Gezocht: Line blend 185

• Muaythaiwey
    Tourist
    Muaythaiwey op 20 oktober 2014 路 12:43
    Dag allemaal,

Gebruik al een heel lange periode wepowder voor reviews naar offpiste gebieden. Nu heb ik besloten een account aan te maken omdat ik toch wel een vraag heb waar ik niet onmiddellijk een antwoord op vind.

De eerste week van februari vertrek ik weer naar de bergen en ben opzoek naar nieuwe skis. Mijn voorkeur gaat naar de Line Blend ski (100mm onder de voet, tip en tail rocker, + nog handelbaar in het park en op de piste). Na heel veel zoeken kom ik telkens op webshops die line blends van vorige seizoenen aanbieden tegen zeer mooie korting (bv 40% op de line blend van 2013/2014). Jammer genoeg verschepen deze bedrijven nooit naar europese landen.

Ik ben van de regio Limburg (België馃槈 en mijn zoektocht naar verdelers van Line skis hier in de buurt is ook vast gelopen. Zijn deze skis dan zo ongekend bij ons??
    Weet iemand een webshop waar ze wel deze serie verkopen aan België/Nederland? Of misschien een shop in mijn regio die een assortiment Line Skis aanbiedt?

Omdat mijn budget niet oneindig is ben ik opzoek naar deze skis van bijvoorbeeld 2012 of 2013.

Dankje bij voorbaat

Vincent
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 20 oktober 2014 路 19:54
  • Muaythaiwey
    Tourist
    Muaythaiwey op 20 oktober 2014 路 23:13
    Hey bedankt voor je antwoord!! Ik het eens onderzoeken 馃槈
    Heb wat mails gestuurd naar shops die line blend skis verkopen maar de meeste verkopen enkel die van 2015. Jammer! De oudere generaties zijn precies moeilijk te vinden. Jammer, want die van 2015 zijn tamelijk prijzig.
  • Muaythaiwey
    Tourist
    Muaythaiwey op 22 oktober 2014 路 17:59
    Jammer genoeg hebben ze enkel de serie van 2015. Verder zoeken dan maar! 馃槈
  • GPO
    Beginner
    GPO op 23 oktober 2014 路 16:40
    Gewoon eens kijken bij de duitse webshops. Die sturen wel altijd naar belgie.
  • Muaythaiwey
    Tourist
    Muaythaiwey op 23 oktober 2014 路 18:38
    Ga ik doen! Ken je toevallig van die webshops waar je al ervaring mee hebt?
  • Mauske!
    Beginner
    Mauske! op 24 oktober 2014 路 08:35
    Ik heb goede ervaring met

http://www.sport-conrad.com/
    http://www.spexx.org/

Hou er rekening mee dat de levertijd ongeveer 2 weken is.
    Succes!
    keine angst!
  • Muaythaiwey
    Tourist
    Muaythaiwey op 25 oktober 2014 路 13:18
    Heel hartelijk dank! Van die webshops was ik aan het zoeken 馃槈 Er is een mooie korting op de k2 shreditor 102 13/14. Dus ik denk dat ik deze ga bestellen. Nu nog mooie bindingen vinden 馃槈
  • donbenito
    Beginner
    donbenito op 30 december 2014 路 16:03
    nog geintreseerd in een blend 2013 182cm wel zonder binding.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 1 januari 2015 路 19:05
    @donbenito Heb je een Line Blend, of zoek je er een?
  • Muaythaiwey
    Tourist
    Muaythaiwey op 2 januari 2015 路 09:39
    Dag donbenito. Ondertussen heb ik k2 shreditor 102 gekocht dus ik heb ze niet meer nodig 馃槂 Toch bedankt! En een gelukkig 2015 gewenst!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro