43% korting op Mammut Ras Airbags.

• dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 23 oktober 2014 · 11:03
    Omdat dr. Gear nogal wat testen doet spreekt hij ook heel wat mensen en altijd met jullie in zijn achterhoofd. Zo heeft dr. Gear een korting van 43% (ofwel 301 euro) kunnen regelen op Mammut Ras Airbags.

Ga naar:
    http://www.bergzeit.nl/en/mammut-ride-30-removable-airbag/...

Kies voor cartridge staal (700 eur) of cartridge carbon (800 eur), plaats deze in je mand en vul bij de checkout de volgende voucher code in: wepowder (allemaal kleine lettertjes!), dan betaal je nog maar 399 euro of 499 euro. dr. Gear denkt aan jou.
    Als ik het niet heb getest dan is het niet best.
  • Bono
    Beginner
    Bono op 23 oktober 2014 · 11:20
    Nice deal, goed gedaan
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 23 oktober 2014 · 11:21
    Hm.... Eerst nog maar eens mezelf overtuigen dat ik echt een airbag nodig heb.... Wel een geweldige deal, inderdaad.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • monk
    Beginner
    monk op 23 oktober 2014 · 11:46
    Goed werk! Maar jammer dat de code niet werkt op alleen de RAS. Heb de tas namelijk al, maar nog zonder airbag. Mocht er ook een korting geregeld kunnen worden op alleen de RAS, dan hoor ik het graag! 😀
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 23 oktober 2014 · 12:09
    @dr.Gear: Weet je misschien hoe lang deze actie nog geldt?
    Moet namelijk even mijn ouders zien te overtuigen voor een sponsoring 😋
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 23 oktober 2014 · 12:10
    Hm.... Eerst nog maar eens mezelf overtuigen dat ik echt een airbag nodig heb.... Wel een geweldige deal, inderdaad. Cheizz op 23 okt. 2014 11:21
    Same here 😃
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 23 oktober 2014 · 12:13
    @SaintUsuge gaat vanavond de deal sluiten! Goed werk @Dr.Gear
  • Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 23 oktober 2014 · 12:23
    Oei! Dat is echt een verleidelijke deal! Nu nog mn vrouw overtuigen dat ik er echt een nodig heb😃
    He set my feet upon a rock!
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 23 oktober 2014 · 14:16
    Goed werk! Maar jammer dat de code niet werkt op alleen de RAS. Heb de tas namelijk al, maar nog zonder airbag. Mocht er ook een korting geregeld kunnen worden op alleen de RAS, dan hoor ik het graag! 😀 monk op 23 okt. 2014 11:46

same here!
    go dr gear! 😃
  • PatrickP
    Beginner
    PatrickP op 23 oktober 2014 · 14:33
    Goede aanbieding. Maar klopt het dat het alleen geldt voor de Ride 30? Ik kan het niet controleren of het ook voor andere sets geldt aangezien cilinders op zijn. Ik wilde namelijk voor de Backbone gaan icm met RAS en cilinder.
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 23 oktober 2014 · 18:09
    Hmmm zou mooi zijn als deze deal ook geldig was voor alleen de BAG pro 45
  • jover
    Beginner
    jover op 23 oktober 2014 · 18:21
    Oei! Dat is echt een verleidelijke deal! Nu nog mn vrouw overtuigen dat ik er echt een nodig heb😃 Wallcrawler op 23 okt. 2014 12:23
    +1 😃
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 23 oktober 2014 · 21:41
    @dr.Gear : well done, goede deal. Jammer dat je me eerder vanmiddag overtuigd hebt om een jetforce aan te schaffen 😃.
    Nog meer bergzeit deals in de pipeline? Ik vind het wel wat hebben zo'n partnercode van wepowder op bepaalde artikelen. Volgens mij gaat dat goed werken voor beide partijen.
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 23 oktober 2014 · 21:43
    check net één besteld. Het was precies waar ik naar op zoek was. Een erg goede deal voor mij dus. Ik ben benieuwd!
  • robbert
    Advanced
    robbert op 24 oktober 2014 · 10:18
    Top deal, misschien nog maar eentje exta kopen naast de ABS....
  • smorenburg
    Tourist
    smorenburg op 24 oktober 2014 · 13:21
    Iemand gebruikerservaring met deze tas? Wat is lengte en breedte van dit model? In vergelijk met ABS vario L?
  • MDA
    Advanced
    MDA op 24 oktober 2014 · 15:38
    Iemand gebruikerservaring met deze tas? Wat is lengte en breedte van dit model? In vergelijk met ABS vario L? smorenburg op 24 okt. 2014 13:21

http://www.outdoorgearlab.com/Avalanche-Airbag-Reviews/Mammut-Ride-RAS...

redelijk smal en kort dus...
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • smorenburg
    Tourist
    smorenburg op 24 oktober 2014 · 17:22
    Thanks @MDA,
    Deze recensie had ik ook gevonden maar was niet zeker of dit type nou ook smal en kort is of dat er in het algemeen gezegd wordt dat de RAS in korte maatjes beschikbaar is. Ik kan naast deze website hier namelijk niet veel informatie over vinden. Wel dat er ook een Mammut Ride Short bestaat. Deze is zoals de naam al impliceert kort (en smal).

Daarom mijn oproep aan mensen die deze rugzak daadwerkelijk in bezit of iig gepast hebben.

Dus mensen: Ik hoor het graag!!!!
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 24 oktober 2014 · 18:34
    Top deal. Net een besteld. Fijne actie!
  • Markie
    Advanced
    Markie op 24 oktober 2014 · 21:14
    Nice @Dr.Gear!
    Heb het eerste model van deze tas past perfect bij mijn 182cm lengte.
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 25 oktober 2014 · 08:24
    Hoe lang geld deze actie nog? Heb afgelopen maand namelijk net iets teveel l uitgegeven
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
  • MDA
    Advanced
    MDA op 25 oktober 2014 · 13:51
    Nice @Dr.Gear!
    Heb het eerste model van deze tas past perfect bij mijn 182cm lengte. Markie op 24 okt. 2014 21:14

ik ben 181cm, dus dat was de druppel. Ik bestel hem ook!

😃

-edit-

Besteld. Extra hulde aan Dr Gear, en advies aan de zwisters onder ons: de BTW gaat er nog af van het totale bedrag (700 eur, voucher dus niet meegeteld), dus het is hier in Ch nog een pak goedkoper... minder dan 300 eur voor een airbag tas... Feest!
  • Teze
    Tourist
    Teze op 25 oktober 2014 · 16:36
    Ik ben 176cms. Dus dat zal wss ook wel lukken. Ik stond net op het punt mijn rugzak met avalung te upgraden naar ABS, maar denk dat het nu deze mammut wordt.

Ben momenteel in Belgie en dacht hem naar hier op te sturen; bij nader inzien kan ik hem beter naar CH sturen. Tot wanneer geld deze actie want ik ben pas volgende week terug in CH?
  • MDA
    Advanced
    MDA op 25 oktober 2014 · 18:30
    Je kan hem bij mij laten bezorgen Teze. Kom je hem een keer ophalen aan de overkant van de plas of bij mijn werk in Bern... Pm me maar voor het adres.
  • Arlbergstudio
    Beginner
    Arlbergstudio op 6 november 2014 · 17:46
    Thanks! Vandaag mijn exemplaar besteld 😃
    www.facebook.com/madlochmusic
  • Michiel_H
    Beginner
    Michiel_H op 7 november 2014 · 15:59
    Besteld! Dankjewel man
  • Harmen
    Beginner
    Harmen op 8 november 2014 · 00:17
    Gelijk besteld en inmiddels al binnen! Bedankt [mention="/profile/8565"]@Dr.Gear[/mention]!
  • RemcoE
    Beginner
    RemcoE op 8 november 2014 · 02:26
    @MDA jammer dat ik niet dicht in de buurt van Bern kom dit jaar! Mmmhhh
    Twijfel nog....
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 8 november 2014 · 10:49
    Als Ik hem nu in zwitserland laat bezorgen, loop ik dan niet het risico dat de eigenaar van het adres een naheffing krijgt en alsnog de btw moet betalen?
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
  • djmj
    Advanced
    djmj op 8 november 2014 · 10:59
    Als Ik hem nu in zwitserland laat bezorgen, loop ik dan niet het risico dat de eigenaar van het adres een naheffing krijgt en alsnog de btw moet betalen? Jordyvannies op 8 nov. 2014 10:49

Ja, dat gaat zeker gebeuren. Ontvanger betaalt douaneheffing + de Zwitserse BTW (8%).
    Per saldo altijd nog goedkoper dan de Nederlandse BTW.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro