ors. Bovendien komt de sneeuw er binnenkort aan, als ik de weerprofeten mag geloven.
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 18 oktober 2014 路 15:17

En valt me nog reuze mee dat er geen klachten zijn van hardwerkende wintersportwinkeliers hierover! Constant op 18 okt. 2014 08:52

Ik wil graag klagen over alle onderlinge aanbiedingen die hier gaande zijn. vind het niet kunnen
  • evan
    Advanced
    evan op 18 oktober 2014 路 17:23
    Je hebt eigenlijk wel gelijk @Ors. Acht van de twaalf bovenste topics zijn marktplaatstopics.
  • Constant
    Beginner
    Constant op 18 oktober 2014 路 18:09
    Ja, dit topic heeft mensen op ideeën gebracht 馃槂

Eens kijken waarvan ik afstand ga doen 馃槂
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 18 oktober 2014 路 18:16
    Idd tijd dat er sneeuw, significante sneeuw, aankomt. 馃榾

Als we niet meer mogen shoppen en handelen, dan moet er maar weer eens geskied worden.

Vandaag de bandjes gewisseld, wat me er overigens aan doet denken dat ik nog een paar kettinkjes weg te geven heb. Oh ja, en ook nog een paar kinderhelmpjes. Fff het gratis gear topic boven aan de lijst plaatsen.
  • Kendo
    Beginner
    Kendo op 18 oktober 2014 路 19:04
    Ik heb er weer iets minder marktplaats van gemaakt 馃槈
    http://wepowder.nl/forum/topic/100729
    鈥淓in Brett macht Spa脽. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spa脽鈥

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro