Dat bepaal ik zelf wel 馃槈 Roelaano op 21 okt. 2014 09:53 LOL, tuurlijk.. maar het is straks wel zo makkelijk om terug te kijken. Krijgen we met z'n allen een beter beeld.
Geen foto, wel een update: ik heb net mijn auto achter moeten laten in de sneeuw. Bijna 10 cm sneeuw in Schröcken, Vorarlberg. Geen goed idee op zomerbanden 馃槥. Lekker voorbereid, maar ja het is dan ook de herfstvakantie.
De afspraak voor mijn bandenwissel is volgende week 馃槂 Mijn ski's staan hier in de schuur, maar al mijn skikleding ligt in Nederland 馃槥 Wij zijn hier voor een weekje vakantie, lekker rustig aan en een beetje wandelen. Het is echt fascinerend om Oostenrijk van zomer naar winter te zien gaan.
De winter is hier heftigst binnen komen rollen. Ik kan hier helaas geen videotjes posten.. wat een onweer. In Viehhofen - Saalbach zijn meerdere huizen afgedekt, 1 onbewoonbaar.. De laatste 1,5 uren is het ook in het dal hard gaan sneeuwen! Storm is wat gaan liggen. Om 10 uur vanochtend regende het nog in het dal.. deze foto is van 12 uur 馃槂 Naar verwachting wordt de sneeuwval nog veel intensiever! Wat een winterstart! Hij is er letterlijk ingeKNALD! *Hochkönig*
@Berber lekker. Beetje nat en zwaar zo te zien in het dal. De kraan gaat vandaag langzaam dicht. Morgen weer zon en gaat het dooien. Zal lekker zijn op de gletsjers.
Ja het is een heavy pack. De eerste 10 cm zijn droog.. Ontzettend veel schade aan de bomen door de storm en de zware sneeuw. Hier op 1000m hebben we nu 0°c Kaprun is groen in het dal… (maar goed ik ben het Schneeloch - Hinterthal nog niet uitgekomen &hellip馃槈